2023-09-19, 16:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Kan knappast ha varit jobbigt för de han hängde ut, är ju trots allt Rask. De flesta hade nog bara garvat åt det hela
Väldigt narcissistiskt att förklara hur andra människor känner efter att blivit utsatt för brott, just sayin

Du kanske också skulle garvat om någon pissade dig i ansiktet eller sprutade dig i håret?
Citera
2023-09-19, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Väldigt narcissistiskt att förklara hur andra människor känner efter att blivit utsatt för brott, just sayin

Du kanske också skulle garvat om någon pissade dig i ansiktet eller sprutade dig i håret?

Nu snackar vi om de han förtalat, inte ”förgrep sig på” Idiotfan.
Citera
2023-09-19, 17:57
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Nu snackar vi om de han förtalat, inte ”förgrep sig på” Idiotfan.
Fast personerna han förtalde levde redan under sekretess. Så jag skulle våga ta gift på att dessa människor inte skrattade åt det hela.

Du verkar fö ha väldigt svårt att sätta dig in i andra människors känslor. Tycker det är vidrigt rent utsagt hur du förringar skadorna skithögen åsamkat, säger en del om vad du har för personlighet... Usch
Citera
2023-09-19, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Fast personerna han förtalde levde redan under sekretess. Så jag skulle våga ta gift på att dessa människor inte skrattade åt det hela.

Du verkar fö ha väldigt svårt att sätta dig in i andra människors känslor. Tycker det är vidrigt rent utsagt hur du förringar skadorna skithögen åsamkat, säger en del om vad du har för personlighet... Usch

Skadat 🤣🤣🤣 Fyfan, fortsätt detta är fan humor. Mina damer och herrar, Carl Fredrik har skaaaadat stackars människor genom att prata om dem i flertal videos. Buuuhuuu 😭

Är man med i leken får man leken tåla.
Ok men tråden handlar inte om mig nu så återgå till ämnet. Buhu vad synd det är om dem, kan inte föreställa mig hur extremt jobbigt livet måste ha varit. De måste ha svårt att kunna sova om nätterna 😝

Dessa han förtalade får fan växa upp istället, dock inte förvånad.
Citera
2023-09-19, 18:33
Medlem
Citat:
Skadat 🤣🤣🤣 Fyfan, fortsätt detta är fan humor. Mina damer och herrar, Carl Fredrik har skaaaadat stackars människor genom att prata om dem i flertal videos. Buuuhuuu 😭

Är man med i leken får man leken tåla.
Ok men tråden handlar inte om mig nu så återgå till ämnet. Buhu vad synd det är om dem, kan inte föreställa mig hur extremt jobbigt livet måste ha varit. De måste ha svårt att kunna sova om nätterna 😝

Dessa han förtalade får fan växa upp istället, dock inte förvånad.

Hur menar du med "är man med i leken får man leken tåla"?

Ja, de alla har lidit pga förtalen på olika sätt. Det fattar du väl själv. Om någon sprider ett rykte om att barn som är de enda med det efternamnet är skapade av incest, så spelar det ingen roll att det är falska rykten. Barn kan vara jävligt elaka och saknar källkritik, något som utan tvekan skadade barnen i form av mobbning.

Dessutom bor de i en liten kommun där alla känner alla, så jo det pratas och tjattras om det oavsett om det är en idiot som spridit det eller ej.
Citera
2023-09-19, 21:40
Företagaren ger inte upp, nu säljer han "riktigt skräckinjagande" podd-merch-prylar...t-tröjor, klistermärken mm

nej bara nej

https://postimg.cc/qtqB6Fyn
Citera
2023-09-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Företagaren ger inte upp, nu säljer han "riktigt skräckinjagande" podd-merch-prylar...t-tröjor, klistermärken mm

nej bara nej

Han måste börja ta på sig kostymen i sin roll som överhuvud i familjen, efter Alf.
Är nog bara början på hans affärsidéer, han kanske har en plan på att starta upp butiker i Sverige som säljer hans prylar 🙂👍
Finns säkert många som kommer köpa hans prylar, för vem gillar inte någon som har en grismunn & mixtrar & leker med rösten🤔🤣

Som kallar sin publik för framstjärtar & kladdar snus & gapar & gormar. Men framförallt avrättar svagare människor genom socialamedier...
Fy fan vilket as till människa, han verkligen är ,denna förbannade tokstollen....

Kanske vore bättre om han sålde piltavlor med sitt tatuerade äggface, jag skulle köpa minst 2st🤣
Med tiden så skulle jag bli proffs på pilkastning 🙂
Citera
2023-09-19, 22:27
Medlem
Citat:

nej bara nej

Satt precis och funderade på vad Carl-Fredrik ägnat sin dag åt, kanske något vettigt för ovanlighetens skull?

Men nej, han har haft fullt upp med att skapa en webbshop åt sin jättedåliga podcast. Det är alltså just precis sånt svammel som man väntar sig att Skithögen gör om dagarna.

Tacksamt för latmasken är också att han kan använda AI-konst för ändamålet. Då behöver han inte skapa själv, något vi vet att han inte är kapabel till. Samt att det bär den allmänt billiga och sjaskiga prägeln som vi kommit att förknippa med vår absoluta favorit skithög.
Citera
2023-09-19, 22:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:

nej bara nej

Ingen pyjamas?
Jag trodde det var hans nya grej.
Citera
2023-09-19, 23:00
Medlem
Citat:

nej bara nej

Nu får vi inom några dagar en uppdatering om att det mesta är slutsålt.

Är motiven stulna? Han är inte den hederliga typen utan skor sig gärna på andras arbete utan att skämmas.
Citera
2023-09-20, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Nu får vi inom några dagar en uppdatering om att det mesta är slutsålt.

Är motiven stulna? Han är inte den hederliga typen utan skor sig gärna på andras arbete utan att skämmas.

Självklart så kommer bajsbaronen berätta för sina följare, som han överlägset kallar för framstjärtar att det är slutsålt... Men att fabriken som tillverkar tröjorna mm kommer börja köra skiftgång & anställa mer personal..

Att stjäla arbeten från andra, är mer en regel än undantag.. En person som bajsbaronen skor sig alltid, på andra människor gäller allt...

Mer passande hade varit att bajsbaronen använt sin äggskalle samt haft en hals som en stor bajskorv.. Eller varför inte en stekpanna med massa bajs, då bajs symboliserar bajsbaronen från Trosa...
Citera
2023-09-20, 09:19
Medlem
abvs avatar
Nu när han driver en framgångsrik webshop för den jättebra podden kan han ju även börja sälja CARLFREDRIKALEXANDERRASK-merch.

Jag har en första designidé så att han inte behöver sno någon annan stackares design. Carl, jag bjuder på den här första designen så får vi se i framtiden om vi sluter någon sorts deal kanske. Jag tänker mig 200 kr/h som dina städare får kan vara en bra fingervisning till att börja med.

https://ibb.co/XCzzcNH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in