2022-09-04, 17:22
Medlem
Randelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Ser att T lagt upp en bild på en frys-prinsesstårta, fy jävla fan. Så jävla oengagerade föräldrar. Snubben är fucking arbetslös och går hemma hela jävla dagarna och kan inte ens baka en jävla tårta till sitt barn. Nej nej halvfabrikat oavsett läge. Snubben har sagt att han jobbar på konditori, men till sin egna son kan han inte anstränga sig att laga en tårta kvällen innan hans födelsedag. Vilken jävla kick as farsa.

Vart ingen bild på presenterna i år, kan det bli värre än förra årets fiasko med rubikskuberna att till och med dom skäms att fota inköpen.
Jag hade ätit frys-tårta alla dagar i veckan om valet stod mellan egenbakad av Baronen af Kickass och färdigköpt. Byfånen hade väl haft i vitlök i skiten. Men jag håller med dig om engagemanget...

Hur skulle Baronen hinna med att lyssna på pod hela dagarna i ända (eget uttalande nyss) om han var tvungen att ägna någon timme åt tårttillverkning?
Senast redigerad av Randelin 2022-09-04 kl. 17:26.
Citera
2022-09-04, 18:26
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Ser att T lagt upp en bild på en frys-prinsesstårta, fy jävla fan. Så jävla oengagerade föräldrar. Snubben är fucking arbetslös och går hemma hela jävla dagarna och kan inte ens baka en jävla tårta till sitt barn. Nej nej halvfabrikat oavsett läge. Snubben har sagt att han jobbar på konditori, men till sin egna son kan han inte anstränga sig att laga en tårta kvällen innan hans födelsedag. Vilken jävla kick as farsa.

Vart ingen bild på presenterna i år, kan det bli värre än förra årets fiasko med rubikskuberna att till och med dom skäms att fota inköpen.

Alex hade lagt ut på en riktig så de kanske har drygat ut med frystårta. Men för fan frystårta är ju vardagsfika, grabben fyller 10 år!
Citera
2022-09-04, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randelin
Jag hade ätit frys-tårta alla dagar i veckan om valet stod mellan egenbakad av Baronen af Kickass och färdigköpt. Byfånen hade väl haft i vitlök i skiten. Men jag håller med dig om engagemanget...

Hur skulle Baronen hinna med att lyssna på pod hela dagarna i ända (eget uttalande nyss) om han var tvungen att ägna någon timme åt tårttillverkning?

Sant, skulle heller inte vilja äta något som baron af bajsfinger tillagat. Men nu äter barnen förmodligen hans mat 7 dagar i veckan och då hade den magra hemlösa afghanhunden kunnat ansträngt sig att göra en tårta till sin son.
Citera
2022-09-04, 19:20
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Alex hade lagt ut på en riktig så de kanske har drygat ut med frystårta. Men för fan frystårta är ju vardagsfika, grabben fyller 10 år!
Det T la ut var nog morgonsångsgratulationstårta.
Den fina kom troligtvis till födelsedagsfirande med släkten.

Hur som haver, han har blivit firad, hoppas han fick en fin present och inget skäggvax eller mustig skum avlagd parfym från daddy...
Citera
2022-09-04, 19:30
Medlem
Randelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det T la ut var nog morgonsångsgratulationstårta.
Den fina kom troligtvis till födelsedagsfirande med släkten.

Hur som haver, han har blivit firad, hoppas han fick en fin present och inget skäggvax eller mustig skum avlagd parfym från daddy...
Äsch, klart som fan att sonen ska bli en gliMMMrande säääR. Det gäller att börja tidigt! Helrätt med en aftershave som doftar tallbar och motorolja på en 10-åring.
Citera
2022-09-04, 21:05
Intressant att läsa kommentarena till hans youtubevideos...

"Ankan"
- Skaffa dig ett arbete för helvete

Piratrask svarar:
- Vem är du att säga hur jag ska leva mitt liv? Du har noll inblick! 😅

https://youtu.be/exyRtFjtLvc
Citera
2022-09-04, 21:11
Medlem
Citat:
Intressant att läsa kommentarena till hans youtubevideos...

"Ankan"
- Skaffa dig ett arbete för helvete

Piratrask svarar:
- Vem är du att säga hur jag ska leva mitt liv? Du har noll inblick! 😅

https://youtu.be/exyRtFjtLvc
Ser han sig fortfarande som en framgångsrik företagare? Hemsidan till parfym&skäggwaxfirman är fortfarande online.

Någon som vet vad han gav till E? En Rubikskub och ett par gamla håliga band t-shirts i storlek xxl han kan ha om 10 år?

Jag är en fucking kickass-farsa

Rask 2021
Citera
2022-09-04, 21:38
Medlem
Nu när domen fallit mot Alexandra, tror ni Joz kommer efter Rask nu också?

Det han gjorde var ju mycket värre, 10+ videos och en jävla rap låt lol.
Citera
2022-09-04, 21:49
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen

Det vore fan på tiden, hade garvat sönder om rask åkte på ett fett skadestånd. Farfar får väll betala det också 😂
Citera
2022-09-04, 22:03
Citat:

Jag hoppas det, det är väldigt konstigt om rasken ska undkomma rättvisan...
Jockes drev mot fuskbyggaren är osmakligt, där rasken gärna slickade röv och var med och lekte med de stora grabbarna.

Såg följande på Ts insta, inlagt idag, på kvällen,

Citat: Bara inse att jag kommer vara sjukskriven ett tag till, utbrändhet och slutkörd! Men dom säger att det blir bättre! Tur det😂😅🙏 Livet med adhd👏

Den 23/8 skrev "hon" följande:
Citat: För er som undrar varför jag inte varit aktiv på ett tag så är min skärm sprucken i toppen, så jag kan inte ladda upp på instagram så ni vet varför jag är mindre aktiv här, men tids nog kommer jag bli mer aktiv!❤

Så, kanske piraten kan dra på sig kläder och söka sig ett (väl)betalt "riktigt" arbete?

KickassPiraten har ju köpt ny elektronik till sig själv, webcam, skärm, mm
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-09-04 kl. 22:05.
Citera
2022-09-04, 22:05
Medlem
Citat:

Var Alexandra med i den förundersökningen som åklagaren la ner förra året (eller om det var året före) med hänvisning till att det bara var vuxna som hade ett internet-tjaffs??
Citera
2022-09-04, 22:19
Medlem
Citat:
Jag hoppas det, det är väldigt konstigt om rasken ska undkomma rättvisan...
Jockes drev mot fuskbyggaren är osmakligt, där rasken gärna slickade röv och var med och lekte med de stora grabbarna.

Såg följande på Ts insta, inlagt idag, på kvällen,

Citat: Bara inse att jag kommer vara sjukskriven ett tag till, utbrändhet och slutkörd! Men dom säger att det blir bättre! Tur det😂😅🙏 Livet med adhd👏

Den 23/8 skrev "hon" följande:
Citat: För er som undrar varför jag inte varit aktiv på ett tag så är min skärm sprucken i toppen, så jag kan inte ladda upp på instagram så ni vet varför jag är mindre aktiv här, men tids nog kommer jag bli mer aktiv!❤

Så, kanske piraten kan dra på sig kläder och söka sig ett (väl)betalt "riktigt" arbete?

KickassPiraten har ju köpt ny elektronik till sig själv, webcam, skärm, mm
Redan borttaget? Hennes adhd hjärna kanske kom på hur dumt det såg ut. Så hon har alltså sjukskrivit sig nu efter ett par månaders jobb? Fy fan vad tragiskt, har hon kunnat koppla ihop att det blandannat beror på Bajsbaronens gaslightning tror du?

Deras hem är som en bakteriehärd av ohälsa, så nu ska båda föräldrarna gå och såsa på där hemma hela dagarna. Hennes välmående kommer säkert att öka i takt med hennes skuld hos kronan, eller inte.

Dags att soc kliver in och gör något. Det där är inte en bra omgivning för barnen.

Hur gick det med nya boendet dom höll på att fixa? Två arbetslösa slöfockar med psykisk ohälsa, det är precis vad alla hyresvärdar vill ha.

Hoppas Joz anmält aset, kanske var anmälan mot Alexandea en provomgång för att testa vattnet Å andra sidan är det rätt drygt att gå igenom en rättsprocess i Sverige, det tar sån tid och man ska ut och in på en massa förhör.

Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Var Alexandra med i den förundersökningen som åklagaren la ner förra året (eller om det var året före) med hänvisning till att det bara var vuxna som hade ett internet-tjaffs??
Om förundersökningen läggs ner blir aldrig fuppen offentlig så jag har ingen aning, skulle väl vara om någon av dom lagt upp nått? Rörde det samma åtalspunkter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in