Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-14, 13:05
  #205
Medlem
Utopiantoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yasmine.93
Dessa två människor var väldigt fina människor
Då du uppenbarligen kände en eller båda skjutna, skulle du kunna skriva så många kriminella gärningar du kan, som de har begått? Så att även vi kan bilda oss en uppfattning om hur pass fina människor de var. Eller du kanske inte kände dem så väl?
Citera
2018-01-14, 14:08
  #206
Medlem
BlackBookss avatar
https://imgur.com/a/g9EZV

Hittade denna nyss på facebook, hur hade det varit om individerna ifråga kanske tog tag i sina patetiska kriminella skitliv istället.
Alltid är det andra som ska ändra och anpassa sig.
Citera
2018-01-14, 15:52
  #207
Medlem
iflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
https://imgur.com/a/g9EZV

Hittade denna nyss på facebook, hur hade det varit om individerna ifråga kanske tog tag i sina patetiska kriminella skitliv istället.
Alltid är det andra som ska ändra och anpassa sig.

Detta är ren underhållning och njutning för svensken. Titta på hunger games så kommer du förstå.
Citera
2018-01-14, 17:48
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ageton
Kan väl säga som såhär att precis som i den vanliga världen så finns de både genomruttna rötägg och bra personer med hög moral i den kriminella världen. Har träffat på båda sorterna i mitt liv och Samy var tyvärr inte ett rötägg som förtjäna detta, utan tillhör snarare den andra kategorin, även om jag förstår att ni som aldrig träffat snubben utan bara läst hans register på lexbase tror något annat.

Säger inte att han va guds bästa barn men att han ändå är bättre än de flesta i den världen han levde i..

Nu är det ju svårt att uttala sig när man inte vet varför han blev skjuten. Då man idag kan bli det för en skitsak.
Men utför man ett sånt rån som han blev dömd för, så tvivlar jag inte på att han själv skulle kunna vara GM i en annan skjutning.
Sen finns det säkert större samhällsparasiter med sämre attityd än honom.
Citera
2018-01-14, 18:16
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budikate
3 års fängelse.
2/3 av det så kom han förmodligen ut för 4-5 månader sedan.

Båda offren släpptes i juli 2017 från sina fängelsestraff.
__________________
Senast redigerad av 007Bond 2018-01-14 kl. 18:22. Anledning: stavfel
Citera
2018-01-14, 18:29
  #210
Medlem
iflys avatar
Det ironiska är att polisen ger ett sken av att de jobbar med mordet men sanningen är att ingen bryr sig, alla vet att detta kommer bli ouppklarat.
Citera
2018-01-14, 18:30
  #211
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007Bond
Båda offren släpptes i juli 2017 från sina fängelsestraff.

Läs inläggen istället, så slipper vi samma konstaterande om & om igen.
Citera
2018-01-14, 19:10
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Det ironiska är att polisen ger ett sken av att de jobbar med mordet men sanningen är att ingen bryr sig, alla vet att detta kommer bli ouppklarat.

Självklart blir det inte uppklarat, inte av polisen i varje fall!
För att det skall klaras upp så måste någon gola och det gör man inte i den miljön!
Citera
2018-01-14, 19:25
  #213
Medlem
SashaFierces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Det ironiska är att polisen ger ett sken av att de jobbar med mordet men sanningen är att ingen bryr sig, alla vet att detta kommer bli ouppklarat.

Tycker inte man ska beskylla polisen då polisen är vanliga människor som följer order och får en shitload med fall dom måste hinna med men inte hinner med. Det är snarare den högre makten man ska peka finger åt som gör det omöjligt för polisen att ens ge dessa härjande snorungar på käften.
Citera
2018-01-14, 19:37
  #214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yasmine.93
Det är så lätt för er att skylla på ungdomarnas föräldrar. Antar ni inte själv har barn. Tänker inte ens diskutera med er ni är så himla sjukt äckliga här. Ni kan ju kolla på era egna liv som ni antagligen inte har som ni sitter här och försöker hitta fel på andra PS sen alla som blir mördade behöver inte va kriminella så ni kan ju fortsätta era diskussioner utan namn era råttor puss och kram på er
HAN VAR DEN FINASTE KILLEN MED DET HJÄRTA AV GULD.

Det ena utesluter faktiskt inte det andra. Man kan vara en fin människa med ett hjärta av guld mot ens anhöriga, medan man är hemsk emot sina fiender.
Har dessa två hållit på med att distribuera knark på olika sätt, åstakom de förmodligen mycket lidande och död för missbrukare och deras anhöriga.
Jag beklagar iallafall att någon måste dö, ett liv är ett liv
Om du är anhörig/vän gör du bäst i att inte läsa tråden. Här är det många desillusionerade, rasistiska personer som det inte är någon idé att diskutera med.
Jag beklagar sorgen.
Citera
2018-01-14, 20:19
  #215
Medlem
Vad jag blir less på dessa geografiinlägg som fyller alla trådar!

Jag vill inte läsa hur många brott och vilka som bor i de olika områdena.

Sluta skriv trams om städer och en massa politik, det finns andra trådar för det.

Jag vill läsa om brottet som tråden hänvisar till.

Som det ser ut nu är det på tok för jobbigt att läsa för de flesta som verkligen är intresserade.

Jag ber om ursäkt till moderatorerna över off topic, men kunde till slut inte vara tyst.
Citera
2018-01-14, 20:21
  #216
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Det ena utesluter faktiskt inte det andra. Man kan vara en fin människa med ett hjärta av guld mot ens anhöriga, medan man är hemsk emot sina fiender.
Har dessa två hållit på med att distribuera knark på olika sätt, åstakom de förmodligen mycket lidande och död för missbrukare och deras anhöriga.
Jag beklagar iallafall att någon måste dö, ett liv är ett liv
Om du är anhörig/vän gör du bäst i att inte läsa tråden. Här är det många desillusionerade, rasistiska personer som det inte är någon idé att diskutera med.
Jag beklagar sorgen.
Varför beklagar du sorgen när det handlar om någon som gjort livet outhärdligt för sina medmänniskor? Grät du även när Saddam dog?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback