2022-01-31, 00:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Ett tag trodde jag att det hela mest var Rasks mun som fladdrade, men nu börjar jag undra om det inte ligger lite sanning i det här ändå.
Det finns mycket bevis på att denna kvinna lurar folk på pengar, så det behövs inte ens diskuteras.
Citera
2022-01-31, 00:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fel igen. Folk i denna tråd nämnde hennes namn först efter att hon själv kommenterat under rasks video.

Hon säger i videon att hon skiter i om han spelar in och att hon skiter i om han lägger ut det på youtube.

Varför kan du inte läsa det jag skriver?
Jag läser det du skriver och konstaterar att du inte förstår vad som krävs för brottet förtal.
Färdigdiskuterat med dig i saken nu - det bli bara tjatigt och du har ändå fel.
Citera
2022-01-31, 00:25
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag för just nu en dialog med offret Rask hängt ut och kommer göra allt i min makt för att hjälpa henne skipa rättvisa.

Jag kommer att uppdatera tråden när jag har något.

Rask: youre going down, further down

Är det bara jag eller visst påminner min nya profilbild ganska mycket om Martin Jonssons mugshot?

https://www.google.com/imgres?imgurl...source=sh/x/im
Tyckte det var något bekant😅
OM någon har sparat videon och lämnar in till polisen med förklaring över att CarlFredrik fortsätter i samma bana, så blir det nog lite svettigt för honom.
De lama socialtanterna kanske kan få ta del av lite oredigerade videos som inte framställer kick-ass-farsan i en så angenäm dager?
Jag tror inte han visade klippet där han garvande deklarerar att han blöter ostronets huvud med kallvatten, för att hon inte ska somna förtidigt..
Citera
2022-01-31, 00:34
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det finns mycket bevis på att denna kvinna lurar folk på pengar, så det behövs inte ens diskuteras.
Värst vad nervös du verkar vara över att din favvokille alla dagar "kan" ha gett sig själv en kick in till finkan.
Det känns som om det skulle kunna vara hans baktanke, han har kunnat bevittna hur bra det går för hans namne...
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...fran-fangelset
Citera
2022-01-31, 00:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Värst vad nervös du verkar vara över att din favvokille alla dagar "kan" ha gett sig själv en kick in till finkan.
Det känns som om det skulle kunna vara hans baktanke, han har kunnat bevittna hur bra det går för hans namne...
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...fran-fangelset
Min favvokille?

Att hon lurat folk på pengar påverkar inte ifall hon anmäler rask för förtal.
Vid förtal spelar det ingen roll ifall det som sägs är sant eller ej.
Senast redigerad av Dopy 2022-01-31 kl. 00:44.
Citera
2022-01-31, 00:46
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Här är tjejen som försökte blåsa Rask https://mrkoll.se/person/caroline-jo...kyqRaQcYfruerA

Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Haha! Du spelade inte in samtalet? Vet inte om den postats tidigare men Carolines instagram är https://www.instagram.com/caarrooxx/
Att inte Rask förstod att detta var en bedragerska ifrån en första början är ju jäkligt märkligt.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag förstår inte riktigt hur du resonerar, du tror inte mamman redan är anmäld nu när BB skickat Rask-army på henne?

Hon har ju inget att förlora på att försöka, hon behöver pengar till benz och det ska Rask betala för han är ett svin som gjort samma som henne, på så vis jämnar vi ut det hela lite.

Kan någon bistå med namn? Maska eller skicka pm, kan ta insta, facebook eller telefonnummer, behöver en väg in.
Detta har delats i tråden..
Citera
2022-01-31, 01:17
Medlem
Romanche92s avatar
Själv tycker jag att det är bra att han hänger ut bedragare, det finns inget värre än sådana människor. (Om det nu är sant )
Citera
2022-01-31, 01:21
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Själv tycker jag att det är bra att han hänger ut bedragare, det finns inget värre än sådana människor. (Om det nu är sant )
Han hänger ju bara ut missbrukare och eventuellt lågbegåvade människor...igen. Någon vecka efter att han SLUTAR MED YOUTUBE INTE CLICKBAIT DENNA GÅNGEN. När han själv har scammat folk för att köpa en hund.
Citera
2022-01-31, 02:01
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Han hänger ju bara ut missbrukare och eventuellt lågbegåvade människor...igen. Någon vecka efter att han SLUTAR MED YOUTUBE INTE CLICKBAIT DENNA GÅNGEN. När han själv har scammat folk för att köpa en hund.

Skiter ifall folk är Missbrukare är man bedragare så ska man ha skit, dock så om jag inte minns fel fick Hundbaronen 15 lax för att köpa en hund som han inte har kunna redovisa själv så han kastar sten i glashus från en idiot till en annan.
Citera
2022-01-31, 05:39
Bannlyst
Rask har målat in sig i ett hörn. Snart kommer polisen ta han igen.
Citera
2022-01-31, 07:47
T lägger upp en selfie med no*co
Citat
"Tur det finns noc*o! Någon mer mamma därute som har barn som aldrig sover och vaknar innan 5 jämt😂

Kickaset har laddat upp sitt kvällsgotta.. broccoli, lök, vitlök, riven rökig veganost i ugn... veganosten är en annan än den han hade häromdagen, då var det färdigriven i påse, nu har han rivit alldeles själv...kramar om "osten" med sin lortiga hand.
Vem förvarar ost i aluminiumfolie?

På sin töntiga Q&A
Varför blir du vegan? Är det pga du bryr dig om djuren?

Nää, eller det är inte skälet till att jag gör det.
Vill se vad det har för positiv eller negativ påverkan på mig, e.v fortsätter jag med det.
MEN, kommer till 10000000% äta en köttbit hör och där någon gång då och då, tror jag.
Kommer aldrig kunna leva helt utan känns det som. Jag gör det inte för sakens skull att vara vegan, för naturen, djuren osv (lät bra 😂 ) vill bara prova😇

Det är exakt avskrift, med felstavningar och allt. Han brukar göra sig lustig över andras stavfel, men han själv är "ledgit" inte felfri...
Citera
2022-01-31, 08:16
Medlem
Vad är det här för hjärnsläpp, återigen så pratar han bara för pratandets skull. Orkar inte göra någon större undersökning men detta kommer vid en snabb googling

I sin forskning har Moa Lidén utifrån statistiska beräkningar konstaterat att det sannolikt finns fler som är felaktigt dömda i Sverige än de som beviljas resning. Hon har, med utgångspunkt i de lägsta siffrorna i internationella studier, gjort det statistiska antagandet att 0,50 procent av alla fällande brottmålsdomar är felaktiga. Av 344 353 fällande tingsrättsdomar skulle då 1 722 vara felaktiga. Vissa av de dömda ansöker om och beviljas resning och frias i en högre instans, men det kvarstår också felaktigt dömda som inte kommer så långt. Moa Lidén konstaterar, utan att ha tittat på de enskilda målen, att hennes övergripande slutsats i avhandlingen är att det statistiskt är väldigt sannolikt att det finns felaktigt dömda i Sverige.

Har rask någonsin kollat upp fakta i sina videos? Enda gångerna de blir rätt när han pratar är när han snor någon annans text rakt av.

Rask hjärnsläpp
https://streamable.com/k3bsg3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in