Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-06, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stromir
Vad heter T på instagram? Har hon nya konton hela tiden?
Hon brukar ändra namn någon gång varje år.

https://instagram.com/theerreseee?utm_medium=copy_link
Citera
2021-08-06, 17:54
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Rask ska ha en q/a på sin kanal där han svarar på allt. Passa på att ställ era frågor i kommentarerna på videon.

https://youtu.be/lCkafdVu_K4

Verkar som han redan har raderat videon...
Citera
2021-08-06, 17:56
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Verkar som han redan har raderat videon...
Det lovade han själv att göra, för om han inte raderar videon kan folk se vilka frågor han valde att inte svara på... Snart lär det komma en Q&A-video med frågor som "hur ofta bajsar du", "ångrar du dina tatueringar", "varför gillar du hösten"...
Citera
2021-08-06, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Hon brukar ändra namn någon gång varje år.

https://instagram.com/theerreseee?utm_medium=copy_link

Tack! 😁
Citera
2021-08-06, 18:33
Medlem
Förlåt men vad är det för jävla dofter han valt? Antingen luktar du barskåp eller rengöringsmedel. Hade varit nice med lite black oak, läder och ek. Lite cederträ med vanilj. Då hade jag nästan kunnat tänk mig och beställa hans tredje parts produkt för att testa. Men shit de där såg riktigt B ut, med tanken på mängden så fick han säkert mängdrabatt för en billig peng då baronens startkapital inte lär ha varit det största.
Och snälla, ditt fejs på flaskorna? Hade du inte mer fantasi än så, du lär säkert ta bilder ”ute i naturen” också på produkterna. Ska bli intressant att de ockerpriserna sen, just det bra rabattkod utlovas......

edit: såg nu att en doft var cederträ, rent cederträ är inte min favorit, brukar gifta sig bra med vanilj, vilket rask budget kräm inte har.... två ingredienser.
Senast redigerad av razerdayzer 2021-08-06 kl. 19:10.
Citera
2021-08-06, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Förlåt men vad är det för jävla dofter han valt? Antingen luktar du barskåp eller rengöringsmedel. Hade varit nice med lite black oak, läder och ek. Lite cederträ med vanilj. Då hade jag nästan kunnat tänk mig och beställa hans tredje parts produkt för att testa. Men shit de där såg riktigt B ut, med tanken på mängden så fick han säkert mängdrabatt för en billig peng då baronens startkapital inte lär ha varit det största.
Och snälla, ditt fejs på flaskorna? Hade du inte mer fantasi än så, du lär säkert ta bilder ”ute i naturen” också på produkterna. Ska bli intressant att de ockerpriserna sen, just det bra rabattkod utlovas......

edit: såg nu att en doft var cederträ, rent cederträ är inte min favorit, brukar gifta sig bra med vanilj, vilket rask budget kräm inte har.... två ingredienser.
Vart kan man se företagsbaronens nya produkter?

Undra om han ska köra genom Alfs firma eller om han svartar som med swishen.
Citera
2021-08-06, 19:43
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det lovade han själv att göra, för om han inte raderar videon kan folk se vilka frågor han valde att inte svara på... Snart lär det komma en Q&A-video med frågor som "hur ofta bajsar du", "ångrar du dina tatueringar", "varför gillar du hösten"...

Så förutsägbart. Den "mannen" alltså, senaste videon i bilen, är det vuxet att sitta och rapa som en fjortis medan man babblar om gamla minnen? Suck..
Citera
2021-08-06, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Vart kan man se företagsbaronens nya produkter?

Undra om han ska köra genom Alfs firma eller om han svartar som med swishen.

på hans instagram, han tar väl gamla plantinum butiken och gör om till hans nya skräpprodukter. det såg verkligen B ut, och kommer säkert kosta mer än premium produkter, men det duger väl till WTs som inte vet bättre.
Citera
2021-08-06, 22:29
Medlem
Citat:
på hans instagram, han tar väl gamla plantinum butiken och gör om till hans nya skräpprodukter. det såg verkligen B ut, och kommer säkert kosta mer än premium produkter, men det duger väl till WTs som inte vet bättre.
Ja det blir väl en förlustaffär som plantinum, allt han rör i blir ju skit tragikomiskt nog.

Kanske får han in tillräckligt med pengar för att betala grannungen att städa ur förrådet så han får med egentid i sängen.
Citera
2021-08-06, 22:32
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:

Går man in på plantinumsidan så står det att de ska lansera ny sida snart, så du har nog rätt.

"Lansering snart
Vi håller för närvarande på att lansera hemsidan, tyvärr kan du inte nå den nu. Den kommer online snart! Håll utkik."
Citera
2021-08-06, 23:09
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
https://www.firstelement.ca/collections/beard-butter jag länkade tidigare till en liknande länk. vilken det är vet jag inte. men tuffa klistermärket på och allt häftigt ska han nog kunna blåsa några på en 500ing styck.

Verkar ju vara just dom produkterna som Herr Pungvax beställt in, nu blir det spännande att se när han kopierar deras hemsidan och produktbeskrivningar rakt av. Bra hittat.

Till sist: Jag tippar på 100% pålägg! Kanske 200%
Citera
2021-08-06, 23:44
Medlem
Ser ut som han slagit på stora trumman denna gång, vad man kunde se på IG så var det ganska många produkter.

Vad kan han tänkas ha för inköps pris? Och vad kan han tänkas sälja för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in