Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-11, 15:57
  #49
Medlem
Har även provat crystal meth förresten, men inte heller detta gav så mycket mer än pigghet, vakenhet, visst välmående givetvis men enormt mycket mindre än vad jag hade förväntat mig. Jag rökte ändå ett gram under ca 10 timmar, stora kristaller var det. Vet inte riktigt, kanske har jag blivit immun mot amfetamin på dessa fåtal gånger.. Svårbegripligt.
Är väl iof bara hälsosamt antar jag
Citera
2018-07-03, 14:10
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelemannen
Har även provat crystal meth förresten, men inte heller detta gav så mycket mer än pigghet, vakenhet, visst välmående givetvis men enormt mycket mindre än vad jag hade förväntat mig. Jag rökte ändå ett gram under ca 10 timmar, stora kristaller var det. Vet inte riktigt, kanske har jag blivit immun mot amfetamin på dessa fåtal gånger.. Svårbegripligt.
Är väl iof bara hälsosamt antar jag

Köpt från darknet? Har kommit in bra där en gång typ sen har allt varit skit tyvärr
Citera
2018-07-03, 21:36
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbisen
Köpt från darknet? Har kommit in bra där en gång typ sen har allt varit skit tyvärr

Ja från FS, måste ha varit riktigt skräp då.
Citera
2018-07-03, 21:38
  #52
Medlem
Svindyrt var det också så det var sista gången.
Citera
2018-07-11, 12:31
  #53
Medlem
st33rs avatar
Kan man reda ut skillnaden mellan levo och dexamfetamin?

Jag hade fått för mig att vanligt gatutjack är 50/50 levo/dexamfetamin
Hade fått för mig att levoamfetaminet var i princip värdelöst och enbart gav fysiska effekter som svett och hjärtklappning och så vidare medan dexamfetaminet gav den psykiska effekten
Men jag vet inte längre

Har experimenterat med metamina som är ren dexamfetamin - och vanlig gatuamfetamin
Tagit antingen det ena eller det andra

Det slående är tycker jag, att oavsett batch gatuamfetamin - så ger levo/dex amfetaminet en mjukare mer "E-ig" känsla av välbefinnnande - medan det rena dexamfetaminet ger ett hårdare "kallare" rus.

Vad tycker ni?
Citera
2018-07-26, 00:18
  #54
Medlem
st33rs avatar
Det är konstigt man uppfattar olika batchar så olika . Men är dom det!?

Skillnaden är subtil men påtaglig men kan ej sätta fingret ..på... något har en ”renare” känsla. Nåt känns mer serotoninigt i ruset. Nåt ger en huvudvärk och man känner sig stiss. Nån blir man kåt av. Nån saknar man kåtheten på. Nån slocknar vågen på snabbt. Nån skapar en våg som bara rullar på...

Och så tror man att man vet

Sen prövar man det ”skitiga” tjacket annan vecka. Och då känner man plötsligt ingen huvudvärk eller stiss utan ett rent o harmoniskt rus som rullar

Så en del kan ligga på dagformen. Sen förväntningar och settings osv. Luktar tjacket kemifabrik kanske man nojar mer över sin egen lukt o känner sig mer ofresh, och får ett sämre rus

Nåväl det jag försökte komma fram till är att bara man tar tillräckligt så tenderar variationerna i tjacken jämna ut sig..

Sist jag tog det här hade jag huvudvärk och kände mig usel. Nu känner jag mig luuugn och mår braaa

Kan det bero på att man ätit och druckit bättre?
Citera
2018-07-27, 23:12
  #55
Medlem
Mår åt helvete och blir spänd ibland och ibland är det nice men, bättre och röka.
Citera
2018-07-28, 11:55
  #56
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Kan man reda ut skillnaden mellan levo och dexamfetamin?

Jag hade fått för mig att vanligt gatutjack är 50/50 levo/dexamfetamin
Hade fått för mig att levoamfetaminet var i princip värdelöst och enbart gav fysiska effekter som svett och hjärtklappning och så vidare medan dexamfetaminet gav den psykiska effekten
Men jag vet inte längre

Har experimenterat med metamina som är ren dexamfetamin - och vanlig gatuamfetamin
Tagit antingen det ena eller det andra

Det slående är tycker jag, att oavsett batch gatuamfetamin - så ger levo/dex amfetaminet en mjukare mer "E-ig" känsla av välbefinnnande - medan det rena dexamfetaminet ger ett hårdare "kallare" rus.

Vad tycker ni?
Man kan nog känna skillnaden. Svårt att dela tjacket men man kan tillsätta ämne så att det blir dextroamfetamin allting.
Många säger att dextroamfetamin är bättre, men Levi är inte direkt innaktiv. Rent Levi skulle också funka bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Spelemannen
Ja från FS, måste ha varit riktigt skräp då.
Metamfetamin inrikes kan inte vara annat än skräp. Samt 1g meth på en kväll? Då är det rejält skit. På rent skulle du haft i princip OD.
Tjeckien har underbart metamfetamin, max 400kr grammet, oftast 50-60% rent.
Polen/Nederländerna/Baltikum. Billigt tjack som är inte lika förstört som det som är inrikes.
Mycket av tjacket i Sverige är skit nu, typ 1/10 är bra på gatan och kanske 2-3/10 på inrikes nätet. Köp utrikes, mycket bättre och billigare.
Citera
2018-08-03, 15:15
  #57
Medlem
st33rs avatar
Jobbigt att få hem pulver som gör att man tycket allt pulver man fått sista året är kass i jämförelse.

Rosa. Brukar förknippa m fultjack men inte detta
__________________
Senast redigerad av st33r 2018-08-03 kl. 15:26.
Citera
2018-08-21, 04:37
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.Einar
1) Hur luktade 93 %?

2) Hur skiljer sig ruset från bankat men bra tjack (det folk säger "öh skitbra fan manen bästa fått de från labbet i bulgarien direkt via en polares kusin, shit" och så är det standardvarianten av dos, som luktar starkt)?
Har fått i mig ~91%igt, är ingen ruttinerad tjackare men hade alltid "hatat" tjack innan pga att jag aldrig kunde sova, och så kom polarn med dedär och sa standard "de är riktigt jävla dunder du måste testa"
När jag drog första linan, jävlar vilket välmående var nästan som att vara på riktigt bra knapp men man var inte mongo, lätt att bete sig, blev inte sådär cp social som jag brukar bli men prata gjorde jag.
När jag skulle sova slängde jag i mig 1mg flualpra men fortsatte att vara vaken istället för att det var så förbannat jävla skön mix, och efter ett tag somnade jag som ett litet barn och brukar vara tvugennatt ta typ 8-10mg xanor för att sova efter jag har tagit vanligt tjack eller 4-5mg flualpra.

Och jag sniffar/bombar det, trycker ej i mig tjack 😋
Citera
2018-08-21, 13:01
  #59
Medlem
st33rs avatar
Har såklart ingen koll på procentsatser men min erfarenhet av "rent" tjack, dvs tjack som är betydligt renare än standardtjacket är att det oftast 1. har en mild och svag doft 2. är vitt 3. löser sig väl i vatten
Citera
2018-09-23, 19:37
  #60
Medlem
Bra amfetamin blir man mer bäng av än man blir pigg!!!!! Det är det inte många vet om eftersom alla är vana det "dåliga" Svenska "speed"tjacket då man blir helt speedad men inget flum eufori rus.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback