Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-15, 22:39
  #1
Medlem
EnGodForlorares avatar
Jag gillar porr och tittar på det ofta. Men det känns som i varannan scen måste jag stänga av därför att kameran zoomar in på någon bruds uppspärrade rövhål. Samtidigt som hon krystar så att man får se långt upp i tarmen. Vad är grejen? Jag tittar på porr, jag vill inte se någons sönderknullade inälvor.

Och så det här med "gape" Snubben knullar en brud så hårt han kan i baken, drar ut kuken, drar isär tjejens stjärthalvor och visar upp hur uttöjt hålet har blivit. Naturligtvis ska kameran zooma in så att man får en närbild av tjejens insida. Är det verkligen sånt som folk går igång på?

Jag tycker analsex i porr kan vara väldigt upphetsande. Särskilt om det ser ut som att tjejen njuter. Men grejen med att se halvblodiga tarmar? Vafan... Är det jag som är för gammal och för vanilj? Det kanske är såhär det ska vara nuförtiden?
Citera
2018-01-15, 22:49
  #2
Medlem
Mackan52s avatar
Men ge fan i att titta på det värsta du kan hitta då, kolla på amatörer som försöker göra en porrfilm med en kamera de köpte på El-giganten, asiatiska brudar som brottas i olja eller nåt annat.

Letar du efter det värsta missar du det bästa.
Citera
2018-01-15, 23:06
  #3
Medlem
ManJuices avatar
Du kollar på överdrivet perverterad porr. Det är du som väljer vad du vill kolla på och det behöver inte reflektera andras intressen. Går att hitta alla möjliga sjuka saker, det betyder inte att det är standard.
__________________
Senast redigerad av ManJuice 2018-01-15 kl. 23:33.
Citera
2018-01-15, 23:31
  #4
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Jag gillar porr och tittar på det ofta. Men det känns som i varannan scen måste jag stänga av därför att kameran zoomar in på någon bruds uppspärrade rövhål. Samtidigt som hon krystar så att man får se långt upp i tarmen. Vad är grejen? Jag tittar på porr, jag vill inte se någons sönderknullade inälvor.

Och så det här med "gape" Snubben knullar en brud så hårt han kan i baken, drar ut kuken, drar isär tjejens stjärthalvor och visar upp hur uttöjt hålet har blivit. Naturligtvis ska kameran zooma in så att man får en närbild av tjejens insida. Är det verkligen sånt som folk går igång på?

Jag tycker analsex i porr kan vara väldigt upphetsande. Särskilt om det ser ut som att tjejen njuter. Men grejen med att se halvblodiga tarmar? Vafan... Är det jag som är för gammal och för vanilj? Det kanske är såhär det ska vara nuförtiden?


händerna på täcket och kallduschar kanske kan rädda dej. porrfilter på alla digitala plattformar! NO FAP resten av livet. ett återfall och du åker in på anstalt.
Citera
2018-01-16, 00:02
  #5
Medlem
redmoon-cats avatar
Gaping kan vem som helst åstakomma genom att ligga i vissa positioner och pilla sig lite innan man kan "andas" med stjärten. Sedan kan man prutta mycket och ljudligt också. Kul och det behövs inte alls att bli råknullad i baken först!

Jag kollar på mkt porr också men de scener du beskriver känner jag inte igen. Frågan är om du hittar på. Det brukar inte zoomas såsom du beskriver.
Att porren blir värre kan man tro när man kollar på 1000-tals categories "rubriker" men i själva verket när man öppnar klippen så är det inte alls så hårt som det verkade.

MEN det finns en sak som jag personligen inte alls gillar. Även i vanliga stora porrsiter lägger de in vad som jävligt mycket ser ut att vara minderåriga som medverkar!! Och jag skiter i om ni inte ville att jag tog upp det!
Citera
2018-01-16, 00:13
  #6
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redmoon-cat
Gaping kan vem som helst åstakomma genom att ligga i vissa positioner och pilla sig lite innan man kan "andas" med stjärten. Sedan kan man prutta mycket och ljudligt också. Kul och det behövs inte alls att bli råknullad i baken först!

Jag kollar på mkt porr också men de scener du beskriver känner jag inte igen. Frågan är om du hittar på. Det brukar inte zoomas såsom du beskriver.
Att porren blir värre kan man tro när man kollar på 1000-tals categories "rubriker" men i själva verket när man öppnar klippen så är det inte alls så hårt som det verkade.

MEN det finns en sak som jag personligen inte alls gillar. Även i vanliga stora porrsiter lägger de in vad som jävligt mycket ser ut att vara minderåriga som medverkar!! Och jag skiter i om ni inte ville att jag tog upp det!
Menar du 25åringar med flätor, randiga strumpor, rosa tapeter och en jäkla nalle i bakgrunden?
Jag tycker mest att sådant ser löjligt ut, attributen inte matchar deras ålder.
Citera
2018-01-16, 00:26
  #7
Medlem
redmoon-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Menar du 25åringar med flätor, randiga strumpor, rosa tapeter och en jäkla nalle i bakgrunden?
Jag tycker mest att sådant ser löjligt ut, attributen inte matchar deras ålder.

Det är tyvärr inte det jag menar. Tyvärr. Jag kunde lätt visa vad jag menar och det utan att öppna klippen, men det är liksom inte min stil. Kolla på den tredje största porrsidan som har "Svensk touch" och så får du se saker . Jag går aldrig mera in där för det blandas friskt med vanlig porr med alla kategorier med tjejer som iaf på bilderna ser ut att vara ner till 10 år!Du har väl inte tänkt på den aspekten.
Citera
2018-01-16, 01:50
  #8
Medlem
darthvaders avatar
Själv har jag gått över till FemJoy, Met-Art, HegreArt, RylskyArt, Stunning18, PlayboyPlus. Riktiga skönhetsupplevelser utan rövhål och kroppsvätskor, bara överjordiska former av perfektion.
Citera
2018-01-16, 02:32
  #9
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Men ge fan i att titta på det värsta du kan hitta då, kolla på amatörer som försöker göra en porrfilm med en kamera de köpte på El-giganten, asiatiska brudar som brottas i olja eller nåt annat.

Haha, nej det gör jag inte! Vi snackar rullar från Brazzers, Jules Jordan, Hustler, DDF, Evil Angel m.fl. Jag glor inte på scener med Kinky Jo (uuuäh!) utan typ Adriana Chechich, Carter Cruise, Tiffany Rousso, Dana Vespoli... Dessa brudar är mainstream! Blir oftare och oftare att jag får stänga av när ett utochinvänt rövhål dyker upp i bild.
Citera
2018-01-16, 08:21
  #10
Medlem
Rockmans avatar
TS du kommer att vänja dig med tjejer med
babian arslen.Själv tyckte jag det var sjukt
vidrigt med gaping,men nu har man blivit
helt blase`.Inget man runkar till,men en
del av dagens porr.
Citera
2018-01-16, 08:32
  #11
Medlem
Andersdamaans avatar
Den vanliga porren nu är inte speciellt mycket annorlunda mot när jag var en hormonstinn dunderrunkare på åttiotalet. Den största skillnaden är att det var mer kroppsbehåring och mindre silikon på åttiotalet. Visst är den mer extrema porren mer lättillgänglig nu än vad den var pre-internet, men nog så fanns det allt möjligt extremt skit att titta på redan då om man bara hade de rätta kontakterna.
Citera
2018-03-03, 23:45
  #12
Avstängd
Plaguetongues avatar
och då ska vi inte ens snacka om alla höga superstön där tjejen bokstavligt skriker rakt ut. fattar inte att folk kollar på sån skit
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback