Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-01-13, 18:12
  #49
Medlem
TSDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Det är ju så här många vill att SHL ska se ut. Skulle kunna säga att sporten är förstörd av usla domare

Så är det.
Personligen följer jag inte SHL lika mycket nu som förut, bl.a. pga. alla felbeslut från domarkåren, man blir ju vansinnig ibland.
2018-01-13, 19:10
  #50
Medlem
Ferross avatar
Örebro fullkomligt manglar SAIK. Vet i fasen om jag någonsin sett Örebro spela lika bra hockey som de gjort de första 10-12 minuterna av andra perioden. Imponerande.
2018-01-13, 20:52
  #51
Medlem
brutalares avatar
Ingen som kan få fram ett klipp på Wikegårds sågning av Wolmer?
2018-01-13, 23:28
  #52
Avstängd
kubwezeras avatar
Lipsillen Bert Robertsson slutar inte förvåna.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...ord-av-domaren
2018-01-13, 23:30
  #53
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Fan, skäms ni inte över Rönnbergs gnäll efter varje jävla match?

Skäms du inte för att sitta på Flashback och gnälla istället för att gå på Brynäs matcher? Rönnberg har rätt, SHL gräver sin egen grav med värdelösa domslut ( BIF vann rättvist utan hjälp) och jag hoppas fler coacher "gnäller". Tyvärr är SHL på väg åt fel håll på många punkter. publiken minskar och det allmänna intresset också. Matchstraffen på Lundqvist och Granström är helt sjukt.
2018-01-14, 02:55
  #54
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Skäms du inte för att sitta på Flashback och gnälla istället för att gå på Brynäs matcher? Rönnberg har rätt, SHL gräver sin egen grav med värdelösa domslut ( BIF vann rättvist utan hjälp) och jag hoppas fler coacher "gnäller". Tyvärr är SHL på väg åt fel håll på många punkter. publiken minskar och det allmänna intresset också. Matchstraffen på Lundqvist och Granström är helt sjukt.
Ska jag teleportera mig till en annan stad? Känns som jag förklarat det här många gånger genom åren.
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback