Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-01-17, 18:53
  #1
Medlem
Jag är hemma hos en kompis. Vi är några stycken, både som har gjort det innan och som ska testa för första gången. Jag har testat DMT två gånger innan men det här var den sjukaste upplevelsen. Jag sitter i en soffa och det är min tur att andas in. Jag märker det visuella direkt. Soffan börjar ändra form och rör sig som vågor i havet ungefär.
Jag vänder mig om och kollar på min kompis. Han löses upp och blir till ett slags lila gasmoln.

Det känns som att jag hoppar mellan olika dimensioner och träffar något nytt i varje dimension.
I en av dimensionerna pratar jag med en insektsliknande varelse med stora lysande ögon. Den säger något till mig men det är på ett språk som jag inte kan förstå.

Jag ser en varelse som har en fin kvinnokropp men ansiktet är värsta vampyren eller något som inte är en människa. Hon (eller vad det nu är) har en kluven tunga som en orm. Den här dimensionen känns som någon slags sjuk sex-dungeon med aliens.

Jag börjar komma ner och det visuella lugnar ner sig. Det är lite film-affischer i rummet och det känns som att karaktärerna kollar på mig. Jag undrar om dom dömer mig eller något.

Enligt min kompis satt jag och sa "oj jävlar, oj jävlar..." i flera minuter.

Jag har testa en hel del droger men det här var det sjukaste hitills.

Hoppas att det är underhållande läsning och ha det gött
Citera
2018-01-17, 19:03
  #2
Avstängd
En väldigt sparsam tripprapport,

Men jag har ju själv rökt det där och första gången var det väldigt mycket oj jävlar, oj jävlar,

Så 3 av 5.

Det finns vädligt få som defacto kan skriva en relevant tripprapport. KAnske ngn moderator härinne men inga vanliga människor.
Citera
2018-01-22, 16:08
  #3
Medlem
Dungeons finns i alla dimensioner
Citera
2018-01-27, 17:49
  #4
Medlem
Kändes det som att du möjligtvis åkte uppåt eller neråt i dimensionerna? inåt eller utåt? tänk om din själ var ner och såg helvetet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback