Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-15, 17:27
  #1
Medlem
Fick idag tillbaka exakta summan som jag betalade ut till elefanten för 2 growkits kan inkludera att growkitsen har kommit fram utan problem någon annan som har råkat ut för detta? Vad kan det bero på?
__________________
Senast redigerad av Mr.bondx 2018-01-15 kl. 17:47.
Citera
2018-01-15, 19:22
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.bondx
Fick idag tillbaka exakta summan som jag betalade ut till elefanten för 2 growkits kan inkludera att growkitsen har kommit fram utan problem någon annan som har råkat ut för detta? Vad kan det bero på?

Snuten
Citera
2018-01-15, 19:48
  #3
Medlem
-spitzlix-s avatar
Hänt det 3 gånger för mig när det strulade med ordern. Så antingen det eller så kommer aina på besök!
Citera
2018-01-15, 20:20
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EcoMode
Snuten

Varför skulle han få tillbaka pengarna pga att snuten ska komma?
Har det hänt dig eller någon annan?
Citera
2018-01-15, 20:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rynkeby
Varför skulle han få tillbaka pengarna pga att snuten ska komma?
Har det hänt dig eller någon annan?

Första olagliga beställning någonsin för mig samt aldrig haft någon typ av ¨spann¨ på mig, är en vanlig Svensson som ville testa lite svamp
Citera
2018-01-15, 20:25
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EcoMode
Snuten

Motivera dit svar
Citera
2018-01-15, 20:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Hänt det 3 gånger för mig när det strulade med ordern. Så antingen det eller så kommer aina på besök!


Så du helt enkelt behöll pengarna fast dina grejer hade kommit fram?
Citera
2018-01-15, 20:42
  #8
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.bondx
Så du helt enkelt behöll pengarna fast dina grejer hade kommit fram?
Klart som fan, är missbrukare.
Citera
2018-01-26, 14:54
  #9
Medlem
gött.

"snuten" säger flera. Även hört talas om i djugeltrummor, att tullen skall släppa genom lådor för göra husrannsakan när det börjat växa i lådorna..

Tycker det bara låter som paranoia..

Har dessa lådor blivit olagliga att ta in i Sverige? När trädde den lagen igenom?

puss
Citera
2018-01-26, 19:27
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingrar
gött.

"snuten" säger flera. Även hört talas om i djugeltrummor, att tullen skall släppa genom lådor för göra husrannsakan när det börjat växa i lådorna..

Tycker det bara låter som paranoia..

Har dessa lådor blivit olagliga att ta in i Sverige? När trädde den lagen igenom?

puss

Har ingen erfarenhet av svampköp. Men köpte cannabisfrön från Spanien och polisen kom på besök ça 2månader efter. Så det är fullt möjligt att de kommer lagom till de är skörd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback