Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-22, 22:34
Medlem
Hahahaha baronen är så jävla dum i huvudet. Hoppas det här är sant med Andreas.
Citera
2024-08-22, 22:35
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Eftersom Pudelbaronen är en fegis och tror att det kommer fungera att lägga locket på några dagar så bidrar jag med en video i sann Carl Fredrik Alexander Rask-anda; https://www.dailymotion.com/video/x6s8cph

Släkten (med vänner) är på semester på Åland, och Rask sitter på uteplatsen och skriker för att några personer i gänget vill sova lite längre för att det är semester. Åtta minuter klassisk rant! Bland annat så konstaterar han flera gånger att han minsann jobbar SVINHÅRT!

Hur är hans relation med sin brodda?
Citera
2024-08-22, 22:36
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Kan Rasks ego ta att Cluee i sin nya video inte bara nämner honom utan dessutom säger att det varit tyst från uslingen sen han raderade videon och får honom att se ännu sämre ut.
Vad ska han göra? Han har satt sig i en jävligt dålig sits nu. Kommer se jättedumt ut om han börjar spotta ut förtalsvideos nu när han är utmålad som en mobbare både på nyheterna och hos Prefab. En förtalsvideo till och han ger dom rätt, en vlogg eller Estonia och visningarna är nere under 5k. What to do? Starta upp skäggoljefirman igen? Åka runt i kostym och promota sitt skönhetsmärke?

Ärligt Rask, ring Samhall på måndag, det blir en bra start för dig att lära dig jobba och att umgås med andra människor utan att mobba
Citera
2024-08-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad ska han göra? Han har satt sig i en jävligt dålig sits nu. Kommer se jättedumt ut om han börjar spotta ut förtalsvideos nu när han är utmålad som en mobbare både på nyheterna och hos Prefab. En förtalsvideo till och han ger dom rätt, en vlogg eller Estonia och visningarna är nere under 5k. What to do? Starta upp skäggoljefirman igen? Åka runt i kostym och promota sitt skönhetsmärke?

Ärligt Rask, ring Samhall på måndag, det blir en bra start för dig att lära dig jobba och att umgås med andra människor utan att mobba

Jag är med dig, han är för feg för att göra någonting. Men tror hela hans kropp skriker på att "sätta Cluee på plats". Men som du säger, hela hans content är ju att hänga ut människor, nu måste han ägna sig åt annat och till följden kommer hans visningar dala och hans kommentarsfält kommer se ut som förr.
Citera
2024-08-22, 22:49
Medlem
GreenBatterys avatar
Jag tror det kommer en video imorrn där han skyller allt på följarna som ”krävde” en video trots att han inte visste vem Andreas var. Tyvärr blir även det fel då han flera gånger i videon påpekade just det att han inte hade koll på honom men ändå gick han på som en ångvält med sina egna insinuationer.

Ajajaj. Samhall eller sätt dig i vitrinskåpet din jävla mobbare!
Citera
2024-08-22, 22:52
Medlem
Vem är andra kreatören som har hängt ut Andreas? Hoppas dom får betala rejält, eller att baronen får ta hela smällen eftersom han är så jävla dum.

Han kan ju analysera situationen i nästa video.
Citera
2024-08-22, 22:56
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Jag är med dig, han är för feg för att göra någonting. Men tror hela hans kropp skriker på att "sätta Cluee på plats". Men som du säger, hela hans content är ju att hänga ut människor, nu måste han ägna sig åt annat och till följden kommer hans visningar dala och hans kommentarsfält kommer se ut som förr.
Kraschen kom tidigare än vad jag räknat med även om det hängt i luften länge. Hans förtalsturne 2024 har varit helt sjuk.

Bra timing nu när T sagt upp sig för att hålla på med youtube. Hur fan ska familjen klara sig nu?

Rask är körd nu tror jag. Han har grävt sin egna grav
Citera
2024-08-22, 23:22
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kraschen kom tidigare än vad jag räknat med även om det hängt i luften länge. Hans förtalsturne 2024 har varit helt sjuk.

Bra timing nu när T sagt upp sig för att hålla på med youtube. Hur fan ska familjen klara sig nu?

Rask är körd nu tror jag. Han har grävt sin egna grav
Synd att man inte hann spara alla hans spydiga svar på kritiska kommentarer. Någon skrev och var besviken på att rask snackar skit om folk igen efter hans "stora förändring". Carl svarade typ "inte för att vara otrevlig men varför följer du ens mig? Det här är ju det content jag gör och alltid gjort med någon missbruksblogg ibland däremellan". Så nu kanske han måste leta reda på farsan så det blir någon video.

Vi kan gissa lite vad nästa video blir

1. Leta reda på farsan och hoppas han är påverkad
2. Sitta i bilen och värja sig mot kritiken "det var ju ni som bad mig prata om det här"
3. Gråtbaronen. Chrippa elak och thick cock doggy pov har gjort honom så stressad att han inte tänkte klart
4. Rask låtsas som ingenting, sitter och nickar och håller med till en video där anjo snackar skit om någon

Det är nog kört oavsett vad han försöker göra.
Citera
2024-08-22, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
https://www.youtube.com/watch?v=YrC2vC_tKlA

Cluee kritiserar hur Rask betett sig mot Andreas. The BURN!

Sjukt att det räckte med en video för att sänka Rasken. En video där han riktar sina inneboende aggressioner på fel person. Han gjorde precis samma sak han gjort mot otaliga personer genom åren, spottade rakt i ansiktet. Men nu drabbades en "oskyldig" person vilket fick mupp-patrullen att byta sida direkt.

Det där är första gången jag hör Andreas prata och han skötte sig snyggt i sina uttalanden får jag säga. Jag tror att Andreas precis gick in och tog Raskens nya fanskara, av medelålders kvinnor på soc-bidrag, med en enda instagram short. Imponerande!

EDIT
De förtäckta mordhoten från Andreas var kanske lite väl mycket.
Senast redigerad av Ralfhead 2024-08-23 kl. 00:32.
Citera
2024-08-22, 23:59
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Sjukt att det räckte med en video för att sänka Rasken. En video där han riktar sina inneboende aggressioner på fel person. Han gjorde precis samma sak han gjort mot otaliga personer genom åren, spottade rakt i ansiktet. Men nu drabbades en "oskyldig" person vilket fick mupp-patrullen att byta sida direkt.

Det där är första gången jag hör Andreas prata och han skötte sig riktigt snyggt i sina uttalanden får jag säga. Jag tror att Andreas precis gick in och tog Raskens nya fanskara, av medelålders kvinnor på soc-bidrag, med en enda instagram short. Imponerande!

Visst fan har han gjort precis samma sak mot ALLA genom åren. Ja jo, det räckte med en video, men det borde det inte ha gjort. Å andra sidan, den alkoholdementa skaran 57-åriga Blendkärringar i Öckelbo höll honom vid liv, vid sidan av de köpta följarna.

Mycket snyggt av Andreas. Kudos! Han kunde ha hållit truten och nästa video med Förtalsbaronen hade blivit när han sitter med blåklocka och ba "Hörni, så här är det... Jag har fått råd om att sluta med YouTube."

EDIT: Jaja, jag är lite stolt men jag får slänga in den här nu

https://www.captiongenerator.com/v/2...tt-det-ar-kort.
Citera
2024-08-23, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
EDIT: Jaja, jag är lite stolt men jag får slänga in den här nu

https://www.captiongenerator.com/v/2...tt-det-ar-kort.[/b]

En modern klassiker!
Citera
2024-08-23, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead

Det där är första gången jag hör Andreas prata och han skötte sig snyggt i sina uttalanden får jag säga. Jag tror att Andreas precis gick in och tog Raskens nya fanskara, av medelålders kvinnor på soc-bidrag, med en enda instagram short. Imponerande!

EDIT
De förtäckta mordhoten från Andreas var kanske lite väl mycket.

Vad är det som har hänt? Vilken video? Klickade på länken och kom till dialoskt ifrågasätter anjo- är det den videon som sänkt rask? Varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in