2024-06-14, 00:42
Medlem
knark-kungens avatar
Sjukt cringe Jockeboy flex i slutet, "det ringdes tom från Jocke under tiden jag spelade in men då kunde jag inte svara.

Snälla någon

Vi fattar Rask, du känner Jockeboy
Citera
2024-06-14, 10:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Sjukt cringe Jockeboy flex i slutet, "det ringdes tom från Jocke under tiden jag spelade in men då kunde jag inte svara.

Snälla någon

Vi fattar Rask, du känner Jockeboy
Det finns inte en chans att han inte skulle svara när Jocke ringer, om det inte var uppgjort innan som en grej för att höja hans "status".
Citera
2024-06-14, 11:44
Medlem
Man skrattar gott när Rask pratar om logiska samband. Han lider inte av av Imposter syndrome iallafall.
Citera
2024-06-14, 12:29
Medlem
Rask News

Ja, snälla Rask, gör det! Det är bara att tuta å köra!
Nu när du har Jocke, Anjo och Danjal bakom dig blir det ännu mer pinsamt när du återigen kommer att misslyckas.
Citera
2024-06-14, 12:42
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Rask News

Nu när du har Jocke, Anjo och Danjal bakom dig blir det ännu mer pinsamt när du återigen kommer att misslyckas.
Åh nej, ska han börja med Rask news igen?

Han har själv sagt att han tyckte att sin egna nyhetskanal var mycket bättre än Cluee, så lite kontakt har han med verkligheten

Säljer han fortfarande ormoljan? När ska han fatta att han är ett stort skämt som folk garvar åt?
Citera
2024-06-14, 13:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Åh nej, ska han börja med Rask news igen?

Han har själv sagt att han tyckte att sin egna nyhetskanal var mycket bättre än Cluee, så lite kontakt har han med verkligheten

Säljer han fortfarande ormoljan? När ska han fatta att han är ett stort skämt som folk garvar åt?
Den där meningen kommer han förstora och hänga på väggen. Beroende på var du lägger betoningen så får den ju motsatt betydelse.
Citera
2024-06-14, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Rask News

Well Played Jocke, Danjal och (lite, han fattar det nog inte själv) Anjo!
Kan sätta två pungkulor på att det är de som legat på Rask att återgå till nyheter, det här är ett sista steg för att få bort Clue från Youtube. Genom att ersätta Clue som varit kritisk mot Youtubesekten med nickedockabaronen får de nu fullständig monopol på marknaden och kan fortsätta med att försöka rensa Youtube på allt och alla som är det minsta kritiska mot Youtubesekten.

Frågan är varför inte den glimrande biljardbollens NÄRA vänner feastarna hjälper sin måttligt (nåja) IQ-befriade vän och påtalar hur utnyttjad han blir. Han BORDE fått en tankeställare i modell större förra gången han blev utnyttjad av Youtubesekten med den offfentliga avrättningen av Jacke's ex Jessica men det är nog svårt för den glimrande biljardbollen att lägga ihop 1+1 (testa räkna på fingrarna Baronen!).
Citera
2024-06-14, 14:09
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Var det inte Clue som Rask hotade med att misshandla, men som han bangade att göra för hans GPS inte fungera?

"Ska vi ta en selfie?"
Citera
2024-06-14, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Var det inte Clue som Rask hotade med att misshandla, men som han bangade att göra för hans GPS inte fungera?

"Ska vi ta en selfie?"

Nej det var Verz som Rask hotade och sen "blev övertalad" av Feastarna att inte åka dit.
Citera
2024-06-14, 14:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djurgardstomten
Nej det var Verz som Rask hotade och sen "blev övertalad" av Feastarna att inte åka dit.
Åkte han inte vilse?

Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan

"Ska vi ta en selfie?"
Det var Verz och jag minns det också som att han skyllde på GPS:en
Citera
2024-06-14, 14:21
Medlem
skillad-banans avatar
Han skallade väl telefonen för något med hoffa med? 🫣😂
Citera
2024-06-14, 14:27
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Åkte han inte vilse?

Det var Verz och jag minns det också som att han skyllde på GPS:en

Jo, jag råka bland ihop Verz med Clue och Rask skyllde på GPS:en.

Här är videon angående det dramat.

https://youtu.be/Cl06y6C0jrw?si=dLOVMjwsqOOKiNKI

Ytterligare ett bevis på att han egentligen är en konflikträdd mes när det väl gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in