Citat:
Ursprungligen postat av
razerdayzer
Ena stunden heter kanalen rask för att den handlar om honom enligt hans egen utsago. Sen när chrippa ifrågasätter rask då handlar inte kanalen om han längre. Det där är en väldigt klassisk rask grej, att vända på saker så dom passar han för stunden.
CHRIPPA DU ÄR KUNG!, fler riktiga kreatörer som du borde ifrågasätta rask! Hoppas inte cluee gör reklam för rask kanal om pengarna... men jag tror inte cluee vill bli indragen i någon scam
Sjukt att Uffe kände igen sig i Rask när Rask utmålade sig som ett offer för skadeståndet.. vilket fick Uffe att tända til och se likheter med hans egna offerskomplex vilket fick han att kontakta Rask och betala skadetsåndet.. eftersom Uffe känner ju Rask och vilket offer som Rask blev när han grovt förtalade nån som grovt förtalade honom medans domstol dömde att Rask skulle betala skadestånd för att domstolar jobbar med orättvisor mot offer som Rask ju.
Så dom träffade upp för att klappa varandra på ryggen och prata om vilka offer dom är och hur illa allt är vilket gör att dom inte kan fixa några av sina problem ju med tanke på att det är andra som ligger bakom skiten. Typist.
Dom båda borde inse att dom borde söka professionell privat hjälp och inte sitta filma när dom klappar varandra på ryggen eller debatterar med Chrille i kommentarsfält offentligt.
Uffe blev lurad av Rask när Rask gnällde över skadeståndet genom nån video.
Uffe såg lite av sig själv i Raskens offerskomplex så det var väl naturligt att dom tar kontakt och hjälper varandra innan Uffe ska avtjäna fängelsestraffet och ge iväg pengarna till Rask anonyma följare.
Hemskt egentligen vafan att Rask inte säger -nej Uffe vi kan vara vänner men jag tänker inte stå för att göra dig till ett offer som förlorar dina pengar genom nån idiotisk tävling på min youtubekanal, och du får inte betala mina skadestånd för jag är inget offer som har blivit dömd för grovt förtal för att domstolar är stygga och orättvisa mot offer som oss.