Citat:
Har missat det där med bilen. Men skulle inte förvåna mig. Känns som att den där Ulf är rätt så vårdslös med sina pengar när han är inne i ett maniskt skov. Glöm inte heller bort, Rask hade en utlottning på sin egen kanal, med Ulfs pengar. Det var närmare en halv miljon kronor som gavs bort till Skithögens följare, i utbyte mot att de lajkade Bajshögens Instagramsida och sedan skrev en motivering till varför man var i behov av pengarna. Sedan gnällde Skithögen när han ifrågasattes för det "Det är bara jag som kan få skit för att ge bort en massa pengar".
Frågan är om Rask hade tyckt att det var jättekul om hans farfar anordnade en utlottning av en halv miljon kronor av sina egna pengar på t.ex Hoffa Kaos kanal? Det är lätt att vara generös, när det handlar om någon annans pengar. Om Rask själv får välja, då skänker han aldrig pengar till välgörenhet. "JAG BETALAR ÄNDÅ REDAN SKATT FÖR HUR MYCKET SOM HELST."
Fyfan vad jag föraktar Bajsmannen bara av tanken på hur han för sig i livet. Hans parasiterande livsstil på alla i sin omgivning. Om han inte får några pengar av farfar så finns det i varje fall någon slags rättvisa. Pissluffaren förtjänar att sova i ett plåtskjul någonstans.
Frågan är om Rask hade tyckt att det var jättekul om hans farfar anordnade en utlottning av en halv miljon kronor av sina egna pengar på t.ex Hoffa Kaos kanal? Det är lätt att vara generös, när det handlar om någon annans pengar. Om Rask själv får välja, då skänker han aldrig pengar till välgörenhet. "JAG BETALAR ÄNDÅ REDAN SKATT FÖR HUR MYCKET SOM HELST."
Fyfan vad jag föraktar Bajsmannen bara av tanken på hur han för sig i livet. Hans parasiterande livsstil på alla i sin omgivning. Om han inte får några pengar av farfar så finns det i varje fall någon slags rättvisa. Pissluffaren förtjänar att sova i ett plåtskjul någonstans.
Jag hatar äggskallen, hans beteende är så sjukt jävla vidrigt, visst jag kan låta dryg ibland när jag snackar om Carl-Fredrik, men det är svårt att finna en gnutta sympati för denna trebarnspappa som leker framför datorn och parasiterar på släktingars tjänade pengar, och planerar nya ansiktstatueringar.
Han är den mest osympatiska människan jag vet på sociala medier. Tycker inte ens synd om att han är fattig, han har själv levt ett luffarliv på andras pengar tror han att han ska ha de gott ställt då?
Carl-Fredrik ska hålla käften!