Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-29, 18:43
  #649
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Så det finns inga parlamentariska ambitioner utan det är bara på skoj. Varför lades då så mycket pengar på just valmaterial? Dom gamla vanliga lapparna borde väl fylla samma funktion då tänker man.

Är inställningen inom NMR så deterministisk? Att man ser sig som någon sorts nazistisk Stay behind som kommer bilda statsråd vid det stundande fallet av statsmakten?


Jag skrev ju PR och rekrytering så det var så klart inte bara på skoj de ställde upp.

Det är knappast bara NMR som insett att sanden i timglaset snart är slut för det nuvarande systemet.
Citera
2019-05-29, 19:21
  #650
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Jag skrev ju PR och rekrytering så det var så klart inte bara på skoj de ställde upp.

Det är knappast bara NMR som insett att sanden i timglaset snart är slut för det nuvarande systemet.
Har de några mätbara famgångar?

Om man jämför med DFS så satte de upp klara mål och delmål som det faktiskt uppnåt inom uppsatt tid.
Citera
2019-05-29, 19:34
  #651
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Har de några mätbara famgångar?

Om man jämför med DFS så satte de upp klara mål och delmål som det faktiskt uppnåt inom uppsatt tid.


NMR har en mycket välbesökt nyhetssajt exempelvis. I övrigt får du väl fråga NMR om mål och delmål.
Citera
2019-05-30, 17:34
  #652
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Jag skrev ju PR och rekrytering så det var så klart inte bara på skoj de ställde upp.

Det är knappast bara NMR som insett att sanden i timglaset snart är slut för det nuvarande systemet.

Varför kallar dom sig för en motståndsrörelse om dom inte ämnar att göra motstånd utan bara vänta och se?
Citera
2019-05-30, 17:46
  #653
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Varför kallar dom sig för en motståndsrörelse om dom inte ämnar att göra motstånd utan bara vänta och se?


Antagligen för att de kan sin Sun Tzu. Till regimens och vänsterns förtret.
Citera
2019-06-01, 14:19
  #654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Varför kallar dom sig för en motståndsrörelse om dom inte ämnar att göra motstånd utan bara vänta och se?

För att det hela är ett larp. Ett lajv, som det heter på svenska. Infantila fantasier om att dräpa draken.

På ett annat plan tror jag det handlar om att svenskarna har haft det för bekvämt och för behagligt, och har inte haft krig eller ockupation på så länge att de inte längre vet vad termen betyder.
Citera
2019-06-01, 21:46
  #655
Medlem
FranzMarcs avatar
644 röster blev det till slut.

https://data.val.se/val/ep2019/slutr...ike/index.html
Citera
2019-06-03, 00:43
  #656
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
644 röster blev det till slut.

https://data.val.se/val/ep2019/slutr...ike/index.html
Intressant. Den utomparlamentsriska och revolutionära organisationen Motståndsrörelsen, som senare blev ett parti, som senare ställde upp i EU-valet med ledaren Simon Lindberg skrikandes om att "globalisterna" blir rädda om NMR nu t.o.m går och röstar!! 😁😁😁 Ja Juncker sitter väl och bara skälver av dödsångest när han ser dessa 600 röster
Citera
2021-02-21, 17:21
  #657
Medlem
Abdul-alAzizs avatar
En vän till mig jobbar som röstmottagare o berättade för mig att de fick in en valsedel i valet 2018, där någon hade skrivit "NORDFRONT" på...
Citera
2021-02-21, 19:42
  #658
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdul-alAziz
En vän till mig jobbar som röstmottagare o berättade för mig att de fick in en valsedel i valet 2018, där någon hade skrivit "NORDFRONT" på...


Nästan lika bra som SVENKARNAS PARTI
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback