Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-01-21, 13:28
  #49
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engammaltant
Jag är inte exhibitionist själv om det är det du undrar.
Där ser man . Du yttrar dig son du vore gammal i branschen.
Citera
2018-01-21, 18:12
  #50
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engammaltant
Du missar frågan i trådstarten. Du har ingen biologisk förklaring på varför äldre kvinnliga exhibitionister inte ofta polisanmäls av äcklade män.

Kvinnor låtsas oftare än män ta illa vid sig. Jag blev tagen på kuken av en kvinna på en nattklubb för några veckor sedan. Hon gjorde det bara för att se reaktionen. Det är ju inget som jag skulle drömma om att anmäla, för det är en patetisk bagatell.
Citera
2018-01-21, 18:23
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Kvinnor låtsas oftare än män ta illa vid sig. Jag blev tagen på kuken av en kvinna på en nattklubb för några veckor sedan. Hon gjorde det bara för att se reaktionen. Det är ju inget som jag skulle drömma om att anmäla, för det är en patetisk bagatell.
Verkligen? Den man som min väninna visade organet för såg mycket äcklad ut, han såg dock lite gladare ut när jag övertalade min väninna som hade blottat sig för honom till att ta det hemmagjorda straffet att inte äta god mat på två år. Det är ett hårdare straff än vad som finns i de svenska lyxmatfängelserna. Vilken orättvisa att lagbrytare äter bättre än åldringar på ålderdomshem, tack och lov att jag är en hurtig tant som fortfarande kan bo själv.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback