Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-08-05, 23:49
  #25
Avstängd
Plaguetongues avatar
sval rök och mindre waste
Citera
2018-08-07, 02:08
  #26
Avstängd
SvettigMumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Ville bara poängtera att det - som motsats till det du skriver: visst går att röka hasch i bong. Du skriver att man inte gör det.

Bara för att vara lite extra "så det så" så vill jag tillägga att jag brukade röka tobak i bong också, när jag var hemma. Kändes bättre att vattenfiltrera tobaken, smaken blev densamma & jag hade till slut tålamodet att inte göra varje rök till en "hit" utan tog mina munbloss. Vilket i sig är en given fördel: vattenfiltrering av rök tar (utan någon som helst grund) bort vissa farliga ämnen i röken
Jag säger inte att det inte går.
Citera
2018-08-09, 03:54
  #27
Medlem
smidigare helt enkelt ..
Citera
2018-08-09, 12:03
  #28
Medlem
Melvillains avatar
Den absolut största fördelen om du frågar mig så är det att det är det effektivaste sättet att få ut störst effekt på det du röker.
Det slår hårdare, det blir nästintill inget som går till spillo mellan blossen så länge du one-shottar.
Joint = en del kommer bara röka upp mellan dina bloss.
Haschbit under glas kan va effektivt men inte helt säker på just hur mycket av potensen som avtar när det beblandas med syret som också finns under glaset och som fylls på när man flyttar glaset för att ta sitt bloss med vad du nu än använder för att röka så.
Röker man under glas så tar det ju så lång tid som biten är, bara en 0.3 under glas tar ju några minuter att ta död på.

One-shotta en bong och du får i princip ALLT i dig.
Citera
2018-08-09, 13:30
  #29
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Ingen. Man röker inte tobak i bong. Hasch röker man med tobak. Därför röker man inte hasch i bong.
Gillar att röka både hasch rent och hasch + lite tobak i min bong, kickar på riktigt fint kan jag säga.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback