2023-01-04, 18:40
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jo verkligen.

Jag undrar om Pontus morsa håller med och vad hon tycker om att bli uthängd på bajspappans kanal.

Skulle vara så jävla roligt om Bajsfarsan blir anmäld för förtal igen.

Hur som helst så är det dags för en ny uthängningsvideo, det blir antingen om lokal eller Pontus 100%

Eller är det kanske fetto-olof eller fotbojans tur att få en känga? Spänningen är olidlig

Tänk er när fotbojan muckar och han är hög på tjack och starksprit och gör ett litet besök med sina 1% polare i Trosa Bajsbaronen skulle ligga under sängen och lipa med batongen samtidigt som han hade snuten i luren.

Gustavsson blev det, under hela videon simpa han för Joakim Lundelll, helvete vad han söker validering att bli sedd och hörd utav han det är för fan pinsamt hur besatt han är.

"Jokes flickvän är så fin och så bra, jag har träffat dem så många gånger, hon är en stark kvinna och så bra" Hans tunga är säkert så jävla brun vartenda gång som han tar upp Joakim Lundell.
Citera
2023-01-04, 18:42
Medlem
OpieWinstons avatar
Hur kan denna man vara så intressant? Nästan 5 miljoner visningar av tråden...
Citera
2023-01-04, 20:08
Medlem
Vore bättre för Rask om han la ner sin kanal, tycker hans videos är rätt tråkiga. Missbruksbloggen var spännande och titta på men fan... Är det inte bättre med ett enkelt jobb istället? Kan ju inte vara mkt han drar in på den lilla kanalen.
Citera
2023-01-04, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OpieWinston
Hur kan denna man vara så intressant? Nästan 5 miljoner visningar av tråden...

Vet inte riktigt. Han är verkligen så sjukt jävla osympatisk och odräglig som person, men själv har han fått för sig att han är en skön och trevlig och hyvens prick.

Att följa honom har sin charm.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-01-04 kl. 20:16.
Citera
2023-01-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Vore bättre för Rask om han la ner sin kanal, tycker hans videos är rätt tråkiga. Missbruksbloggen var spännande och titta på men fan... Är det inte bättre med ett enkelt jobb istället? Kan ju inte vara mkt han drar in på den lilla kanalen.

Ja, ett enkelt jobb vore rimligt. Men då kan han inte fortsätta med att sova till lunch, och gå runt hemma i bar överkropp och leka att han är en superstjärna hela dagarna.

Han gör inte det här för försörjningen, det ska vi vara på det klara med.
Citera
2023-01-04, 20:23
Medlem
Wooqiprwos avatar
Enligt han själv så kan han inte gå till en vanlig arbetsplats pga han får ångest av det.

Själv har man ångest varje dag, men inte sätter man sin familj i skiten för det såatteh.
Senast redigerad av Wooqiprwo 2023-01-04 kl. 20:26.
Citera
2023-01-04, 20:24
Medlem
HeroicDozes avatar
Man kan inte ta ifrån killen att han ett tag tjänade en del på youtube, siffrorna ljuger inte. Det är långt ifrån alla som kan säga att de har tjänat din inkomst på sociala medier, vilket ändå är en dröm för många idag. Den tiden är dock sen länge förbi. Har det inte blivit nästintill sjukligt att fortsätta jaga influencer-drömmen? Hur långt ska han egentligen dra det här. Bäst vore om han kammade sig och skaffade sig ett jobba. Min fråga till er är följande, hur länge tror ni han fortsätter såhär?
Citera
2023-01-04, 20:25
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Man kan inte ta ifrån killen att han ett tag tjänade en del på youtube, siffrorna ljuger inte. Det är långt ifrån alla som kan säga att de har gjort. Den tiden är dock sen länge förbi. Har det inte blivit nästintill sjukligt att fortsätta jaga influencer-drömmen? Hur långt ska han egentligen dra det här. Bäst vore om han kammade sig och skaffade sig ett jobba. Min fråga till er är följande, hur länge tror ni han fortsätter såhär?

När tjänade han en del på Youtube?

Under tiden han sysslat med youtube har han aldrig redovisat en årslön på över 300 000.
Citera
2023-01-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, ett enkelt jobb vore rimligt. Men då kan han inte fortsätta med att sova till lunch, och gå runt hemma i bar överkropp och leka att han är en superstjärna hela dagarna.

Han gör inte det här för försörjningen, det ska vi vara på det klara med.

Ja du har en poäng i det. Minns att han sa någon gång i en video att han vill inte ha någon chef som flåsar honom i nacken utan HAN ville vara chef. Trebarnspappa och går hemma och rappar om en fuskbyggare på youtube och drama som han skulle sluta med. En annan dubbelmoral han sagt engång är att han är folkskygg och har social ångest. Konstigt då hur han kan sitta på youtube och gråta framför många, även vara med i SVT som han var med sin far, ta bilder när han står i kalsonger och sånt på instagram. Well bara min åsikt han kanske mycket väl mår dåligt men lite skumt tycker jag ändå. All respekt för folk som lider av psykisk ohälsa men tror knappast många folkskygga människor skulle göra sånt.

Bästa han kunde göra är att fimpa kanalen så tråden dör och söka sig nåt jobb typ truckchaufför eller kanske butiksbiträde?
Citera
2023-01-04, 20:28
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
När tjänade han en del på Youtube?

Under tiden han sysslat med youtube har han aldrig redovisat en årslön på över 300 000.

Missförstå mig rätt, jag menar inte över långa perioder. Utan när jag säger ett tag pratar jag om när det var som mest drama runt honom och då gjorde han siffror på plattformen (Bland annat sommaren 2019). Det kan alla som har följt rask länge intyga. Sen är man naiv om man tror att han har tjänat vad han har redovisat. Vi pratar om en man som i många år tog emot donationer på Swish som inte redovisades. Tror du han slutade gå live för att det inte var kul eller för att det upptäcktes att han inte redovisade inkomsterna från sina live.
Citera
2023-01-04, 20:31
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Missförstå mig rätt, jag menar inte över långa perioder. Utan när jag säger ett tag pratar jag om när det var som mest drama runt honom och då gjorde han siffror på plattformen (Bland annat sommaren 2019). Det kan alla som har följt rask länge intyga. Sen är man naiv om man tror att han har tjänat vad han har redovisat. Vi pratar om en man som i många år tog emot donationer på Swish som inte redovisades. Tror du han slutade gå live för att det inte var kul eller för att det upptäcktes att han inte redovisade inkomsterna från sina live.

Jo det är ju ganska uppenbart varför han inte sitter live i större utsträckning längre.

Men han har ju fått ta smällen för det och han har ju regelrätt inte tjänat storkovan på Youtube utan han försöker fiffla och fuska i vanlig bemärkelse.
Citera
2023-01-04, 20:34
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Jo det är ju ganska uppenbart varför han inte sitter live i större utsträckning längre.

Men han har ju fått ta smällen för det och han har ju regelrätt inte tjänat storkovan på Youtube utan han försöker fiffla och fuska i vanlig bemärkelse.

Klandervärt beteende, speciellt då skatterna går till skola och dagis för hans barn. Bättre att ta de direkt i fickan och köpa snus tänker han antagligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in