Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-20, 02:06
  #61
Avstängd
Får jag fråga vad ddt var som drev dig när du satt i RR och spammade. Var det något slags sjäkvskade de oxkaå?!
Citera
2018-01-20, 14:58
  #62
Medlem
Sluta tyck synd om dig själv och ändra din inställning...
Trött på folk som ska jiddra om hur förskräckligt deras liv är , hur dom hatar kvinnor och dom ska ta livet av sig, skärp till dig ist för fan.
Bara DU kan ändra DIG..
Citera
2018-01-20, 15:12
  #63
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanBoll27
För att jag har egna åsikter?
För att du har en vilja att våldta och ja rätt sketna åsikter också.
Citera
2018-01-20, 18:56
  #64
Medlem
Koool G Murders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhate
Får jag fråga vad ddt var som drev dig när du satt i RR och spammade. Var det något slags sjäkvskade de oxkaå?!

Vad är RR?
Citera
2018-01-20, 23:28
  #65
Avstängd
Jag har blivit portad på the cromwell house i norrköping
Citera
2018-01-20, 23:47
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanBoll27
Jag har blivit portad på the cromwell house i norrköping

Har du kontakt med psyket? Har du någon diagnos?
Tänker att du borde väl kunna bli hjälpt på något sätt? Det är tydligt att du även har ett skadebeteende. Mot dej själv och mot andra, kvinnor.
Citera
2018-01-21, 00:21
  #67
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanBoll27
Det enda jag känner skuld för är att det kom ut på Internet och blev så viralt. Vad kan hända ifall jag inte betalar?
inte så att jag vill tracka dig eller nåt, (inte läst den tråden folk tydligen gjort) men har du försökt våldta tjejer, kvinnor eller kärringar kanske du skulle stanna upp och fundera vad de tjejernas, kvinnornas eller kärringarnas nära och kära - farsor, söner, bröder, män tycker om dig och vill göra med dig nu?
Hade jag varit i den kretsen hade du varit fritt vilt.

Dra från stan och börja på en ny kula och gör aldrig om det du gjort (trotts gjort)
Gör du något dumt och blir påkommen så riskerar du att det blir viralt, thats it!
hade du gjort något med min kärring hade jag eldat på dina ballar med en butanbrännare tills de spruckit, deal with it!
Citera
2018-01-21, 00:33
  #68
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
inte så att jag vill tracka dig eller nåt, (inte läst den tråden folk tydligen gjort) men har du försökt våldta tjejer, kvinnor eller kärringar kanske du skulle stanna upp och fundera vad de tjejernas, kvinnornas eller kärringarnas nära och kära - farsor, söner, bröder, män tycker om dig och vill göra med dig nu?
Hade jag varit i den kretsen hade du varit fritt vilt.

Dra från stan och börja på en ny kula och gör aldrig om det du gjort (trotts gjort)
Gör du något dumt och blir påkommen så riskerar du att det blir viralt, thats it!
hade du gjort något med min kärring hade jag eldat på dina ballar med en butanbrännare tills de spruckit, deal with it!
Okej jo har tafsat på fulla tjejer på stan och försökt våldta en tjej i fullt tillstånd
Citera
2018-01-21, 00:46
  #69
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanBoll27
Okej jo har tafsat på fulla tjejer på stan och försökt våldta en tjej i fullt tillstånd


Jag dör nu hej då
Citera
2018-01-21, 00:46
  #70
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanBoll27
Okej jo har tafsat på fulla tjejer på stan och försökt våldta en tjej i fullt tillstånd
Fylla är aldrig en ursäkt.Dock har vi väl alla mer eller mindre gjort idiotdumma grejor fulla, stenade, psykade eller av total jävla obildning.

Du är så pass ung du kanske lärt din läxa, du har ett helt jävla liv framför dig, fyll det med något gott istället för att göra skit som ställer till det både för dig och andra.
Tror knappast det är alkoholens fel du är där du är, men det är en kanalisering, sluta med det och tänk efter föra.

Fula killa får knulla de med, jag är rätt ful peace.
Citera
2018-01-21, 01:03
  #71
Medlem
Redisas avatar
1.Förändra ditt liv enligt säljande scenariot typ före detta kriminell höll på att supa ihjäl sig men nu är hen träningsprofil och förebild för ex alkoholmissbrukare.
2 skriv en bok/starta en blogg /vlogg
3 kör runt med föreläsningar i PowerPoint.
4 njut av det nya livet
Citera
2018-01-21, 01:41
  #72
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanBoll27
Jag dör nu hej då

Förfan dö inte! man blir impulsiv på natten som fan, det är inte värt det! tänk på dina nära och kära... du är 27 år och ska leva i säkert 50-60 år till. Du har gott om tid att vända om livet. Det finns folk som älskar dig och kommer att älska dig. sök hjälp för dina psykiska besvär
__________________
Senast redigerad av SYSTEMexe 2018-01-21 kl. 01:51.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback