2018-12-30, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Haha, jag tänkte samma när "Stora Ludde" satt å svullade som en gris, stackarn!

https://youtu.be/3lQle4Oqj0s?t=285

Vad är det som är ”psycho” med den här familjen? Är det nåt rullande tema Rask har eller? Vet att det finns en video som Rask själv promotade på FB och låtsades vara ett fan som hette nåt i stil med Psychofamiljen i fjällen där han satt och käkade gröt samtidigt som han sket.

Verkar vara en vanlig familj när inte pillertorsken till farsa är med. Förutom Alex då som ger bort en löskuk till sin morsa (?) i julklapp. Det känns väl dock mest som något han gör bara för att kunna sätta titeln. Det är dock ett väldigt märkligt beteende i min värld. Man får hoppas att det inte var det enda hans morsa fick i julklapp.
Citera
2018-12-30, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Vad är det som är ”psycho” med den här familjen? Är det nåt rullande tema Rask har eller? Vet att det finns en video som Rask själv promotade på FB och låtsades vara ett fan som hette nåt i stil med Psychofamiljen i fjällen där han satt och käkade gröt samtidigt som han sket.

Verkar vara en vanlig familj när inte pillertorsken till farsa är med. Förutom Alex då som ger bort en löskuk till sin morsa (?) i julklapp. Det känns väl dock mest som något han gör bara för att kunna sätta titeln. Det är dock ett väldigt märkligt beteende i min värld. Man får hoppas att det inte var det enda hans morsa fick i julklapp.
Väldigt omoget och äckligt beteende av Rasken.
Citera
2018-12-30, 08:45
Medlem
Viper08s avatar
Citat:

Det var hans moster som fick en dildo och kusinen som fick snoppvärmaren. Enda psykot i den familjen är Alex själv, tycker resten av familjen verkar normala människor som inte alls vill vara med på film o hamna på yt, man ser hur obekväma dem är.
Citera
2018-12-30, 09:28
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiamMatter3
Rask har inte riktigt växt ifrån kiss och bajsåldern ännu.
Citera
2018-12-30, 12:08
Medlem
cnbizzzs avatar
Den här perversa biten blir jag extremt irriterad på,han måste förstå att många unga kollar,såg klipp från den där liven när han sa åt therese o visa kl*ttan jävla pervo,min haka droppade då + allt snack om kuken sjukt vidrig plus rask din lilla bitch du satt o skrattade åt mitt inlägg om karman slår tillbaka,haha jag skrattar o njuter av o se din kanal dö din lilla bitch jag vet att du ser allt i tråden
Citera
2018-12-30, 15:23
Medlem
GonerStoners avatar
Han är live nu.
In och donera
Citera
2018-12-30, 18:14
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
Den här perversa biten blir jag extremt irriterad på,han måste förstå att många unga kollar,såg klipp från den där liven när han sa åt therese o visa kl*ttan jävla pervo,min haka droppade då + allt snack om kuken sjukt vidrig plus rask din lilla bitch du satt o skrattade åt mitt inlägg om karman slår tillbaka,haha jag skrattar o njuter av o se din kanal dö din lilla bitch jag vet att du ser allt i tråden

Är du så känslig om nån säger visa klittan att du kallar dom pervo? hur är dom som säger knulla då? eller visa kuken?
Citera
2018-12-30, 22:23
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Är du så känslig om nån säger visa klittan att du kallar dom pervo? hur är dom som säger knulla då? eller visa kuken?
Tycker du det är representativt mot sina barns mamma ,när ungdomar sitter o kollar sånt där snack kan man ta bakom stängda dörrar inte bland yngre folk men men vill man framstå som ett pervo så är som det är!! Din idiot
Citera
2018-12-30, 22:29
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiamMatter3

Hela hans person känns äcklig, uppsynen, humorn och hans osunda förlustelse inför avföring.
Kanske Rasken är en koprofag han har ju pratat om att han stekt avföring i sin ungdom detta kanske pågår än idag.

Hans nya content kan inte tilltala någon över 12 år tänker jag. Filmar som en nybörjare och redigerar fan ännu sämre än en nybörjare. Äcklet har ju sysslat med detta "professionellt" ett bra tag nu vilket säger allt om hans person. Han gör inte detta för sina följare han gör det endast för pengar.

En av hans bästa alster är tyvärr borttagen, detta var när han satt i början av en live stream och skulle kicka igång med dagens tiggande och hade panik över att det var bara ett fåtal i chatten,
typ hans trognaste följare. Rasken uttrycker sig om att han har minsann 80 tusen följare det ska vara mer följare inne i Lajven och skiter fullständigt i vad hans fans skriver i chatten utan pratar med sin fru om att något måste vara fel.. Man kunde se paniken i hans smutsiga ögon.

Det enda som håller hans kanal flytande nu är hans skit prat om sin far som jag tror knarkar bara för att han har en son som Alexander och hans "click-bait" om dom där i Let´s feast.

Hoppas 2019 är när vi slipper Rask på internet!

Koprofagen erkänner att han sålt sitt Instagram-konto i senaste videon med ursäkten att det var så många inaktiva följare. Starta om din youtube kanal då kapten avföring!
Citera
2018-12-30, 22:49
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Hela hans person känns äcklig, uppsynen, humorn och hans osunda förlustelse inför avföring.
Kanske Rasken är en koprofag han har ju pratat om att han stekt avföring i sin ungdom detta kanske pågår än idag.

Hans nya content kan inte tilltala någon över 12 år tänker jag. Filmar som en nybörjare och redigerar fan ännu sämre än en nybörjare. Äcklet har ju sysslat med detta "professionellt" ett bra tag nu vilket säger allt om hans person. Han gör inte detta för sina följare han gör det endast för pengar.

En av hans bästa alster är tyvärr borttagen, detta var när han satt i början av en live stream och skulle kicka igång med dagens tiggande och hade panik över att det var bara ett fåtal i chatten,
typ hans trognaste följare. Rasken uttrycker sig om att han har minsann 80 tusen följare det ska vara mer följare inne i Lajven och skiter fullständigt i vad hans fans skriver i chatten utan pratar med sin fru om att något måste vara fel.. Man kunde se paniken i hans smutsiga ögon.

Det enda som håller hans kanal flytande nu är hans skit prat om sin far som jag tror knarkar bara för att han har en son som Alexander och hans "click-bait" om dom där i Let´s feast.

Koprofagen erkänner att han sålt sitt Instagram-konto i senaste videon med ursäkten att det var så många inaktiva följare. Starta om din youtube kanal då kapten avföring!

Jag är ett år äldre än rask, kan aldrig minnas detta intresse för kiss o bajs som rask visar upp gång på gång att jag eller mina jämn gamla polare har ens antytt ett intresse för. Pissa o skita gör man på toa och larvar sig inte som ett litet barn som tycker de är kul med kiss o bajs. Man måste nog ha någon form av störning när man beter sig som rasken gör. Ett extremt omoget beteende för en man i 28 års åldern. Och rasken som hela tiden hävdar att han är en mogen man i en ung kropp är så jävla långt ifrån han framställer sig från att vara i alla fall
Citera
2018-12-30, 22:55
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88

Ja, det är ganska löjligt av honom att skylla på "för många spökföljare". Det är ingen som vill göra samarbeten med en snubbe som tar mellan 15-20K men bara får högst 8000 visningar. Så då ter det sig ganska naturligt att sälja ett IG-konto för 8K. Om det är något konto som har "spökföljare" så är det väl hans YouTube. Han har ju knappast mer än 10,000 aktiva subscribers.
Citera
2018-12-31, 00:26
Medlem
rytaris avatar
Citat:

Tråkiga familjen möjligtvis, de enda som är tråkigare är den lönnfeta fjollan med tomteskägg och hans wt-fru i lets feast, man förstår ju att de inte har några andra vänner än varandra
Senast redigerad av rytari 2018-12-31 kl. 00:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in