Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-15, 19:47
  #1
Avstängd
Den här bloggen har bevisat att vi blivit kontaktade av minst en UFO:

http://cornucopia.cornubot.se/2018/0...-i-skogen.html

"Jag har sedan några år identifierat tre mystiska varma fläckar här ute i den obebodda skogen. I samband med rådande väderlek har jag lyckats fotografera två av dem, så de tydligt syns.

Platserna ligger i skuggan, mitt i skogen, norr om mitt hus etc. Sommartid kan solen träffa platserna på sin höjd någon timme, men solen har knappast träffat de är punkterna sedan åtminstone november."

Det är alltså UFO som kommit och försöker meddela någonting viktigt för oss, vad är det? Vad försöker UFO säga till mänskligheten?
Citera
2018-01-15, 19:50
  #2
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Sluta kriga bygg upp er planet.
Citera
2018-01-15, 19:51
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Sluta kriga bygg upp er planet.

Är planeten inte färdigbyggd? Vad ska vi göra åt planeten? Fixa ozon-hålet?
Citera
2018-01-15, 19:52
  #4
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julmulatt
Den här bloggen har bevisat att vi blivit kontaktade av minst en UFO:

http://cornucopia.cornubot.se/2018/0...-i-skogen.html

"Jag har sedan några år identifierat tre mystiska varma fläckar här ute i den obebodda skogen. I samband med rådande väderlek har jag lyckats fotografera två av dem, så de tydligt syns.

Platserna ligger i skuggan, mitt i skogen, norr om mitt hus etc. Sommartid kan solen träffa platserna på sin höjd någon timme, men solen har knappast träffat de är punkterna sedan åtminstone november."

Det är alltså UFO som kommit och försöker meddela någonting viktigt för oss, vad är det? Vad försöker UFO säga till mänskligheten?


Någon eller han själv har pissat dom fläckarna på vägen strax innan han tog fotot.
Citera
2018-01-15, 20:15
  #5
Medlem
Kan vara varma avlopp under! Som smälter snön. Inget ufo
Citera
2018-01-15, 20:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirartuur
Kan vara varma avlopp under! Som smälter snön. Inget ufo

eller så har utomjordingarna en underjordisk bas där. hmm..
Citera
2018-01-15, 20:44
  #7
Moderator
yz44s avatar
Och det bevisar att det är ett ufo för att... Jag har en känsla av att jag vet var ufot är
Citera
2018-01-15, 21:08
  #8
Medlem
De flesta klarar inte av språnget, Kanske saknas någon hjärnkapacitet för att se mönstren. Vi utvalda däremot ser tydligt tecknen och vad de betyder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback