Flashback bygger pepparkakshus!
2022-03-30, 17:00
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det verkar inte bättre.
Vad ska kick-ass göra sen, när han drivit en människa till stupets rand och Micke inser att han inte har någonting kvar? En person som ena dagen svär och påstår att M luktar skit, har dålig hygien, syns på hårkvaliteen, pissiga kläder, dålig kamera osv? För att sen tvärvända när Micke sätter ner foten och berättar att han kommer polisanmäla och vill bli lämnad ifred.

Ingen skam har han, rasken
Han ger sig på halta och lytta, kvinnor och barn..
Varför sitta och mästra över hur hemskt det är med mobbning? Vad skulle han själv kalla sitt egna beteende? "Jag hade goda intentioner" mmm
I den riktiga världen, ett stenkast från tuffingbajsen, skulle han önska att han kunde krypa in i sitt egna arsle och försvinna.
Han själv satt och svor över hur inkompetenta socialen i Trosa var, när han ville få in Freddan på LVM...nu är han bff med tanterna...

Det är det som är sjukt att alla här vet att anledningen till att Rask plötsligt blev snäll och omsorgsfull mot Micke var p.g.a. Polisanmälan sedan om hans White Knight köper att det inte är anledningen är deras Huvudvärk. Men att de inte ens ifrågasätter varför Jesusbaronen helt plötsligt valde att Outa och stärka Mickes kanal efter att ha försökt ta ner den är fan bortom min hjärnkapacitet och förståelse. Min IQ kan inte sjunka så lågt vilket är synd för jag vill veta hur de tänker.
Citera
2022-03-30, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du har givetvis rätt, jag äger själv ingen bil så har dålig koll

Hur som helst tycker jag familjen ska sälja bilen, dom har inte råd, behöver ingen bil och behöver också röra på sig.

Tycker det är helt sinnes att dom har bil. skatt, försäkring, drivmedel, reparationer, det är utgifter dom bevisligen inte har råd med eftersom att dom inte ens kan betala skatten på bilen.

Dricker T en nocco en om dagen? Man ser nästan en varje dag på IG ibland kanske två om dagen.

Men låt oss säga att hon dricker en om dagen, vad är snittpriset? 22-23 kr? Låt oss säga 22kr*30= 660*12 = 7920 kr om året ”lågt räknat”.

Räkna sen in rask konsumtion av Loka.

Det är sjuka summor för en familj med två arbetslösa människor.
Jag fattar inte konsumtionens av smaksatt vatten och läsk. Visst gillar själv att unna mig en energidryck eller cola ibland, men att se sparandet växa på börsen är fanimej så mycket mer tillfredsställande än vatten som sakar artificiell frukt.
Citera
2022-03-30, 17:06
Medlem
Romanche92s avatar
Dagens Intresse!

Föreställ er att T's plan är att hitta ett nytt jobb och en ny bostad, hennes plan är att hålla detta tyst och hemligt fram tills det sker. När hon väl finner ett så sticker hon iväg med ungarna och lämnar Bebisbaronen själv med den utredningen som han har hållit på med i ett år nu. Vad skulle detta ge för konsekvenser åt jätte bebisen?.

1. Hans sjukdom skulle antagligen blivit helt plötsligt botad för Gud gav honom insikten Halleluja!
2. Han hade antagligen fortsatt med sin Vlog fram tills hans Jobb täcker en heltidstjänst.
3. Han hade tittat tillbaka 1 år efter på hur j*vla efterblivet det var när han försökte leka Magmys snubbens Personliga Assistent.
4. Det blir mer än bara Denniskorvar när det är semester tider.
Senast redigerad av Romanche92 2022-03-30 kl. 17:12.
Citera
2022-03-30, 17:10
Medlem
Citat:
Oj, det är skrämmande.
Det finns verkligen ingen anledning att ta bilen, men vem är jag att döma? Jag känner ju inte familjen 🤷‍♂️🤦‍♂️
Bensinen är inte gratis, att röra på sig är bra, hur långt har dem till affären?
Snart börjar A på förskolan. Jag vet onte hur det fungerar i Trosa, men där jag bor får man själv ta med blöjor till sitt barn och är någon av föräldrarna hemma, brukar det vara väldigt begränsat hur många timmar som beviljas att få vara i förskolan.
Å, andra sidan är nog förskolan det bästa för A. Ångesten och hopplösheten måste gå att skära i med kniv snart... undrar om pappisch inte tänker utsätta sig för påfrestningen att ta tag i någonting medan han inväntar IQ-testerna mm??

Rask njuter nog av tanken att få 1000 kr av staten pga bensinpriserna. 1000 kr är ju ändå 1/3 av hans månadslön så det är inte fy skam.

Allt är relativt.
Citera
2022-03-30, 17:15
Medlem
Citat:
https://streamable.com/ltmuxr
Fråga varför hustrun väljer att ta bilen till skolan och vad han själv gör i stunden, när han väljer bort sina barn?

Va fan är lätt akuten? Menar hon jourcentralen? Snacka om låg utbildningsnivå...
Citera
2022-03-30, 17:16
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Tycker det är helt sinnes att dom har bil. skatt, försäkring, drivmedel, reparationer, det är utgifter dom bevisligen inte har råd med eftersom att dom inte ens kan betala skatten på bilen.

Dricker T en nocco en om dagen? Man ser nästan en varje dag på IG ibland kanske två om dagen.

Men låt oss säga att hon dricker en om dagen, vad är snittpriset? 22-23 kr? Låt oss säga 22kr*30= 660*12 = 7920 kr om året ”lågt räknat”.

Jag fattar inte konsumtionens av smaksatt vatten och läsk. Visst gillar själv att unna mig en energidryck eller cola ibland, men att se sparandet växa på börsen är fanimej så mycket mer tillfredsställande än vatten som sakar artificiell frukt.
Word!

Ja T dricker en om dagen har hon sagt, räkna sen med Bajsbaronens snus och alla onödiga chokladkakor och påsar med ostbollar dom konsumerar så skulle det LÄTT räcka till en vecka på grancan för hela familjen.

#Schysstaprioriteringar

#Noccosnus&lokaiställetförenresatillbarnen

Jävla skitföräldrar är dom
Citera
2022-03-30, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är väl tvärtom - han är inte poppis, mer föraktad, avskydd, illa omtyckt osv.
Har du inte läst tråden?

Det är ju inte så att det enbart startas trådar på Flashback för att en person är omtyckt eller poppis, det är väl snarare precis tvärtom.

Rask lider av självskadebeteende. Han gör det inte lätt för en att tycka om han.

Det mesta han gör tyder på självskadebeteende. Förstår varför Chrippa tycker han borde lägga ner.

Synd att hans personlighet och aura är så jävla jobbig och äckligt, annars hade han kunnat kört reaktion videos men inte ens det lyckas han med.
Citera
2022-03-30, 17:20
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Det blir nog ingen svars video han vågar inte.

Nej Raskens är på tok för feg "öhh jag gjorde ju en svarsvideo INNAN chrippa släppte sin".

Likaså är han för feg för att vara med i Lyxfällan och faktiskt få en ärlig chans att reda ut familjens ekonomi och framtid. Tyvärr är det inte en prioritet för bajsstekaren, han vill fortsätta måla upp sig själv och sitt liv som problemfritt och ekonomiskt obekymrad.

Tänker er om snubben i lets fist hade hamnat i samma ekonomiska situation, då ger jag mig fan på att han hade gjort content av att bygga upp sin ekonomi igen, om det så vore pantburkar eller köpa/sälja grejer på blocket så hade vi fått se det. Däri ligger också anledningen till varför leta feast kan leva på tuben samtidigt som rasks familj blir allt fattigare av Raskens "influenser"-vanställningar.

Men Raskens är för narcissistisk och jagsvag för att visa denna typen av content på tuben oavsett om d t hade gynnat hans familj, visningar och ekonomi...
Senast redigerad av Mikkka 2022-03-30 kl. 17:23.
Citera
2022-03-30, 17:23
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Word!

Ja T dricker en om dagen har hon sagt, räkna sen med Bajsbaronens snus och alla onödiga chokladkakor och påsar med ostbollar dom konsumerar så skulle det LÄTT räcka till en vecka på grancan för hela familjen.

#Schysstaprioriteringar

#Noccosnus&lokaiställetförenresatillbarnen

Jävla skitföräldrar är dom

Nu är inte utlandsresor nödvändiga.
Citera
2022-03-30, 17:24
Medlem
esetts avatar
Citat:
Vadå, så han betalade först bara halva räkningen? haha, vilken jävla simplord han är.

Jag undrar vad min förening skulle säga om det, om jag bara betalar in halva hyran

Skaffa dig ett jobb eller adoptera bort ungarna till någon som kan innan dom utvecklas till dig Bajsbaronen.

Han kommer aaaaldrig svara Chrippa, han är för beta för det.

Han ställde av bilen någon gång efter den 1 augusti, och då får han tillbaka skatten. Förmodligen gjorde han det för han var utan pengar. Sen ställde han på bilen igen den 9 december, och det var då han inte betalade skatten i tid så det blev användningsförbud
Citera
2022-03-30, 17:24
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer

Funderingarna kring konsumtionen över köpevatten och cola zero koffeinfri för pappisch samt cola och nocco till mamman. När pantar dem? I samband med handling dagligen?
Igår festade dem till det med korvstroganoff.. bra att variera körvrätterna. Vegandieten försvann snabbt, periodisk fasta likaså.
Citera
2022-03-30, 17:26
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Nu är inte utlandsresor nödvändiga.

Det är det de vill dock, BackpackBaronen har sagt att han jätte gärna vill ut och resa och ta med sina barn och sin fru och kunna göra såna saker. Men nu vet BackpacksBaronen att det inte kommer att bli av för hen har bestämt sig för att inte jobba eller arbeta. Nu sprider han lögner om att människor är olika visa trivs med att resa och andra gör inte det och han är en utav dom som inte gillar att resa.

Men jag tror att någon har sparat hans gamla video där han sitter och beklagar att han inte kan ta med sin familj ut och resa som han gärna ville innan han raderade den för att dölja det spåret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in