https://i.imgur.com/6q970V0.png
Jag är ingen konstförmåga så det blir svårt för mig att illustrera det helt, men tänk er att de här varelserna har hud och näbbar och låter som om de pratar
känslolöst genom långa rör och är färgglada. Jag hamnar i ett dagdrömmeri där olika varelser gör saker som är naturligt för dem men skrämmande för mig. Jag tänker att "på någon planet eller något universum så kan det där vara sant och det finns inget jag kan göra åt saken".
Vad får bilden er att tänka och vad tror ni att det är för fel på mig? Psykos?
Jag vill förtydliga varför jag startade tråden. Det är mer än "bara tankar". Dessa bilder och tankar är
väldigt tydliga och levande. De är ofta mycket bisarra också.
Denna bild är kanske rätt så "förståbar", fast det finns element i den som jag inte kan fånga. Känslor och stämningar och sådant som följer med. Ofta är "dagdrömmeriet" så mycket mer konstiga än så att ni inte skulle ha en chans att förstå dem om jag försökte visa dem, jag kan inte förklara riktigt hur bisarrt det kan bli (i fantasierna) - trianglar börjar leva, ljud kommer från ytor, "händelser blir lika med baklänges inuti samtidigt som är en gående rulle i en bandspelare i alla riktningar samtidigt".
Vill påpeka igen att vi inte pratar om "bara fantasier". Skiten är så tydlig att jag nästan skulle kunna hallucinera skiten, dock hallucinerar jag inte.
Jag vet hur det blir om jag går till psyk med det här, de kommer inte förstå och jag kommer inte orka bli missförstådd.