Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-16, 20:48
  #241
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tercez
Bra! Hoppas att bluffmakerskan avslöjas. Hon är riktigt obehaglig faktiskt. Har själv träffat henne ett par gånger och reagerade på fler än en grej hon sa. Jag tror inte att hon mår bra alls och ska stoppas från att skada fler personer.

Om du har möjlighet så utveckla gärna din upplevelse.

Hon är genuint farlig och måste genomskådas direkt!

Fler ska inte falla offer för henne!
Citera
2018-10-16, 20:50
  #242
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser
Även @konservationist är borta

Inaktiverat efter att det framkom att det var Natalys konto.
Citera
2018-10-16, 20:58
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrak
Om du har möjlighet så utveckla gärna din upplevelse.

Hon är genuint farlig och måste genomskådas direkt!

Fler ska inte falla offer för henne!


Tjaa... vet inte riktigt vad jag ska säga. Det är väl hemskt att kalla någon ond, men jag fick känslan av ondska. Vill inte gå in på detaljer kring vad hon sa. Det var ofantligt mycket som var "alla andras problem". Hon brister i sin självinsikt helt enkelt. Det som grämer mig mest är att SD inte genomskådat bluffen och uteslutit henne ur partiet än?
Citera
2018-10-17, 02:38
  #244
Medlem
Tordonsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser
https://twitter.com/Flickalilla/stat...26856815140865
Ska bli intressant att se om Natalys riktiga konto stängs av från twitter. Om så händer då vet vi att hon låg bakom alla dessa fejkkonton.
Hennes konto är just nu puts väck borta.
Citera
2018-10-17, 15:12
  #245
Medlem
Vad har jag missat?
Citera
2018-10-17, 15:17
  #246
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedemokratisk
Vad har jag missat?

Hon har stängt ner sitt konto på Twitter. Så uppmärksamhetskåt som hon är så skulle hon väl inte gjort det om det inte vore riktigt allvarligt?
Citera
2018-10-19, 16:16
  #247
Medlem
Johnnyutahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser
Jag behöver inte tänka efter, har varken sagt bu eller bä i den frågan. Att jag tror att hon hittar på är helt ointressant när det gäller så pass allvarliga saker. Antingen vet man att hon ljuger till 100% och då kommer man med bevis eller så är man tyst. Att sprida var hon bor mm är fullkomligt idiotiskt om det ens finns en liten liten risk att detta stämmer.
Mest undrar jag över vad andra inom SD vet, som Paula Bieler som jag sett vill hjälpa henne. Hoppas dom får bevis innan tid läggs på att hjälpa.

Sd partitopp är sådana godhetsknarkare att de släppte in Daniel assai, han blev anställd. Nataly är så udda att trots att hon söker varenda tjänst så får hon inte jobb.


Jobbar hon kvar på mediamarkt heron city?
Citera
2018-10-19, 16:17
  #248
Medlem
Johnnyutahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Vad tjänar hon på det?


Hon lever på uppmärksamhet.
Hon har varit Singer/songwriter
Modell
Bloggerska

Nu politik


Sen porr

Sen blir det fitness.
Citera
2018-10-20, 13:30
  #249
Medlem
Tordonsers avatar
Nyfiken på vad som händer nu? Natalys riktiga konto är borta från twitter och sen blev det tyst. Har hon ljugit och framförallt hotat folk då vill jag veta om SD vidtagit åtgärder. För jag antar att dom vid det här laget vet om hela soppan, eller?
Någon som sitter inne på vad som sker får gärna uppdatera om läget. Hade inte brytt mig om hon satt på en miljard konton om det inte var som så att hon nästlat sig in i ett politiskt parti samtidigt.
Citera
2018-10-20, 14:11
  #250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tordonser
Nyfiken på vad som händer nu? Natalys riktiga konto är borta från twitter och sen blev det tyst. Har hon ljugit och framförallt hotat folk då vill jag veta om SD vidtagit åtgärder. För jag antar att dom vid det här laget vet om hela soppan, eller?
Någon som sitter inne på vad som sker får gärna uppdatera om läget. Hade inte brytt mig om hon satt på en miljard konton om det inte var som så att hon nästlat sig in i ett politiskt parti samtidigt.


Hon har inte setts till på en partifunktion sen valnatten. Men sd som organisation får bara reda på att folk är dårar när David Baas avslöjat dem.
Citera
2018-10-20, 16:43
  #251
Medlem
https://etnolund.wordpress.com/2018/...mpression=true

Citat:
Efter att folk mailat mig om denna tjej och jag läst det här från hennes twitter så går det inte att komma ifrån att hon skapat fejkade twitter-konton som hon skrev från i konversationer där hon var inblandad för att ”stötta” sig själv, och ibland verkar hon till och med gått överstyr och hotat folk från dessa fejkkonton.

Jag förstår att folk är sura på henne för det, jag har själv blivit följd och avföljd av nästan alla dessa konton som ingår i hennes konversation med en annan arab men har nästan aldrig skrivit till henne annars själv because jag gillar bara svenska tjejer och jag lägger i ärlighetens namn inte ner någon tid på tjejer med semitiska drag.

Men med det sagt så måste jag ändå vädja till er alla att va lite barmhärtiga mot denna tjej, visst hon har lekt Allan ballan på er bekostnad det fattar jag. Men det mitt ex gjorde mot mig var flera gånger värre än lite Twitter-beef och ingen av er svenskar har visat någon ilska över det så varför bli så hiskeligt arga på en tjej som uppenbarligen har psykiska problem och inte vet hur man ska passa in bland svenskar utan känner att hon måste skapa fejkkonton för att backa upp sig själv.

Det är ju sorgligt i sig, och något vi bör titta närmare på. Nataly har nog bränt i princip alla sina broar nu verkar det som, både med sin familj och med sina vänner inom SD som alla har fått mail om hennes förehavanden från hennes belackare och på så sätt kommer även dessa att överge henne.

Så hon har nog ingen kvar och hon är ändå en ung liten tjej på knappa 1.50 cm. Att lämna en sån tjej helt i sticket för att kämpa för sig själv är otroligt elakt, ja hon har gjort fel och ja det ligger nog någon diagnos bakom ett sånt beteende, men låt oss vara mänskliga.

Det här svenska alla hoppar på en som visat svaghet och inte passat in i normen beteendet kan gå lite överstyr även om hon betett sig som en åsna själv så har vi att göra med en ung, bräcklig liten tjej som antagligen redan mår dåligt över hur hon ser ut och sitt ursprung och försöker skapa en illusion av stöd som inte finns för att känna att hon är respekterad och passar in.

Nu har hon tagit bort sig själv från alla sociala sajter som Instagram och Twitter och jag tycker vi låter henne vara för nu. Finns inget att vinna på att bryta ner henne ännu mer, hon har gett upp och det är dags att ni svenskar accepterar hennes kapitulation för det finns fler fula fiskar i havet som behöver bli avslöjade. Att enbart haka upp sig på henne när det finns massvis med svenskar ute med fejkkonton som @telejampa och alla dessa anonyma opinionsbildare med ritade teckningar som profilbild och falska namn är fegt.

Jag har själv inga problem med henne, visst något av hennes konton kanske var störiga som följde och avföljde mig stup i kvarten men det var hennes osäkerhet som speglades i dessa konton. Jag hatar inte henne för det och hoppas ni andra också kan förlåta henne och låt henne få lite lugn och ro nu för hon är ju inte mer än människa.
Citera
2018-10-20, 17:28
  #252
Medlem
Tordonsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjonusblocklund
Hon har inte setts till på en partifunktion sen valnatten. Men sd som organisation får bara reda på att folk är dårar när David Baas avslöjat dem.
Stämmer inte alls, vet flertalet som blivit avslöjade som dårar utan Baas hjälp. Sen är det inte bara att kasta ut folk som man misstänker är puckon, krävs bevis för att kunna göra det mer än en magkänsla. Då är Baas och andra grävande journalister en tillgång för partiet. Ju mer som rensas ju bättre är det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback