Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-15, 00:55
  #121
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellout
Har ingen tidning tagit upp detta? Det är ju förfan skandal i såna fall med tanke på hur mycket de har rapporterat om han polisen Ted.
Nej, inte ett ord från en enda tidning eller tv-kanal.

Tystnaden är kompakt. Men å andra sidan är tystnaden väldigt talande.
Citera
2018-01-15, 00:56
  #122
Medlem
kjellouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Nej, inte ett ord från en enda tidning eller tv-kanal.

Tystnaden är kompakt. Men å andra sidan är tystnaden väldigt talande.

Heeeeeelt jääääääävla sjuk media vi har i Sverige alltså.
Citera
2018-01-15, 00:59
  #123
Medlem
Att skolan lade ner är ju en konsekvens av idioternas beteende. Det bekräftar bara hur extremt illa det låg till redan för 10 år sedan.
Dom flyttas till en annan skola och det är fortfarande samma människor med samma problem beteenden.

Något som Alex och hans kompisar aldrig erkänner, dom vill luras att man förändras som person om man går över en gräns eller flyttar till en annan byggnad.
Men så är det inte i verkligheten, som Alex och andra judiska propagandamarionetter inte lever i.
Dom är betalda för att måla upp en annan värld som svenskar ska tro att dom lever i medans svenskens genpool blandas ut och förgörs långsamt.

Invandrarna tar med sig kriget hit och fortsätter här. Deras barn uppfostras inte att leva i vårt svenska samhälle och klarar inte ens av att gå i grundskolan utan att kaosa.

Det krigas i no-go zoner som finns överallt i dagens Sverige. Hundratals eller tom tusentals bilar har brunnit!
Det skjuts med vapen och sprängs med bomber regelbundet. Polisen vågar inte ens åka förbi i invandrarområden i sina bilar.
En svensk storstad omnämns regelbundet som Europas våldtäktshuvudstad.
osv.
Listan är lång och allting är hemska konsekvenser av massinvandringen.
Det är inte Emil, Anders och Roland som är ute och kaosar.
Det är Muhammed, Mohammad och Muhammed.

När vi visar information om hur invandrare under 2010-2018 begår grova brott, stjäl bidrag och bränner bilar på nätterna om 10 år så kommer Alex smälla oss på fingrarna igen.
Det är inte verkligheten!! Sverige är faktiskt nedlagd nu och finns inte längre kvar! Lögnare!

Alex är fake news
, sluta läs hans krönikor. Det är bara propaganda.
Läs inte judisk ägd massmedia heller, deras agenda är att förgöra det svenska folket.
Läs alternativ media som rapporterar sanningen.
Get up, stand up!
Citera
2018-01-15, 01:10
  #124
Medlem
Svensk media rapporterar om sånt här, det är judisk propagandamedia som mörklägger.
Det är på tiden att vi börjar kalla dom för vad dom är.

Hanif är en av få politiker i sjuklövern som har lite koll på vad som sker utanför propaganda bladen.
Citera
2018-01-15, 01:56
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Du fick det till att jag är i behov av någon källa på problemen i skolan? Folk här tycks ha svårt att förstå att det är åldern på materialet och inget annat jag gnäller på. Klarar du inte av att hitta nåt mer aktuellt än 10 år tillbaka så är det inte relevant.

Den länk jag postade är från förra året. Spelar roll från vilket år HB film är , SVT har tydligen använt den för 5 år sedan.
Citera
2018-01-15, 02:19
  #126
Medlem
Man tror att man inte kan bli mer chockad men man fortsätter förvånas. Skandal minst sagt!
Citera
2018-01-15, 03:02
  #127
Medlem
Hanif Bali vilken jävla legend! Han är underbar!

Moderaterna likt alla andra partier förutom SD förstås, gillar väl inte sanningar?

Hur kommer det sig att moderaterna inte sparkar ut Hanif ur sitt parti? Hans kamrater tycker väl inte som honom?
Citera
2018-01-15, 04:26
  #128
Medlem
namataras avatar
Har alltid uppmuntrat min iranske vän att gå in i politiken. För det är sanningen, invånare med utländska rötter är de som bäst tar debatten om integration, då "svenska" politiker blir dragna i smutsen då valfri immigrant/svensk drar fram rasist-kortet. Och ingen vill kallas rasist-jag själv skulle bli urförbannad över att bli kallad rasist. Å andra sidan skulle jag bli urförbannad på att kallas homofob eller Göteborgshatare också för den delen-eftersom alla ligger så långt ifrån sanningen..

Gbg ligger väl närmast det måste jag tycka då jag e från Sthlm.. skämt åsido..
Citera
2018-01-15, 05:47
  #129
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Har alltid uppmuntrat min iranske vän att gå in i politiken.

På samma sätt han flydde den i sitt egna land?
"Make trouble, then Leave"?


Citat:
Ursprungligen postat av namatara
För det är sanningen, invånare med utländska rötter är de som bäst tar debatten om integration,

Indeed, då de som redan fått frikort till Svensk Välfärd är mest benägna att stoppa andra från att nå samma.


Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Å andra sidan skulle jag bli urförbannad på att kallas homofob

Why?
Som bög är jag redo att bomba allt från RFSL till Pride om det framkommer att de kallat Dig för homofob utan att ha en välgrundad anledning till att göra det.
(autistiskt rättvisetänkande FTW!)
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2018-01-15 kl. 05:59.
Citera
2018-01-15, 07:48
  #130
Medlem
PK-cancerns Vänster-medias massiva tystnad är så komisk o talande att det kan bli en nyhet i andra länder!
Som vanligt är den bästa medicinen att maila utländsk media.
Extrem-Vänstern behöver oftast inte sköta några jobb, så räkna med att de nu sitter och funderar på hur de ska få tyst på Hanif?
PK-cancerns hållning öppnar omvärldens intresse för mer:
Regeringens målsättning att så många utländska kriminella som möjligt ska få ett liv i bidragsfusk betalt av fattiga Svenskar.
Vidare ett bredvilligt samarbete lagstiftare, domstolar o kriminella för att enorma mängder vapen o ammunition ska kunna lagras hos import-kriminella.
Sen sitter den fetbukade imbecilla kontorist-cancern och pratar "Försvar" och Ryssland i Sälen.
Det behövs ingen yttre fiende till Sverige!
Största fienden sitter i Regeringen och i PK-cancerns media.
Deras import-kriminella rashatare gör mot fattiga Svenskar betydligt mer ont än vad någon ockuperande armé skulle hinna med.
Medelåldern i Ryska armén är lägre än hos Svenska Regeringens så kallade "Baarn".
Ska det tas fram speciella "Socialtants-brigader" med nallebjörnar o specialbyggda barnvagnar?
Ett land bestående av förståndshandikappade har inget behov av något försvar!
Citera
2018-01-15, 09:02
  #131
Medlem
johnny_viciouss avatar
Två trådar om samma ämne sammanfogade och samlingstråd om Hanif Bali och hans mediakritik skapad.

Notera att i denna tråd ska enbart diskussioner som rör Bali och medier och journalistik tas.

/Mod
Citera
2018-01-15, 11:36
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOMOONRIVER
Den länk jag postade är från förra året. Spelar roll från vilket år HB film är , SVT har tydligen använt den för 5 år sedan.
Ja, om andra gör fel slipper man göra rätt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback