Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-03-13, 16:35
  #61
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag kan bara instämma! Ingen kille som är vid sunda vätskor skulle ha ihop det med TS under rådande omständigheter. En och annan total looser skulle kanske se sin chans att få komma till.

Men vettiga killar som vill satsa på något långsiktigt skulle satsa på en relation här. Bara denna story TS har bakom sig skrämmer ju de flesta.

Kunde inte säga det bättre =) dock får jag en känsla av att TS trollar för detta låter för dåligt för att vara sann
Citera
2018-03-13, 16:45
  #62
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Kunde inte säga det bättre =) dock får jag en känsla av att TS trollar för detta låter för dåligt för att vara sann

Tyvärr så tror jag inte hon trollar. TS har startat totalt två trådar här på Fl.B. Båda är lika korkade, den andra går ut på att hon vill lura någon annan på underhållsstöd för ungen som hon väntar ihop med sin f.d väninnas farsa! Denne gubbe vill varken veta av henne eller kommande unge. Dock tycker jag han är precis lika dum i huvudet för man är dum i huvudet om man knullar utan kådis i ett sånt läge.

Hon skriver ju vidare att hon har ADHD och detta känns rätt klassiskt ADHD beteende. Dock anser jag inte att man skylla på en diagnos.

Hon kanske ser bra ut nu och kommer kanske även göra det efter hon pluppat ut ungen. Dock är min erfarenhet av ADHD kvinnor att de ofta är 3-4 barns morsor vid 30 bast, fortfarande outbildade, och utseendet har de tappat på vägen, för när de närmar sig 30 så brukar de vara feta och schaviga och inget man vill ta i tång med.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback