Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2018-01-16, 21:55
  #1
Medlem
Substans: okänd substans troligen mdpv gräs och en massa öl
Dos: ca 1.5g
Ålder:då 18
Kön: man
Vikt: 100kg
längd:187
Tid: över 24 timmar
Beskrivning: fruktansvärd men ögonöppnande
Tidigare erfarenheter: Lsd, alkohol, cannabis, opiater, amfetamin, diverse läkemedel

Det här är min första tripp rapport så kritik tas gärna emot

äntligen nu ett år senare börjar jag känna mig som en människa igen. Nu skall jag berätta om en händelse som inträffade i februari förra året som fick mig att respektera droger på en helt ny nivå.

lite bakgrunds fakta först.
jag hade några månader tidigare blivit utslängd ur skolan pga att jag inte var där utan hemma och knarkade. så jag flyttade tillbaks till mina föräldrar mina dagar gick mest ut på att sitta hemma spela på datorn och knarkade jag mådde allmänt pissigt hade ingen motivation till att göra nånting. Tror jag måste ha varit deprimerad under tiden efter jag blivit utslängd ur skolan för självmord och andra mörka tankar snurrade ständigt i mitt huvve ( mår tack och lov bra idag)

så nu då alltså till den så kallade trippen
kl 15.00

Det var en fredag efter middag jag hade nyligen slutat mitt jobb jag nyligen fått vilket jag hatade överallt
så jag ringer till min vän V och frågade vad han hade för planer idag som svar får jag vad tror du samma vanliga dricka öl den ju för fan fredag. Så jag börjar gå till hans lägenhet som ligger et sten kast från mitt jobb.
När jag vel kommer dit så är det V och hans rum kamrat S där så vi korkar direkt några bärs och röker några gosar. Vi sitter och snackar skit och dricker öl i några timmar.
Nu knackar det på dörren och V går och öppnar dörren det är O vår favorit blatte som kommit på besök.
Han har ett förslag till V hans skulle få 4g mdma istället för pengarna han var skyldig V det var 150€ såklart hoppar V upp i taket jävlar vilken bra deal tänker han. Så V får sitt mdma och vår favorit blatte sticker vidare. Nu jävlar var det fart i oss alla 3 fredagen var ju räddad vi hadde fått mdma för fan (ja vi trodde det i alla fall i början) så vi tar fram mdma och skall ta några bomber det är nu vi börjar kolla på kristallerna och tycker de ser lite konstiga ut men vi tänker fuck it vi kör hårt så jag och V tar båda en 0.3as bomb S ville inte ha för han skulle träffa sin flickvän senare på kvällen tur för honom
ca kl 18.00
nu har det gått 45 min sedan vi tog bomberna ingen av oss känner nånting vi börjar bli lite arga för vi tror vi blivit lurade
kl 18.30
nu kollar jag på V han svettas som en liten gris och pupillerna stora som tefat jag frågar honom om han känner av nånting och han mumlar nånting oförståeligt till svar.
nu börjar jag också känna nånting det är en konstigt känsla som smyger på sådär konstigt det känns fan inte som mdma det är nu jag inser att vi inte fått mdma utan något helt annat men jag tänker fuck it det funkar ju i alla fall

kl 19.00
nu sitter både jag och V och svettas båda något helt otroligt vi sitter och snackar om allt möjligt munnen går i ett vi det som bara inte går att vara tyst och vi röker cigg efter cigg nikotin suget tar som aldrig slut

kl 19.30
nu ringer ett par brudar till V och frågar om vi hade lite gräs att sälja och det hade vi såklart så vi säger att vi börjar gå dit så jävla speedade som vi ändå båda var här är bra att lägga till att de bodde på andra sidan stan ca 7km. så vi väger upp gräset och kastar i oss var sin bomb ca 0.2.

kl 23.00
nu är vi äntligen framme efter ett jävla yrande i centrum och många öl. så nu meckar vi och röker en fet bong och oj jävlar hur det slog i huvvet det slog svart för ögonen och benen ger efter och jag faller ihop jag var enligt V medvetslös ca 5 min. jag slår upp ögonen och kollar runt mig är helt bort tappad tar ungefär en kvart tills jag förstår vad som har hänt och börjar sedan gapskratta wtf?
vi sitter ungefär en timme till hos brudarna tror jag.
kl ca 01.00
nu skall brudarna sticka vidare så vi frågar om vi kunde få skjuts till V och det passar bra.
när vi kommer hem till V igen så kastar vi i oss en bomb igen ca 0.2 var. nu ringer V telefon det är en polare som undrar om vi ville komma dit och hänga och dricka några bärs och bjuda på lite knark det passar bra.
kl 02.00
vi kommer till V polare och sätter ner oss i soffan nu är jag riktigt borttappad jag får inte ens ord sagt utan det är bara ett o förståeligt mummel så jag bestämmer mig att inte snacka utan bara luta tillbaka i soffan. jag flyger iväg helt i andra världar ligger säkert där i 3 timmar fören V kommer och skakar om mig och säger att nu skall vi sticka till hans igen.
kl 06.00
nu är vi hemma hos V igen och bestämmer oss för att kasta i oss en bomb igen ca en 0.2a igen. vi sitter och snackar skit och dricker öl och röker en gås V skall laga upp en bomb igen han sätter det på en tallrik för han måste springa på toa. jag bestämmer mig för att mecka en bong sätter gräset på tallriken V hade satt sin bomb men jag kommer inte ihåg det och blandar ihop gräset med tobak och laddar bongen och tänder på och suger en jävla stor hit drar in röken och det bränner till i lungorna och det smakar kemiskt i munnen nu kommer jag ihåg att V satt sin bomb på tallriken och jag hinner bara tänka fuck och så känns det som jag blir på körd av ett tåg jag satt bara och glodde i väggen med helt tom blick enligt V kommer inte själv det är helt svart åt mig vad som hände timmarna där öfter

kl ca 09.00
här kommer jag ihåg igen jag var jävligt hungrig så jag bestämde mig för att gå till butiken och köpa nånting att äta. det är nu jag börjar känna lite ångest när jag går ensam till butiken mitt hjärta bultar på som fan börjar bli lite orolig men jag tänker att det inte är nånting extra och fortsätter att gå.
nu är jag i butiken roddar som vet inte alls vad jag skall köpa går runt i butiken säkert 10 gånger bestämmer mig till slut att köpa en banan. jag går till kassan med bananen i högsta hugg i handen går förbi kassan glömmer helt bort att betala så kassörer ropar öfter mig hej du måste betala för den där och blir och tittar på kassören fattar inte alls vad hon menar tar säkert 5 min före jag förstår att jag skall betala så jag gör det och går sedan till spelmaskinen och spelar upp resten av mina pengar så klart vinner jag inte nånting som vanligt. nu börjar jag gå tillbaks mot V lägenhet. ungefär halv vägs ser jag att snuten kör förbi mig på andra sidan parken jag går bredvid blir skit nojig fan det vet att jag är hög och nu kommer de att ta mig och kasta mig i häktet så jag börjar springa altt vad jag orkar till v stannar inten före jag är vid hans ytter dörr nu hackar mitt hjärta på så hårt att jag tror jag håller på att dö. V kommer och öppnar dörren och jag springer direkt in på wc och spyr säkert 5 gånger. öfter jag spytt får jag jag en bra ide nu måste jag ju ta en bomb till för att jag spytt upp allting och kommer bli nykter så jag kastar i mig en 0.4 så jävla dumt gjort av mig.

här är det helt tomt för mig fram till kvällen men enligt V har vi bara suttit och kollar på tv båda helt tysta
Citera
2018-01-16, 21:56
  #2
Medlem
forsättning

kl 18.00
nu säger V att han måste fara ut och sköta ärenden i centrum jag orkar inte hänga med så jag blir och ser på Tv.
nu sitter jag helt ensam i V lägenhet i soffan fort farande borta som fan men känns som jag börjar nyktra till lite. börjar bli lite orolig mitt hjärta har börjat slå ganska så fort nu. börjar gå oroligt runt i lägenheten går och dricker vatten i mellan och röker några cigg men det blir bara värre mitt hjärta börjar slå snabbare och snabbare nu börjar jag kall svettas och börjar få ganska så stark ångest. Bestämmer mig för att ringa till V och fråga om han skall vara borta länge ännu berättar att jag inte mår så bra han säger att jag är bara nojig sedan lägger han på. Nu slår mitt hjärta riktigt jävla fort lägger mig ner på golvet och ser hur min bröst korg hoppar i takt med mitt hjärta nej fan har jag fått en hjärtattack jag får inte luft ordentligt och börjar få panik nu domnar hela mitt ansikte armar och ben börja skaka och gråta hysteriskt fan är det så här jag kommer dö mitt liv snurrar förbi tänker på alla dålig val jag gjort alla vänner jag sårat och hur jag sårat min mamma. detta håller på i ungefär i 15 min men kändes som en evighet i stunden. har så jävla varmt så ja kryper fram till kylskåpet och sätter mig där inne det värkar hjälpa kyla lugnar ner mig på något sätt vet inte hur.
18.45
nu ser jag på klockan jävlar måste hinna till bussen hem till mina föräldrar. nu har mitt hjärta sluta slå så jävla hårt men ändå ovanligt fort men en jävla ångest sitter kvar i kroppen
19.00
nu kommer bussen springer snabbt in och sätter mig längst bak känns som alla i bussen stirrar på mig känns jävla obehagligt.
19.45
nu är bussen framme hoppar av och går snabbt hem. går snabbt in säger snabbt hej till morsan och går in på mitt rum lägger mig sängen och försöker sova men det blir inte till nånting. Nu börjar det igen mitt hjärta börjar slå snabbare och snabbare slås av panik igen måst ju fan ha fått något hjärta problem. så springer ner i panik till morsan och säger att vi måste åka till sjukhuset jag håller på att dö skakar och hyperventilerar hysteriskt. morsan får ju så klart också panik men vi lyckas ändå på något sätt sätt oss i bilen och börjar åka mot sjukhuset. Nu är vi nästan framme vid sjukhuset det blir bara värre och värre nu börjar mitt ansikte armar och ben domna igen det blir svårt att hålla upp ögonen. enligt morsan så sa jag nånting och sedan svimmade jag. nu vaknar jag upp helt i panik vi är på sjukhus gården så jag hoppar ut ur bilen och springer till sjukhus dörren och bankar på den och skriker hjälp en sköterska kommer springande och frågar vad det skriker på henne att jag håller på att dö ser du inte sedan frågar hon vad jag tagit säger mdpv hennes blick ändrar direkt från ett oroat till ett föraktat och äcklad min hon släpper in mig men jag måste vänta ungefär 15 min för att slippa på hjärt film och läkar koll för det måste kalla på en väktare för de trodde jag var aggressiv nu i efterhand förstår jag dem men i stunden verkade det sinne sjukt jag höll ju fan på att dö. nu var hjärta filmen och läkar kollen gjord inga fel fick ändå några Benz från sjukhuset jag skulle äta för att kunna sova.

följande morgon

jag hade sovit i ca 15 timmar vaknar känner mig lite degig från igår men är ändå nykter tack och lov men ångesten satt ändå kvar. kunder inte gå på jobb i en vecka pga att jag mådde pyskit så dåligt kunde få random panik anfall inga nice alls. ungefär en månad senare försökte jag röka på lite men det var en jävla mardröm fick panik anfall direkt hjärtat började slå lika fort igen och ansiktet domnade igen. gick om kring med en jävla ångest i ungefär ett halv år fören det började kännas bättre. nu ett år senare är jag nästan mig själv igen nästan igen ångest alls men jag tror nog jag blivit ärrad för livet av denna upplevelse.

så vad skulle jag ge för poäng 0/10 värsta skiten jag nånsin varit med om med ändå bra att det hände lever nästan ett hel nyktert liv nu för tiden röker på lite ibland med det är det tror nog jag inte kommer röra nån drog på en låååång jävla tid

här är en bild på det vi tog såg ungefär ut såhär
https://www.google.se/search?biw=192...5u055hPs9Hp4M:
Citera
2018-01-16, 21:58
  #3
Medlem
Zer0Shits avatar
Märks att du blev utkastad ifrån skolan. Det var ungefär till du skrev om det jag orkade läsa. Du skriver som ett horbarn.
Citera
2018-01-16, 22:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Märks att du blev utkastad ifrån skolan. Det var ungefär till du skrev om det jag orkade läsa. Du skriver som ett horbarn.
tack för feedbacken är egentligen finsk språkig försökte mitt bästa
Citera
2018-01-16, 22:32
  #5
Medlem
La-Habanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JO6
....Jag var jävligt hungrig så jag bestämde mig för att gå till butiken och köpa nånting att äta....
nu är jag i butiken roddar som vet inte alls vad jag skall köpa går runt i butiken säkert 10 gånger bestämmer mig till slut att köpa en banan. jag går till kassan med bananen i högsta hugg i handen går förbi kassan glömmer helt bort att betala så kassörer ropar öfter mig hej du måste betala för den där och blir och tittar på kassören fattar inte alls vad hon menar tar säkert 5 min före jag förstår att jag skall betala så jag gör det och går sedan till spelmaskinen och spelar upp resten av mina pengar så klart vinner jag inte nånting som vanligt...

Låter som en rolig film den delen i alla fall
__________________
Senast redigerad av La-Habana 2018-01-16 kl. 22:36.
Citera
2018-01-16, 22:38
  #6
Medlem
La-Habanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Märks att du blev utkastad ifrån skolan. Det var ungefär till du skrev om det jag orkade läsa. Du skriver som ett horbarn.

Jag tycker han skriver mycket bra, jag läste allt utan problem!

Kanske du borde lära dig gissa och läsa ovanliga ord och fraser!
Citera
2018-01-16, 23:36
  #7
Medlem
ni borde ta er ett snack med den där idioten som blåste er polare på MDMa't tycker ju jag då. annars underhållande rapport, fram tills sjukhusbesöket och familjen... Hoppas du återhämtar dig snart, du kan ha fått PTSD efter det där. Men sånt går över med tiden.... Mdpv är inget att leka med och de där kristallerna på bilden är inte speciellt rena, kristaller ska vara vita om det är rent...
Citera
2018-01-17, 00:30
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JO6
forsättning

kl 18.00
nu säger V att han måste fara ut och sköta ärenden i centrum jag orkar inte hänga med så jag blir och ser på Tv.
nu sitter jag helt ensam i V lägenhet i soffan fort farande borta som fan men känns som jag börjar nyktra till lite. börjar bli lite orolig mitt hjärta har börjat slå ganska så fort nu. börjar gå oroligt runt i lägenheten går och dricker vatten i mellan och röker några cigg men det blir bara värre mitt hjärta börjar slå snabbare och snabbare nu börjar jag kall svettas och börjar få ganska så stark ångest. Bestämmer mig för att ringa till V och fråga om han skall vara borta länge ännu berättar att jag inte mår så bra han säger att jag är bara nojig sedan lägger han på. Nu slår mitt hjärta riktigt jävla fort lägger mig ner på golvet och ser hur min bröst korg hoppar i takt med mitt hjärta nej fan har jag fått en hjärtattack jag får inte luft ordentligt och börjar få panik nu domnar hela mitt ansikte armar och ben börja skaka och gråta hysteriskt fan är det så här jag kommer dö mitt liv snurrar förbi tänker på alla dålig val jag gjort alla vänner jag sårat och hur jag sårat min mamma. detta håller på i ungefär i 15 min men kändes som en evighet i stunden. har så jävla varmt så ja kryper fram till kylskåpet och sätter mig där inne det värkar hjälpa kyla lugnar ner mig på något sätt vet inte hur.
18.45
nu ser jag på klockan jävlar måste hinna till bussen hem till mina föräldrar. nu har mitt hjärta sluta slå så jävla hårt men ändå ovanligt fort men en jävla ångest sitter kvar i kroppen
19.00
nu kommer bussen springer snabbt in och sätter mig längst bak känns som alla i bussen stirrar på mig känns jävla obehagligt.
19.45
nu är bussen framme hoppar av och går snabbt hem. går snabbt in säger snabbt hej till morsan och går in på mitt rum lägger mig sängen och försöker sova men det blir inte till nånting. Nu börjar det igen mitt hjärta börjar slå snabbare och snabbare slås av panik igen måst ju fan ha fått något hjärta problem. så springer ner i panik till morsan och säger att vi måste åka till sjukhuset jag håller på att dö skakar och hyperventilerar hysteriskt. morsan får ju så klart också panik men vi lyckas ändå på något sätt sätt oss i bilen och börjar åka mot sjukhuset. Nu är vi nästan framme vid sjukhuset det blir bara värre och värre nu börjar mitt ansikte armar och ben domna igen det blir svårt att hålla upp ögonen. enligt morsan så sa jag nånting och sedan svimmade jag. nu vaknar jag upp helt i panik vi är på sjukhus gården så jag hoppar ut ur bilen och springer till sjukhus dörren och bankar på den och skriker hjälp en sköterska kommer springande och frågar vad det skriker på henne att jag håller på att dö ser du inte sedan frågar hon vad jag tagit säger mdpv hennes blick ändrar direkt från ett oroat till ett föraktat och äcklad min hon släpper in mig men jag måste vänta ungefär 15 min för att slippa på hjärt film och läkar koll för det måste kalla på en väktare för de trodde jag var aggressiv nu i efterhand förstår jag dem men i stunden verkade det sinne sjukt jag höll ju fan på att dö. nu var hjärta filmen och läkar kollen gjord inga fel fick ändå några Benz från sjukhuset jag skulle äta för att kunna sova.

följande morgon

jag hade sovit i ca 15 timmar vaknar känner mig lite degig från igår men är ändå nykter tack och lov men ångesten satt ändå kvar. kunder inte gå på jobb i en vecka pga att jag mådde pyskit så dåligt kunde få random panik anfall inga nice alls. ungefär en månad senare försökte jag röka på lite men det var en jävla mardröm fick panik anfall direkt hjärtat började slå lika fort igen och ansiktet domnade igen. gick om kring med en jävla ångest i ungefär ett halv år fören det började kännas bättre. nu ett år senare är jag nästan mig själv igen nästan igen ångest alls men jag tror nog jag blivit ärrad för livet av denna upplevelse.

så vad skulle jag ge för poäng 0/10 värsta skiten jag nånsin varit med om med ändå bra att det hände lever nästan ett hel nyktert liv nu för tiden röker på lite ibland med det är det tror nog jag inte kommer röra nån drog på en låååång jävla tid

här är en bild på det vi tog såg ungefär ut såhär
https://www.google.se/search?biw=192...5u055hPs9Hp4M:

Låter som en riktigt äcklig upplevelse. Skrattade gott åt delen när du försökte handla en banan dock, jobbar själv i butik och har sett vilka mongon till pundare det finns som inte fattar vad de håller på med när de ska handla. Men förstår hur det känns. Har själv suttit i den sitsen när man varit vrålbäng och ska handla något. Man känner sig instängd, känns som alla kollar på en med dömande blickar och ångesten peakar. Allt man gör är konstigt. Kassören säger något till en och man fattar inte ett piss. Man står där med byxorna nerdragna, man har blivit genomskådad och man måste bara fly därifrån. Som grädde på moset fuckar hallisarna ur. När man äntligen kommit därifrån har man förträngt vad som nyss hände. Ångesten var såpass stor att man fått minnesluckor. Hjärtat pumpar som ett knull och man är svettig som fan. Long story short, känner igen mig när du beskriver din ångest. Traumatiserade då men i efterhand kan jag se det komiska i det och skratta lite åt mig själv.

Tid läker alla sår, det sätter sina spår men du kommer i alla fall kunna tänka tillbaka på det som något lärorikt. Kanske till och med som en rolig grej om några år. Skriver det här när jag är bäng så vet inte om det jag skriver verkar vettigt.

I alla fall, din svenska är inte helt hundra men du berättar på ett bra och kul sätt. Ger rapporten 9/10

Hoppas du kryar på dej också.
Citera
2018-01-17, 12:55
  #9
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La-Habana
Jag tycker han skriver mycket bra, jag läste allt utan problem!

Kanske du borde lära dig gissa och läsa ovanliga ord och fraser!
Och särskrivningar? Duktig du är. Vill du ha ett bokmärke?
Citera
2018-01-17, 13:59
  #10
Medlem
ZOG77s avatar
Det låter som det är åt psykoshållet. Frågar har du genomgått en nedtrappning av benzodeasipiner menar då xanor? Detta tillstånd påminner mycket om just det. Om du är frisk nu så var det garanterat en drogutlöst psykos och jag fattar både som jag inte fattar att folk kan sitta och skratta eller håna åt detta. Med respekt så förstår jag att det inte upplevts av dessa personer. Visst man kan skratta i efterhand åt saker så sätt men kan tillägga att jag vet personer som lever så här i dagar och år som just ditt tillstånd beskriver här och det är väldigt tragiskt men kan säga att en av personerna faktiskt fått hjälp av läkemedel framförallt då Amfetamin. Personen kan åtminstone gå i affärer och handla och uppföra sig normalt och känslan att folk tittar är inte så påfrestande. Det negativa är att personen till viss del alltid kommer vara begränsad i sitt leverne. Hen åker inte buss tex och här svårt med folksamlingar. Fortfarande finns oron och känslan att vara uttittad så hen undviker sådana situationer in det längsta och detta tillstånd som beskrivs av dig här här personen levt i över 15 år så 24 timmar känns nog som himmeln för denne. Men som sagt hoppas du mår okej idag och lärt dig att vara försiktig med droger eftersom du är så ung så vore det tråkigt om du fortsatte med giftet. Mvh
Citera
2018-01-17, 15:04
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Det låter som det är åt psykoshållet. Frågar har du genomgått en nedtrappning av benzodeasipiner menar då xanor? Detta tillstånd påminner mycket om just det. Om du är frisk nu så var det garanterat en drogutlöst psykos och jag fattar både som jag inte fattar att folk kan sitta och skratta eller håna åt detta. Med respekt så förstår jag att det inte upplevts av dessa personer. Visst man kan skratta i efterhand åt saker så sätt men kan tillägga att jag vet personer som lever så här i dagar och år som just ditt tillstånd beskriver här och det är väldigt tragiskt men kan säga att en av personerna faktiskt fått hjälp av läkemedel framförallt då Amfetamin. Personen kan åtminstone gå i affärer och handla och uppföra sig normalt och känslan att folk tittar är inte så påfrestande. Det negativa är att personen till viss del alltid kommer vara begränsad i sitt leverne. Hen åker inte buss tex och här svårt med folksamlingar. Fortfarande finns oron och känslan att vara uttittad så hen undviker sådana situationer in det längsta och detta tillstånd som beskrivs av dig här här personen levt i över 15 år så 24 timmar känns nog som himmeln för denne. Men som sagt hoppas du mår okej idag och lärt dig att vara försiktig med droger eftersom du är så ung så vore det tråkigt om du fortsatte med giftet. Mvh

Nej ingen benzo nedtrampning misstänkte själv också en psykos. försökte tala om det för läkaren flera gånger men han tyckte det bara var AT jag hade. jo mår bra idag men vissa sociala sammanhang har blivit svåra har jag märkt. och känslan stärks ännu mera om jag röker gräs kan inte vara als ute bland människor utan sitter bara inne om jag röker men det är mera sällan nu för tiden. jo det var en hemsk upplevelse men man kan skrattar såhär i efter hand och vara glad att det inte gick värre som du sa finns folk som lider med det jag gick igenom varje dag.
__________________
Senast redigerad av JO6 2018-01-17 kl. 15:07.
Citera
2018-01-17, 15:56
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JO6
Nej ingen benzo nedtrampning misstänkte själv också en psykos. försökte tala om det för läkaren flera gånger men han tyckte det bara var AT jag hade. jo mår bra idag men vissa sociala sammanhang har blivit svåra har jag märkt. och känslan stärks ännu mera om jag röker gräs kan inte vara als ute bland människor utan sitter bara inne om jag röker men det är mera sällan nu för tiden. jo det var en hemsk upplevelse men man kan skrattar såhär i efter hand och vara glad att det inte gick värre som du sa finns folk som lider med det jag gick igenom varje dag.

Egentligen oviktigt, men MDPV finns iprincip inte längre, och fanns knappt för ett år sen heller..
Det var antagligen nån mdpv analog, för hade du tagit 0,3g riktigt MDPV hade du haft psykos i flera veckor, eller varit död.

Och sen hoppas jag att du aldrig någonsin köper av den där "favorit" blatten igen. Eller till och med, köp inte av blattar öht.
Sedan märkte du ju efter första bomben att det inte var MDMA, så du borde ha stannat där, ringt blatten och lämnat tillbaka skiten.. Hoppas du gör det nästa gång du blir blåst (lär säkert hända igen)
Blir man blåst på MDMA, då kan du nästan räkna med att det är 90% chans att det är en RC-stimulant, och när du inte har en aning om vad det är vet du inte heller hur mycket du kan ta! Hoppas du lärt dig en läxa!
__________________
Senast redigerad av Rynkeby 2018-01-17 kl. 16:00.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback