Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-01-23, 00:22
  #97
Medlem
Sandtags avatar
TS outar ju sig själv totalt i tråden, tog ca 5 sekunder att lista ut vem det var. F.Ö jävligt grund "botten", ta dig i kragen vafan... Det finns folk som står på gatan med småbarn, människor utan basala nödvändigheter, folk med extrema drogmissbruk, extrema sjukdomar, miljoner i skulder och så skulle detta vara något särskilt.. Skippa offerkoftan, skaffa nån 2-3 års utbildning och fly landet, hur jävla svårt ska det vara.
Citera
2018-01-23, 11:59
  #98
Medlem
sterdnerds avatar
Var ju inte svårt att klura ut vem det här är och nej du förtjänar ingen medömkan - sök hjälp med din psykiska hälsa snarast istället för att göra bort dig mer på internet, det finns en anledning till att alla avskyr dig & det har du själv lagt grunden för.
Citera
2018-01-23, 20:32
  #99
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Skit i folk. Jobba på. Tjäna ihop kapital. Sluta drick. Flytta sen om du vill.
Citera
2018-01-23, 20:40
  #100
Medlem
Har man ca IQ 60 och sen en grav psykisk störning på det så är det nog inte så lätta att bara gå vidare. Denna person borde vara inspärrad då han är farlig. Det är sjukt om han får röra sig ute bland folk då han är som en tickande bomb.
Han har tydligen kontakt ned psykvården men förstår verkligen inte varför han får röra sig fritt.
Inte undra på att det händer hemska saker i samhället när människor som är sjuka inte får den hjälp dem behöver.
Citera
2018-01-23, 22:13
  #101
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choopchoop
Har man ca IQ 60 och sen en grav psykisk störning på det så är det nog inte så lätta att bara gå vidare. Denna person borde vara inspärrad då han är farlig. Det är sjukt om han får röra sig ute bland folk då han är som en tickande bomb.
Han har tydligen kontakt ned psykvården men förstår verkligen inte varför han får röra sig fritt.
Inte undra på att det händer hemska saker i samhället när människor som är sjuka inte får den hjälp dem behöver.
TS är avstängd. Vad var han känd för?
Citera
2018-01-23, 22:58
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prostitucija
Byt namn och flytta utomlands hade jag gjort
Klipp alla band med dina gamla vänner och skaffa nya

PM mig om du vill berätta varför, min kusin gjorde nästan samma grej
är det något som finns knutet till ditt eget namn så kanske du behöver byta namn.
annars kanske en flytt räcker. angående drickandet för min egen del spelar det
ingen roll när man väljer att dricka. jobbade ju helger på min förra tjänst så då hade
jag min helg måndag-tisdag. dricker kanske varannan vecka men då två dagar i rad.
Citera
2018-01-24, 00:28
  #103
Medlem
Kan nån som fattar vilken tråd TS snackar om pm:a mig? Mvh
Citera
2019-06-15, 04:55
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanBoll27
Hejsan

Jag är en 27 årig kille snart 28 och jag har förstört mitt liv för gott. Håller på med självskadebeteende och dricker mycket (vardagar också) har dock jobb kvar så det är den enda gnistan jag har kvar som jag lever för. Har köpt upp min fond och har inget sparande. Många vänner har lämnat mig efter det dom har sett om mig på nätet (tänker inte nämna vad det är) men jag har outat mig själv komplett på nätet. Det finns en hel flashback tråd om mig och om man söker på mitt namn så dyker den tråden upp. Antidepp har jag käkat nu i flera år men jag kan säga att alkoholen hjälper mig mycket mer. Dricker enbart Arboga 10.2 % så jag vet att jag blir full på det. Eftersom jag har förstört mitt liv och mitt rykte så kvittar ingenting längre känns det som. Jag har blivit apatisk bryr mig inte om någon eller något längre förutom min mamma jag och min katt. En relation kommer jag aldrig kunna få för allt som står om mig på nätet. Är det vanligt att man kan bli full på en vardag? Vad tycker ni jag ska göra?
Jag sitter i ungefär samma sits

Mitt mål är att flytta till en annan ort, jag är dock yngre

Du som ändå har jobb, spara pengar och köp en lägenhet/stuga långt bort och börja om redan i år

Din livsstil med sociala fiaskon, depression, missbruk och ångest är kanske bundna till din identitet och det förflutna och den konstanta påminelsen om att du är du

Aja, jag tänker iallafall dö någon annanstans, ibland förtjänar man inte röran

Ps. Jag vet inte vem du är eller vad du gjort, jag relaterar med känslan du uttrycker

Stick och förändra dig själv och ditt liv
__________________
Senast redigerad av 100krgratis 2019-06-15 kl. 05:04.
Citera
2019-06-15, 06:06
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100krgratis

Din livsstil med sociala fiaskon, depression, missbruk och ångest är kanske bundna till din identitet och det förflutna och den konstanta påminelsen om att du är du.

Stick och förändra dig själv och ditt liv


Riktigt bra tänkt!
Citera
2019-06-15, 07:18
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sterdnerd
Var ju inte svårt att klura ut vem det här är och nej du förtjänar ingen medömkan - sök hjälp med din psykiska hälsa snarast istället för att göra bort dig mer på internet, det finns en anledning till att alla avskyr dig & det har du själv lagt grunden för.
Och vem är det?
Citera
2019-06-15, 07:20
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100krgratis
Jag sitter i ungefär samma sits

Mitt mål är att flytta till en annan ort, jag är dock yngre

Du som ändå har jobb, spara pengar och köp en lägenhet/stuga långt bort och börja om redan i år

Din livsstil med sociala fiaskon, depression, missbruk och ångest är kanske bundna till din identitet och det förflutna och den konstanta påminelsen om att du är du

Aja, jag tänker iallafall dö någon annanstans, ibland förtjänar man inte röran

Ps. Jag vet inte vem du är eller vad du gjort, jag relaterar med känslan du uttrycker

Stick och förändra dig själv och ditt liv
Bra skrivet 🙏
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback