Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-19, 03:33
  #25
Medlem
speedygonsalezs avatar
har testat alla sk "sorter" upplevt att det vita rena helst kletiga man förvarar i frysen är bäst, och det är skillnad på att slå i sig en panna direkt löst från frysen jämfört med samma torkade ännu mer potenta, vet inte varför.

det helgula jag provat ger inte samma rush, rushen liksom börjar men har inte samma topp, antar det är meta?

testat brunt tjack som vart riktigt bra.


Att du kan äta på det är väll bra men inte det som är liksom meningen, det ska ta emot att både äta och dricka. I början såklart, när du gått på skiten länge kan man både äta och sova beroende på hur längesen det var man tog såklart, sen finns det ju missbrukare som somnar omedelbart efter en panna, alla är olika.
Citera
2018-02-20, 06:53
  #26
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
har testat alla sk "sorter" upplevt att det vita rena helst kletiga man förvarar i frysen är bäst, och det är skillnad på att slå i sig en panna direkt löst från frysen jämfört med samma torkade ännu mer potenta, vet inte varför.

det helgula jag provat ger inte samma rush, rushen liksom börjar men har inte samma topp, antar det är meta?

testat brunt tjack som vart riktigt bra.


Att du kan äta på det är väll bra men inte det som är liksom meningen, det ska ta emot att både äta och dricka. I början såklart, när du gått på skiten länge kan man både äta och sova beroende på hur längesen det var man tog såklart, sen finns det ju missbrukare som somnar omedelbart efter en panna, alla är olika.

Jag har det vita lite kletiga nästan helt luktfria som man har i frysen som den äldre generationen tjackisar säger är det bästa man kan få tag på. Det vill ingen köpa alls efter att ha provat. Vem vill ha värsta avtändningen och inte kunna sova och äta på minst ett dygn så man mår skit och snöa in i exakt allt man gör? Då är mitt rosa ljusår bättre.

Vad som man vill ha ut av tjack är individuellt. Alla jag känner hatar att man blir galet stressad, får värsta ångest och at. Ingen av de är ute efter att bli pundiga och dygna utan vill som mig ha något som passar perfekt vid utgång som man sen kan hem och käka och sova på.

Det gula och bruna som luktar fan håller jag mig långt borta ifrån.
__________________
Senast redigerad av kool-g-rap 2018-02-20 kl. 06:56.
Citera
2018-02-20, 07:01
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
Det där vet du inte riktigt vad du pratar om. Det har figurerat en en del 75% rent sulfattjack ett tag här och på några ställen. Det folk inte förstår är att ju renare det blir, ju mindre kick och mer fokus, vakenhet. Vilket är det man vill åt vid behandling av ADHD t.ex.. Problemet blir bara att många som får för rent tjo, fattar inte att dom inte behöver ta mer för kicken kommer inte (vilken den den gör när man bankar skiten med olika substanser, koffason t.ex. m.m. Därför är det väldigt ovanligt med för rent tjack för många gillar det inte och många bara tar mer och mer utan att fatta varför. Sen så har vi ju haft en jävla massa efedrin baserat halvförsök till att göra något kletigt Metatjack som slog många av stolen. Så sjuk potent och bra, men jävla va paranoid och stissig man blev. Jag gillar bäst när det är bra sulfattjack som är slaget (av mig sjäälv) med lite dextro för att få den där lilla kicken. Inte alltid, men när jag vill göra något mer än att bara städa.
Hur vet du detta?

"Polare sa det" räcker ej.


För köpte i förra veckan. Kände ingen kick men ett svagt välmående. Det doftade väldigt lite av den klassiska tjacklukten på det vitgrågulbruna i Stockholm. Knappt förnimmelsebart. För mig har det varit "ju starkare lukt desto starkare kick". Jag skrev efteråt till säljarens ex att jag blev blåst och hon tog illa vid sig. Men jag slog i mig 1 gubbe på en gång. Slår jag i mig t o m så lite som 0,3 av det som luktar riktigt starkt så får jag hjärtklappning och smärtor i bröstet om jag inte käkar bens, och hjärtklappningen brukar ändå inte försvinna. På denna 1 gubbe ren dos borde jag ha dött, va, om det var rent? Gatudos ligger ju vanligtvis på max 35 %:

"Har du aldrig provat rent dos?? du måste ha dextro i det??" Det rådet har jag fått förut och fick INGEN effekt av mer dextro i-
__________________
Senast redigerad av Sir.Einar 2018-02-20 kl. 07:40.
Citera
2018-02-20, 09:20
  #28
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag har det vita lite kletiga nästan helt luktfria som man har i frysen som den äldre generationen tjackisar säger är det bästa man kan få tag på. Det vill ingen köpa alls efter att ha provat. Vem vill ha värsta avtändningen och inte kunna sova och äta på minst ett dygn så man mår skit och snöa in i exakt allt man gör? Då är mitt rosa ljusår bättre.

Vad som man vill ha ut av tjack är individuellt. Alla jag känner hatar att man blir galet stressad, får värsta ångest och at. Ingen av de är ute efter att bli pundiga och dygna utan vill som mig ha något som passar perfekt vid utgång som man sen kan hem och käka och sova på.

Det gula och bruna som luktar fan håller jag mig långt borta ifrån.

finns massa tjack som liknar varandra, bara för att nån äldre herre beskriver det så betyder det inte att du har likadant tjack för att det ser likadant ut och luktar ungefär lika. Och avtändning, sömnlöshet och att slippa äta är ju tecken på att det är potent och rent inget annat, tror du amfetamin är nyttigt eller? Låter som en fjortis som påstår att amfetamin är starkare när det är bankat med typ dextro, de kan ingenting och har aldrig satt en panna.

Enda gången det kan vara "bättre" är när man inte ätit på 1 vecka och får i sig sockret, inte för att det är mindre amfetamin. Sen kan man ju såklart somna av för stor dos på en gång enligt vissa, aldrig hänt själv dock.

att "snöa in" i saker är också ett tecken på att det är potent, som sagt färgen ljusrosa spelar heller ingen roll, nu vet jag att ett vanligt rykte är att det ljustrosa eller ljustgula ska vara bäst, vilket är skitsnack har endast med när man avslutar tillverkningen o göra ingenting annat, om det inte är bankat med typ theralen då för att få det rosa som vissa idioter håller på.


Citat:
Ursprungligen postat av Sir.Einar
Hur vet du detta?

"Polare sa det" räcker ej.


För köpte i förra veckan. Kände ingen kick men ett svagt välmående. Det doftade väldigt lite av den klassiska tjacklukten på det vitgrågulbruna i Stockholm. Knappt förnimmelsebart. För mig har det varit "ju starkare lukt desto starkare kick". Jag skrev efteråt till säljarens ex att jag blev blåst och hon tog illa vid sig. Men jag slog i mig 1 gubbe på en gång. Slår jag i mig t o m så lite som 0,3 av det som luktar riktigt starkt så får jag hjärtklappning och smärtor i bröstet om jag inte käkar bens, och hjärtklappningen brukar ändå inte försvinna. På denna 1 gubbe ren dos borde jag ha dött, va, om det var rent? Gatudos ligger ju vanligtvis på max 35 %:

"Har du aldrig provat rent dos?? du måste ha dextro i det??" Det rådet har jag fått förut och fick INGEN effekt av mer dextro i-

nepp helt korrekt, idioter som tror socker ska göra nån skillnad när man slår i sig en jävel hahaha, enda det gör är ge dig diabetes och svarta fläckar under ögonen.

och ja, ju starkare lukt desto bättre tjack (OFTAST) inte alltid såklart. har pangat i mig 93% tjack så jag vet vad jag snackar om (enligt snutens substanskontroll då) men ingen på FB tror mig
Citera
2018-02-20, 09:28
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
finns massa tjack som liknar varandra, bara för att nån äldre herre beskriver det så betyder det inte att du har likadant tjack för att det ser likadant ut och luktar ungefär lika. Och avtändning, sömnlöshet och att slippa äta är ju tecken på att det är potent och rent inget annat, tror du amfetamin är nyttigt eller? Låter som en fjortis som påstår att amfetamin är starkare när det är bankat med typ dextro, de kan ingenting och har aldrig satt en panna.

Enda gången det kan vara "bättre" är när man inte ätit på 1 vecka och får i sig sockret, inte för att det är mindre amfetamin. Sen kan man ju såklart somna av för stor dos på en gång enligt vissa, aldrig hänt själv dock.

att "snöa in" i saker är också ett tecken på att det är potent, som sagt färgen ljusrosa spelar heller ingen roll, nu vet jag att ett vanligt rykte är att det ljustrosa eller ljustgula ska vara bäst, vilket är skitsnack har endast med när man avslutar tillverkningen o göra ingenting annat, om det inte är bankat med typ theralen då för att få det rosa som vissa idioter håller på.




nepp helt korrekt, idioter som tror socker ska göra nån skillnad när man slår i sig en jävel hahaha, enda det gör är ge dig diabetes och svarta fläckar under ögonen.

och ja, ju starkare lukt desto bättre tjack (OFTAST) inte alltid såklart. har pangat i mig 93% tjack så jag vet vad jag snackar om (enligt snutens substanskontroll då) men ingen på FB tror mig

1) Hur luktade 93 %?

2) Hur skiljer sig ruset från bankat men bra tjack (det folk säger "öh skitbra fan manen bästa fått de från labbet i bulgarien direkt via en polares kusin, shit" och så är det standardvarianten av dos, som luktar starkt)?
Citera
2018-02-20, 13:18
  #30
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.Einar
1) Hur luktade 93 %?

2) Hur skiljer sig ruset från bankat men bra tjack (det folk säger "öh skitbra fan manen bästa fått de från labbet i bulgarien direkt via en polares kusin, shit" och så är det standardvarianten av dos, som luktar starkt)?

det luktade inte direkt skarpt när man tog det direkt från frysen, utan mer gott när man la upp det på en tallrik och kletade ut det tunnt torkade det på typ 20 sekunder och blev vitt torrt riktigt jävla potent, nästan ruggigt att skjuta mer än 0.2, föredrog att panga det som inte torkat och spä med vatten, va faktiskt lite skillnad på rushen av nån jävla anledning. Men då hade jag gått på det i år dagligen så en ovan människa hade inte märkt någon skillnad, det va helt enkelt mjukare skjuts. Det luktade mer potent torkat också, speciellt om man lät det ligga i zippåse nån vecka och använde det, gick nästan inte ta skiten blev helt jävla virrig av bara 0.2

torkade jag 1g blev det bara 0.45 över.

vet faktiskt inte, finns säkert skit dom bankar med som påverkar rushen, helt jävla renat luktade ingenting men gav heller ingen skjuts, det var alltså helt värdelöst enligt mig så tror mer att de som påstår sig ha helt rent snackar skit, det är antagligen bankat med nån skit eller renat på helt fel sätt.

det jag hade som snuten gav mig papper på 93% va orört och kostade 16000kr/hg vilket är samma som 2.5hg vanligen kostar, föredrar dock att köpa det dyra då det är bättre även om man bankar det 50% med socker. Sprang runt glin helt jävla övertända när jag bankat och gett dom 50/50 med dextro, vågade fan inte ge dom rent, då hade de väll kolat.
Citera
2018-02-21, 03:38
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
det luktade inte direkt skarpt när man tog det direkt från frysen, utan mer gott när man la upp det på en tallrik och kletade ut det tunnt torkade det på typ 20 sekunder och blev vitt torrt riktigt jävla potent, nästan ruggigt att skjuta mer än 0.2, föredrog att panga det som inte torkat och spä med vatten, va faktiskt lite skillnad på rushen av nån jävla anledning. Men då hade jag gått på det i år dagligen så en ovan människa hade inte märkt någon skillnad, det va helt enkelt mjukare skjuts.[1] Det luktade mer potent torkat också, speciellt om man lät det ligga i zippåse nån vecka och använde det, gick nästan inte ta skiten blev helt jävla virrig av bara 0.2

torkade jag 1g blev det bara 0.45 över.

vet faktiskt inte, finns säkert skit dom bankar med som påverkar rushen, [2] helt jävla renat luktade ingenting men [3] gav heller ingen skjuts, det var alltså helt värdelöst enligt mig så tror mer att de som påstår sig ha helt rent snackar skit, det är antagligen bankat med nån skit eller renat på helt fel sätt.

det jag hade som snuten gav mig papper på 93% va orört och kostade 16000kr/hg vilket är samma som 2.5hg vanligen kostar, föredrar dock att köpa det dyra då det är bättre även om man bankar det 50% med socker. Sprang runt glin helt jävla övertända när jag bankat och gett dom 50/50 med dextro, vågade fan inte ge dom rent, då hade de väll kolat.
Err ... logiken brister där, för mig.

1.
Men om du har rätt, och hade rent och det luktade när det var i torkad form, så fick jag alltså inte rent, för mitt var helt torrt i pulverform, och hade en svag gulbrungrå färg. Korrekt?

2. Men ... va? Luktade det renade ingenting, eller inte?

3. Ja, det är klart att 99 % av alla som säger sig ha rent bara hittar på.

Det var helt värdelöst enligt dig - eftersom du inte fick någon rush - , SÅ [därför] är det "renat på helt fel sätt"? Menar du att om man renar det korrekt, så får man fortfarande skjutsen?
*****

Säg att jag fick väldigt rent som inte gav skjuts. Borde jag ändå inte ha blivit ordentligt påtänd av nästan ETT GRAM rent amfetamin?!
__________________
Senast redigerad av Sir.Einar 2018-02-21 kl. 03:45.
Citera
2018-02-21, 10:00
  #32
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.Einar
Err ... logiken brister där, för mig.

1.
Men om du har rätt, och hade rent och det luktade när det var i torkad form, så fick jag alltså inte rent, för mitt var helt torrt i pulverform, och hade en svag gulbrungrå färg. Korrekt?

2. Men ... va? Luktade det renade ingenting, eller inte?

3. Ja, det är klart att 99 % av alla som säger sig ha rent bara hittar på.

Det var helt värdelöst enligt dig - eftersom du inte fick någon rush - , SÅ [därför] är det "renat på helt fel sätt"? Menar du att om man renar det korrekt, så får man fortfarande skjutsen?
*****

Säg att jag fick väldigt rent som inte gav skjuts. Borde jag ändå inte ha blivit ordentligt påtänd av nästan ETT GRAM rent amfetamin?!

1. mitt var helt vitt och för att få det väldigt potent torkade jag det i tillsluten förpackning, tog lite längre tid men då var det som starkast, tror inte färgen spelar så stor roll egentligen, finns väl bra i alla färger men när processen är helt slutförd ska det var jag förstått det som vara vitt.
2. det jag torkade själv va RENT men inte renat, det luktade som fan. En polare kom dock med vad han sa helt renat (han hade renat det själv) därför tänkte jag att det kanske inte blev rätt, luktade ingenting och gav bara själva effekten men varken rus eller rush.

antar något försvinner om man renar med skitprodukter hemma, har ingen aning om hur proffsen renar, antar att det inte behöver renas eftersom ingen skit är i.

tror allt kan variera men i regel så luktar det som är bra på ett visst sätt, man får lära sig känna igen doften men sen kan det variera lite där med. Bättre att lära sig känna igen det som de flesta bankar med på lukten och veta det är bankat istället för att lära sig hur rent tjack luktar kanske. Jag vet såklart hur mitt favorittjack luktar och allt liknande har varit helt okej
Citera
2018-02-25, 12:54
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sketcell
Mjo, biverkningar som t.ex noja får du ju ändå med amfetamin oavsett om det är koffein i.

Dock får jag hålla med om att koffein i tjacket ger andra, oönskade bieffekter som t.ex att ruset i sig känns smutsigare och inte lika klart, överdrivet med svett som bara trycks ut och rinner från en och att man blir mer uttorkad.

Ja det har jag också förstått. Den värsta skjutsen jag fått, var på ett väldigt billigt klet tjack och när jag fick skjutsen kände jag direkt att det inte var bankat med rätt grej. Rätt lätt att förstå om man tagit mer rent tjack. Jag lyckades få det att funka mycket bättre genom att ta mindre doser och det räckte längre. Fick lite halv-OD med en jävla huvudvärk och kunde knappt se.. under 4-5 tim, på nära håll var det mest tror jag, var helt suddigt för ögonen när jag skulle läsa nåt iaf. Något du känner igen också? kanske är bankat med nåt annat, eller inte bankat alls? ser ut som det i påsen. detta jag hade? Tog 0,5-0,6 utan nån speciell tolerans vilket var jävligt dumt i vilket fall men men..

Sen kan det väl vara olika bara av tolerans antar jag, inte helt påläst om amfetamin...
Citera
2018-02-26, 03:22
  #34
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
finns massa tjack som liknar varandra, bara för att nån äldre herre beskriver det så betyder det inte att du har likadant tjack för att det ser likadant ut och luktar ungefär lika. Och avtändning, sömnlöshet och att slippa äta är ju tecken på att det är potent och rent inget annat, tror du amfetamin är nyttigt eller? Låter som en fjortis som påstår att amfetamin är starkare när det är bankat med typ dextro, de kan ingenting och har aldrig satt en panna.

Enda gången det kan vara "bättre" är när man inte ätit på 1 vecka och får i sig sockret, inte för att det är mindre amfetamin. Sen kan man ju såklart somna av för stor dos på en gång enligt vissa, aldrig hänt själv dock.

att "snöa in" i saker är också ett tecken på att det är potent, som sagt färgen ljusrosa spelar heller ingen roll, nu vet jag att ett vanligt rykte är att det ljustrosa eller ljustgula ska vara bäst, vilket är skitsnack har endast med när man avslutar tillverkningen o göra ingenting annat, om det inte är bankat med typ theralen då för att få det rosa som vissa idioter håller på.

Folk vill ha ut olika saker av amfetamin. Att få hjärtklappning, ångest, bli stressad, vara vaken flera dygn, snöa in på saker och få en jobbig avtändning är nog inte vad de flesta är ute efter.

De flesta är ute efter att ta något på fredag/lördags kvällar som man blir mera skärpt, pigg, social och får extrem eufori av men ändå kan sova och käka sen efter. Kokain är för dyrt/svagt och man måste återdosera hela tiden. Då är det rosa helt perfekt, bättre än ladd säger folk som annars som mig avskyr tjack.
De enda som inte gillar det är riktigt hardcore tjack pundare. Och nej varken jag eller mina vänner har någonsin "satt en penna" och skulle aldrig överväga det, det är ingen merit.
Citera
2018-02-27, 15:20
  #35
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.Einar
Hur vet du detta?

"Polare sa det" räcker ej.


För köpte i förra veckan. Kände ingen kick men ett svagt välmående. Det doftade väldigt lite av den klassiska tjacklukten på det vitgrågulbruna i Stockholm. Knappt förnimmelsebart. För mig har det varit "ju starkare lukt desto starkare kick". Jag skrev efteråt till säljarens ex att jag blev blåst och hon tog illa vid sig. Men jag slog i mig 1 gubbe på en gång. Slår jag i mig t o m så lite som 0,3 av det som luktar riktigt starkt så får jag hjärtklappning och smärtor i bröstet om jag inte käkar bens, och hjärtklappningen brukar ändå inte försvinna. På denna 1 gubbe ren dos borde jag ha dött, va, om det var rent? Gatudos ligger ju vanligtvis på max 35 %:

"Har du aldrig provat rent dos?? du måste ha dextro i det??" Det rådet har jag fått förut och fick INGEN effekt av mer dextro i-


Nä, det var Kleerup som tipsa faktiskt. Du är noga med källkritik, det gillar jag. "räcker ej"

Men förstår inte riktigt varför du ringer kranens ex. och klagar eller berättar det för oss? Förstår inte heller varför hon tog illa vid sig? Skulle någon ringa och klaga att mitt ex. säljer dåliga produkter skulle jag nog först tro att hon blivit "A working girl" som säljer sin cheeseburgare otvättad, därmed dålig produkt. Sen skulle jag nog skrattat lite och ringt upp exet.fråga varför det ringer folk till mig och klagar på hennes skit?

Några Teorier angående varför du ringde henne?

1, Du är sugen på henne och vill sätta på henne nu när hon är singel men det kommer inte ske då du ringer och klagar till henne om hennes ex. produkter istället för att ringa till honom och fråga vem fan han försöker lura.

2, Du har satt på henne förut, när hon var tillsammans med din kran utan att han vet om det. Skulle han veta så skulle du inte köpa tjack av han längre. Antingen för han grävt ner dig eller för att du fattade att det är fel knulla kranens dam.

3, Din kran vet att du knullat hans flickvän/ex men säger inget då han inte riktigt litar på alla tjackpundare som stryker omkring och smårycker lite med nacken på grund av näring och vätskebrist. Så istället säljer han på dig förbannat dåligt Dos för att jävlas med dig.

Skämt o sido. Var tvungen att vädra ut mig lite.......

Åter till en av dina frågor. 1g välluktande snabbkaffe är ifs en schysst överdos enligt dom läkarstudenter som skrev skrivit infon på 1177.se, men sen hurvida man dör av det tål att diskuteras.
Många som blånekar att det går att dö av en ren OD på vanligt amfetamin och att man slocknar vid sådana intag då hjärnan överbelastas en aning, men jag säger det är 50 % bullshit.
Dom vanligaste dödsorsakerna på tjack är väl oftast hjärnblödning,proppar och kärlvägproblem? eller knivmördad över en cykel. R.I.P Kronwall! Oftast är inte det inte just bara amfetaminet som leder till döden utan alla år av slitage på kroppen genom näring och vätskebrist? Nedsatt organfunktion på grund av näring och vätskebrist, Skyhögt blodtryck då man har trögflytande sirap i ådrorna på grund av vätskebrist samt näringsbrist.

Så så länge du sköter om din kropp med hjälp av mat och vatten vid jämna tillfällen bör du ha en större chans kunna trycka i dig en gubbe bra dos och överleva. Så med andra ord tror jag dom flesta som dör när dom tar någon form av OD på tjo gör det indirekt av tjacket och egentligen är det en jävligt fördröjd direktorsak av vätska och näringsbrist. Jag känner nog ingen som faktiskt dött på grund av vanligt affe.

Amfetamin - Hjärnblödning/stroke, Outhärdliga smärtor i pungen har jag hört, samt några stycken och mig själv för den delen som ett antal gånger våldgästat akuten i tron om att det är en hjärtattack, men egentligen bara panikångest/psykos efter för mycket vaket och för lite sömn.

Sen att gatudoset hos er bara ligger på 35% i normala fall och endå så bankar kranen din ut det? Det är ju fan skamligt. Du borde sätta på hans ex.! Tar tillbaka mina teorier. Fuck kranens ex. bitch. Bokstavligen alltså.

Vi avslutar väl med med det som borde vart först då? Dextrosol är lite snabbt förenklat vanligt druv/fruksocker och har den härliga egenskapen att det går ut i blodet via våra blodkärl,slemhinnor, magsäck, tarmar m.m. mycket snabbare än t.ex. vanligt raffinerat socker eller vitt mjöl. Mjöl i blodet tänker du? Nä, det är energin som är lagrad i det som man få vill ut och in i blodet som bränsle åt kroppen. Du har säkert hört talas om kolhydrater? Det är våran mest användbara och lättillgängliga energikälla vi har. Efter kolhydraterna kommer fett men det får bli en annan lektion. I alla fall så är kolhydraterna (druvsockret) i dextrosol jävligt snabb på nå ut till blodomloppet och snabbt förse oss med ny energi. Då du skjuter, sprutar eller pumpar in vattenupplöst amfetamin med hjälp av att skapa ett övertryck i en så kallade "pump" så finns det ingen som helst anledning för dig eller alla andra IV användare att tillföra en substans som inte gör någon som helst nytta då ni redan har hittat det snabbaste sättet att få in skit snabbt i era hermetisk tillslutna blodomlopp?. Ni vann! Första pris är Hepatit C!!

Jag som huvudsakligen snortar i mig amfetamin har dock större nytta av dextrosolet. Dom flesta som snortat en längre tid vet och har oftas sämre upptagningsförmåga i näsans slemhinnor (det är via slemhinnorna i näsan och halsen tjacket går går ut i blodet) då de blivit lite skadade och uttorkade efter alla år av nosejobs. Om man då tillför lite dextrosol och bankar ut det så tjacket nästan löser upp sig eller blandar in sig med dextrosolen, ja då har man hittat ett sätt att få knarket in i blodomloppet lite snabbare än i normala fall utan att behöva självplåga sig med en slö nål. Någon direkt större kickökning vette fan om det blir, så där har du en poäng faktist. Skulle i så fall vara om dextrosol i sig själv är uppiggande tack vare dess snabbverkande egenskaper?
__________________
Senast redigerad av robertlu 2018-02-27 kl. 15:24.
Citera
2018-02-28, 17:16
  #36
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Mycket fentylaceton då stinker de samt blir tyngre vikt på
Påsen...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback