Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-17, 18:41
  #1
Medlem
shorty81s avatar
Rätt mig om det blir fel tråden kanske hamnar fel och jag är inte alls bra på det här, men jag behöver få åsikter om problemet som jag har sökt hjälp för.

Under min tid jag har bott i min lägenhet har jag råkat ut för några problem, jag är snäll man
en kväll knackade det på dörren och jag vart grovt misshandlad och rånad , jag låg på golvet nästan en hel dag och när jag vaknade fanns ingen telefon för att ringa på hjälp.
Jag var så trött att jag inte kunde röra mig så långt och lyckades ta mig till min säng där jag tror jag sov nästan en dag till.
Nåt år senare hade en barndoms kompis besökt mig för att han behövde någonstans att villa sitt huvud, och jag visste inte att personer mådde så dåligt som han gjorde.
En sen kväll kom han hem till mig för att sova och dagen efter hittat jag honom död i min soffa, han hade tagit en överdos.
Jag gjorde allt för att försöka rädda honom men det var alldeles försent , jag visste inte att han hade kanyler då han vet om att jag inte tycker om sånt.
Jag sover väldigt dåligt till och från i min säng , jag vet inte hur jag ska förklara på nåt sätt får jag bara inte sova.
Jag får sån dålig energi och jag tappar humöret, och tråkigt nog är det så lyhört i min lägenhet och jag vill inte göra mina grannar arga eller ledsna , då jag är en väldigt snäll man.
Ibland känns det lättare än andra dagar, men jag har ständigt nåt form av tryck ner mot kroppen när jag är i lägenheten, som jag inte vill vara i men måste.

Jag är kvar fast i lägenheten för att där jag bor finns det inte så många lägenheter och om det finns så kostar dom mycket mer än den jag har.
Jag vart sjukskriven från mitt jobb efter den senaste händelsen, och jag hade ringt till den chef för min bemanning och kanske har råkat vara otrevlig, men på nått sätt hade försökt förklarat varför jag behövde vara sjukskriven, jag hade även jobbat för mycket än vad jag klarade av, men hur som helst stängde hon av mig.
Och sen när jag skulle försöka börja jobba igjen hos dom fick jag som svara att jag skulle söka deras jobb igjen.
Som jag söker och söker men aldrig händer nåt, jag finns ju i deras system.
Hur gör man för att må bättre , hur fan ska jag hantera problemet i min lägenhet , det finns andra alternativ för det jobb jag har men då behöver jag även plugga lite för att få det jobbet men energin försvinner när jag måste vara i lägenheten, jag får inte ens en bra medicin så jag kan sova på, det är en fin hårig blandas till att börja köpa droger jag inte vill ha. jag vet fan vad jag ska göra
Citera
2018-01-17, 18:52
  #2
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Varför vill du inte börja köpa droger utav den finhåriga blandrasen? Nojig över att råka dra en favorit i repris?
Citera
2018-01-17, 19:03
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Varför vill du inte börja köpa droger utav den finhåriga blandrasen? Nojig över att råka dra en favorit i repris?

Svin.
Citera
2018-01-17, 19:05
  #4
Medlem
shorty81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Varför vill du inte börja köpa droger utav den finhåriga blandrasen? Nojig över att råka dra en favorit i repris?

Det är så att jag vill ha ett bra liv
Citera
2018-01-18, 01:27
  #5
Medlem
shorty81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shorty81
Det är så att jag vill ha ett bra liv

Ärligt konstigt så många läsare, och ingen vill säga nåt, en pm är väldigt bra, är ju här för att ge av mig själv så andra kan mår bättre.
Man har ju sig att skylla när man vill hjälpa människor
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback