Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-15, 20:20
  #13
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Talat som en sann färsking. Det är inte 90% chans att det är scam, det är 90% chans att du inte vet hur man styr vettiga kranar.

Det finns gott om hasch i Sverige som sänker en som staden Atlantis.

Haha, "sänker en som staden Atlantis", detta stämmer bra.

Har man det annars torrt är det bara att beställa från nätet
Citera
2018-01-15, 20:33
  #14
Avstängd
Skuggnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepun
Återkom när du rökt nepal temple balls, zero zero och lite andra bra sorter så kommer du ändra din åsikt. Ice-o-lator om du vill testa något som slår vilket gräs som helst på fingrarna.
Asså, jag föredrar AK-47, Top och Tripika.

Skyll inte på mig, heggena var stämplade så. Bästa negertöjen jag rökt.
Citera
2018-01-20, 20:12
  #15
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepun
Återkom när du rökt nepal temple balls, zero zero och lite andra bra sorter så kommer du ändra din åsikt. Ice-o-lator om du vill testa något som slår vilket gräs som helst på fingrarna.

Det är därför alla drar till Amsterdam för att röka hashish. För det är starkare.

Säger inte att du har fel. Jag har sett en dokumentär om en tomte som bosatt sig i himylia i Kina och hade flera åkrar. Han pekade runt det där fältet har jag odlat det, och där har jag odlat det.
Dokumentären handlade om två snubbar som hälsa på. Dom gnugga buddsen i händerna och det tog flera plantor för att knåda ihop och sen packade det i en chillum och rökte. Hippie snubben gjorde ett korstecken med pipan som en ritual varje gång innan dom rökte.

Att det haschet skulle vara starkare än något weed i världen tvivlar jag inte ett dugg på.

Dom var vana med det bästa weedet från Kalifornien. Och gick och gnugga som fan i säkert en timme. Med tummen smetade dom ihop en klump. Både somna i en kvart tjugo minuter.

Men om vi snackar vanligt standard puk vi brukar få här i Sverige kontra weed från Amsterdam vinner weedet.
Citera
2018-01-23, 22:21
  #16
Medlem
Hupats avatar
var bara glad över att det inte luktar i hela lägenheten. testa rök en liten bit? tror inte att du blivit scammad utan snarare att du vant dig vid doften och därför inte riktigt märker av den lika starkt.
Citera
2018-01-24, 04:39
  #17
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poff100
Jag köpte bruning och när jag lukta på de på plats så lukta de ganska bra och på vägen hem hade jag den i fickan sen snusdosan, vad kan ha hänt? Eller vad kan de va?
Får jag fråga varför du bryr dig? Är det för att visa polarna och försöka övertyga dom om att det är dunder innan dom ens prövat? Kalla bitar luktar mindre jämfört med varma, som sagt så elda på den så kommer lukten tillbaka.
Citera
2018-01-24, 04:42
  #18
Avstängd
Det som har hänt är att biten varit ute i kylan snusdosan är inte relevant, i varm temperatur blir hash klibbigt mjukt och avger en doft.

I kall temperatur blir det stelt och luktfritt.
Citera
2018-01-24, 04:52
  #19
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Exakt så. Riktigt bra hasch är bättre än grönt alla gånger. Och då hatar jag generellt hasch för det mesta är gammal dynga och Grade 1 kakorna når aldrig våra breddgrader. Bara Grade 3 skrapet som sen blir gammalt och ibland lite utblandat.

Men om du exempelvis röker Charas från Indien så kommer du aldrig vilja röka något annat. Problemet är att du måste åka dit för att få tag i det.

Grundregeln för att slippa alla Grade 3 kakor är att bryta den. Köp aldrig under kalla förhållanden där säljaren kan skylla på att det är minusgrader.
Faller det inte sönder efter du brytit i kakan och du lätt kan smula sönder det, eller om det är mörkt/svart liknande Afgahn där du kan rulla det mellan fingrarna, ja då är det inte värt att köpa skiten.
Ja om jag fick välja mellan riktigt bra gräs och brunt så tar jag gräs alla dagar i veckan. Brukar beställa brunt från flugsvamp så det brukar oftast vara väldigt hög standard, däremot brukar gräset vara något sämre, nästan som jag får bättre gräs om jag köper i staden jag bor i.( liten stad, oftast skit)

Kände en odlare som jag fick isloator ifrån, det innehöll THC nivå på 80% testat av SKL. Jag rökte en 0,05 och var sjukt stekt i 2 timmar, jag och två polare delade sedan på 0,15 i ett rör, fick lov att koncentrera mig på att inte snea ur Det var bra röka.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback