Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-25, 12:18
Medlem
KungPungPats avatar
Det som hände nu på Rask kanal var ju att han fick kontakt med en annan psykiskt sjuk som lider av offersmentaliteten precis som Rask.. PLUSS martyrkomplex dvs han vill hamna i fängelset för att kunna fortsätta se sig själv som ett offer för att ha nånting att skylla på när han inte löser sina egna problem.

Rask kan väl också ha fått lite av martyrkomplexet nu med tanke på att "han skjöt sig i foten" men vägrar erkänna det och hoppar runt på ett ben och skriker att nån jävel har skjutit mig i foten fyfan vilket offer jag är nu jag kan inte jobba eller fixa några problem när den här uffe med martyrkomplex har bitcoins som jag vill åt precis som det lyxliv som Jocke låtsas leva.
Citera
2021-08-25, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Nu har han svarat!

https://ibb.co/TMDBdqW
https://ibb.co/qRwJ801

Men visst ser vi minst en lögn där va? Han påstår återigen att han aldrig gått på soc, något han dock erkänt tidigare

Ena stunden heter kanalen rask för att den handlar om honom enligt hans egen utsago. Sen när chrippa ifrågasätter rask då handlar inte kanalen om han längre. Det där är en väldigt klassisk rask grej, att vända på saker så dom passar han för stunden.

CHRIPPA DU ÄR KUNG!, fler riktiga kreatörer som du borde ifrågasätta rask! Hoppas inte cluee gör reklam för rask kanal om pengarna... men jag tror inte cluee vill bli indragen i någon scam
Citera
2021-08-25, 14:06
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Ena stunden heter kanalen rask för att den handlar om honom enligt hans egen utsago. Sen när chrippa ifrågasätter rask då handlar inte kanalen om han längre. Det där är en väldigt klassisk rask grej, att vända på saker så dom passar han för stunden.

CHRIPPA DU ÄR KUNG!, fler riktiga kreatörer som du borde ifrågasätta rask! Hoppas inte cluee gör reklam för rask kanal om pengarna... men jag tror inte cluee vill bli indragen i någon scam

Sjukt att Uffe kände igen sig i Rask när Rask utmålade sig som ett offer för skadeståndet.. vilket fick Uffe att tända til och se likheter med hans egna offerskomplex vilket fick han att kontakta Rask och betala skadetsåndet.. eftersom Uffe känner ju Rask och vilket offer som Rask blev när han grovt förtalade nån som grovt förtalade honom medans domstol dömde att Rask skulle betala skadestånd för att domstolar jobbar med orättvisor mot offer som Rask ju.
Så dom träffade upp för att klappa varandra på ryggen och prata om vilka offer dom är och hur illa allt är vilket gör att dom inte kan fixa några av sina problem ju med tanke på att det är andra som ligger bakom skiten. Typist.

Dom båda borde inse att dom borde söka professionell privat hjälp och inte sitta filma när dom klappar varandra på ryggen eller debatterar med Chrille i kommentarsfält offentligt.
Uffe blev lurad av Rask när Rask gnällde över skadeståndet genom nån video.
Uffe såg lite av sig själv i Raskens offerskomplex så det var väl naturligt att dom tar kontakt och hjälper varandra innan Uffe ska avtjäna fängelsestraffet och ge iväg pengarna till Rask anonyma följare.

Hemskt egentligen vafan att Rask inte säger -nej Uffe vi kan vara vänner men jag tänker inte stå för att göra dig till ett offer som förlorar dina pengar genom nån idiotisk tävling på min youtubekanal, och du får inte betala mina skadestånd för jag är inget offer som har blivit dömd för grovt förtal för att domstolar är stygga och orättvisa mot offer som oss.
Citera
2021-08-25, 14:43
Medlem
nvm
Citera
2021-08-25, 15:03
Medlem
Tankar och funderingar

Snart 24 timmar och 5200 visningar. Varför?

Detta är MINST tredje gången Alexander skriver en titel där han avslutar INTE clickbait. T.ex. slutar med Youtube men så bryter han det gång efter annan.

Har folk tröttnat på hans rubriker? Jag menar om någon annan tjomme skriver att du kan vinna 400 000kr hade visningarna flugit iväg rejält men inte hos Alexander.

Fan han måste svettas ihjäl hemma i ”kontoret” och få hjärtklappningar att inte ens när du kan vinna på en massa pengar video flyger utan når botten rekord.

Hade jag levererat i klass med Alexander på mitt jobb hade jag gissningsvis gjort flera tusen människor vansinniga och jag hade fått sparken direkt. Men Alex kämpar på! Det ska han ha ändå!

Just det Alex, idag får vi flesta i tråden lön. Det hade du med fått om du tagit ditt feta arsle till arbetsförmedlingen och löst ett jobb. Så kanske du kunde unnat familjen något roligt!

Skärp dig!

PS vilken legend Chrippa är DS
Citera
2021-08-25, 15:41
Medlem
karlskrona1234s avatar
Rask borde börja med blöjor åt vuxna med hans logga på baksidan.
Citera
2021-08-25, 15:49
Medlem
KungPungPats avatar
Helt plötsligt så är det viktigt för Rask att hålla sina ord till tittarna och inte plocka ner videon som fick massiv kritik. Tävlingen är fortfarande igång folk. Ni kan vinna 6000 kronor var och 70 stycken av er får dela på den mentalt sjuka mannens besparingar.

Eftersom jag är Rask som har ljugit mycket så litar jag inte på er så jag vill att ni skickar bevis på att ni har likeat videon och prenumererar.. jag vet att det fungerar att ställa krav på tittare eftersom jag lärde mig det genom att ställa krav på min far gällande hans missbruk vilket gjorde han frisk eftersom krav fungerar på både tittare och missbrukare.. speciellt krav som baseras i att du suger din jävel och ljuger hela tiden så för att bestraffa dig kära tittare så ska sdu bevisa att du gillar min kanal. Uffe vill det inte jag.
Citera
2021-08-25, 15:58
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Nu har han svarat!

https://ibb.co/TMDBdqW
https://ibb.co/qRwJ801

Men visst ser vi minst en lögn där va? Han påstår återigen att han aldrig gått på soc, något han dock erkänt tidigare

Ja det är helt fakking otroligt att någon människa kan ljuga så ogenerat som han gör, han fortsätter dessutom med samma lögner han blivit konfronterad med förut!

Han har själv startat en tråd här på flashback där han ber om råd inför en eventuell start av ett eget företag, och DÄR OCH DÅ befinner han sig i en situation där han lever på Socialbidrag ..

Sen undrar man ju varför inte människan sett till att komma in i systemet med A-kassa som trygghet i ryggen -När man som han påstår sig "jobbat hela livet"? ....
Senast redigerad av 123.... 2021-08-25 kl. 16:00.
Citera
2021-08-25, 16:01
Medlem
Viper08s avatar
Undra vad dagens video blir? Hur ska han toppa en video som har en giveaway på 400 tusen, tittarmässigt lär det kvitta. Kanske lite uthängning av farsan vilken pedofil han är, kanske hänga ut en kreatör som pedofil som han gjorde med anis. Nu måste han in i dramaträsket igen så visningarna når 6 siffrigt, glöm inte Alexander var den bästa på svensk youtube när det kommer till drama.
Citera
2021-08-25, 16:08
Gillar att hans cv växer, nu har han lagt till konditor..
Sen har jag svårt att tro att han jobbat på så många ställen med äldre, personlig assistent till människor med cp, ms mm
Är det så man uttrycker sig?
Citera
2021-08-25, 16:18
Medlem
Nu vill han inte blotta sitt privatliv längre. Är det inte typ två månader sen han gick all-in på att ''bli mer personlig på youtube''?. Det svänger snabbt hos Baronen som vanligt.

Edit: Youtubes algoritmer är anledningen till att hans views är skit enligt honom. Det kan inte vara så att du är slut som youtuber? Anledningen till att dina views är dåliga är för att du ljuger, går över gränser, du clickbaitar och ditt content håller överlag en ruskigt låg nivå, tyvärr. Algoritmerna är inte problemet.
Senast redigerad av Froge 2021-08-25 kl. 16:30.
Citera
2021-08-25, 16:27
Medlem
Bullshit bullshit bullshit

Idag ljuger han IGEN i sin försvars video. Alexander menar på att han inte visste att bluffuffe skulle skänka pengar. SKIT snack!

Inför denna resa gick du ut själv och berättade att du hade en idé om en video som ingen tidigare levererat. Vad var det om det inte var prispengarna? Att skulle filma och intervjua han i sitt hem?
Inbilla inte någon att du kör 40 min ToR och offra en hel söndag för att intervjua Ulf. De kan du ju inte ens tro på själv?

Fan vakna Alexander!
Senast redigerad av Fiskmasen7 2021-08-25 kl. 16:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in