Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-05, 18:38
  #61
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det vet ingen.

Vi är sådana som sätter en förbannelse på lögnare och skickar dom till skärselden.

Det är många som vet det!
Citera
2018-07-05, 18:47
  #62
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vi är sådana som sätter en förbannelse på lögnare och skickar dom till skärselden.

Skärselden är ett kristet påfund, men det är inte förbannelser, som ju av kristendomen ses som svartkonst/hädelse.

Sätter du en förbannelse på någon i syfte att sända denne till skärselden, så är det Du som hamnar i skärselden istället, p.g.a ditt personliga missbruk av Den Helige Andens Kraft.


Tänk på det.
Citera
2018-07-05, 21:02
  #63
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Skärselden är ett kristet påfund, men det är inte förbannelser, som ju av kristendomen ses som svartkonst/hädelse.

Sätter du en förbannelse på någon i syfte att sända denne till skärselden, så är det Du som hamnar i skärselden istället, p.g.a ditt personliga missbruk av Den Helige Andens Kraft.


Tänk på det.

Vad vet du om svartkonst och trolldom? Tänk noga på det istället!
Har väl aldrig skett att vi missbrukade eller HERRENS namn i onödan!

Den skyldige ska till och bli släpad hela vägen ner till avgrunden av demon!
__________________
Senast redigerad av TwoThousand 2018-07-05 kl. 21:04.
Citera
2018-07-06, 11:15
  #64
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vad vet du om svartkonst och trolldom?

Everything there is to know, and MORE.
Jag behärskar/förstår Voodoo, Kundalini, Wicca (Merlinordern), Helbrägdagörning, Placebo (influens-psykologi), samt en märklig adaption av "Law of Attraction" och som inte ens har fått ett namn ännu...


Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Har väl aldrig skett att vi missbrukade eller HERRENS namn i onödan!

Den skyldige ska till och bli släpad hela vägen ner till avgrunden av demon!

Fast, för att ta det beslutet så måste du ju först sätta dig över 4 miljarder års evolution och ensam kunna ta på dig ansvaret (och förklaringen) till varför en 4 miljarder år lång genetisk evolutionssträng skall avslutas av just Dig.

Det är ett STORT ansvar att lägga på sina axlar och det kräver att du dels känner till DNA-strängens evolution fram tills nu, SAMT har kännedom om hur den kommer att utvecklas kommande 2-4 miljoner år, för att kunna motivera din terminering av den.

Skall man vara en rättvis domare så måste man således ha REJÄLT på fötterna innan man skrider till verket. Annars blir man ju bara "Just another religious kook".


Som medial måste du spendera både tid och energi på att skydda din egen karma lika mycket som du lägger på att skydda andras.
Citera
2018-07-06, 11:47
  #65
Medlem
Memmajemmas avatar
Ni som är mediala, kan ni se svaret på min stora fråga för tillfället?

Något annat ni kan se/säga om mig?

Mvh
/M
Citera
2018-09-06, 09:29
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vi är sådana som sätter en förbannelse på lögnare och skickar dom till skärselden.

Det är många som vet det!
Äsh sånt där är bara dravel, forskarna och vetenskapsmännen som säger att universum har 9-13 dimensioner vet ingenting de är dumma i huvudet med sin skit, ibland har man fel det är bara att de är för dumma för att fatta det de vill inte inse att de är värdelösa, tramsskallar.
Citera
2018-10-10, 21:23
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Fan vilken grym tråd det här är. Jag kan förutspå saker ibland. Jag är expert på att veta hur folk är. Det har jag blivit bra på. Jag behöver bara kolla på en bild på en person så vet jag exakt hur han/hon är som person. Skriv till mig om ni vill bli spådd. Jag kan försöka. Jag har haft rätt förut. Skriv bara "Berätta vem jag är" så får jag gissa ålder, kön och personlighet

Berätta vem jag är
Citera
2018-10-15, 18:10
  #68
Medlem
brezjnevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nej, jag kan bara se nutid. Framtiden har för många variabler.


Men för din personlighetsmodell så ser den rätt Balanserad ut. Du kommer nog att må bra större delen av ditt liv. Du känns som en väldigt munter prick, vilket är en bra och hälsofrämjande egenskap att ha.

Do me, do me!
Citera
2018-10-15, 23:25
  #69
Medlem
Jag är medial ibland. Jag får bilder i huvudet om någon på internet sen stämmer det. En gång visste jag av någon anledning att en person var från Portugal sedan stämde det. Jag kanaliserar allt jag skriver med, det är inte ens jag som skriver det här.
Citera
2018-10-16, 01:49
  #70
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brezjnev
Do me, do me!


Jag tror inte jag har det längre.. Jag försökte mig på en PM-avläsning för en vecka sedan, och hade mindre än 20% rätt..
Jag tror jag är redo att pensioneras inom Område: Nätmedium.
Citera
2018-10-17, 06:09
  #71
Medlem
Jag är det ibland! Kan verkligen inte styra det och det är oftast bara när det angår mig själv!

Det är ytterst få människor som kan läsa av andra! Många är psykiskt sjuka/fantiserar att dom kan!
Citera
2018-10-17, 12:18
  #72
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastslurp
Jag är det ibland! Kan verkligen inte styra det och det är oftast bara när det angår mig själv!

Det är ytterst få människor som kan läsa av andra! Många är psykiskt sjuka/fantiserar att dom kan!
Vilka är dessa ”ytterst få”?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback