Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-17, 21:56
  #313
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Alltså låt oss nu säga att du verkligen gjorde sånna här bluff annonser för att försöka lura invandrare som du påstår så har du förlorat en massa pengar på för att lägga upp annons på blocket. Alltså vi säger att du har lurat invandrare men vi vet att du bluffar, men vi säger att du gjorde det.... förstår du cchhhompis.... alltså du gjorde det men du gjorde inte det.

Du vet att jag vet, att jag vet att du vet, att du vet att jag vet att du vet att du trollar.


Ereehhh wallahiiiiijijiji Förstår du bruuurrrishhhh MANMAS DÖÖDDD DUU min bror!!!

Allstå det här med att pranka folk på blocket är typ något som man gjorde på 1700 talet?? Wtfff liksom
Citera
2018-01-17, 22:39
  #314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saabgubben
Vilka jävla äckliga människor finns det i detta land. Kanske inte alla. Men lyckads inte hitta en människa i denna tråd iaf. Bara massa djur som härjar.

Tänk på om en utländsk läkare läser detta å hen har givetvis betalat mer skatt än va ni någonsin gjort, hjälpt era barn, mammor, pappor å räddat många gånger liv utan att hen tänkt på hudfärg.. eller rättare sagt utan att hen tänkt att den han hjälpt var bond.
Varför hör man inte era smutsiga åsikter ute i verkligheten? Är ni för fega för det?
Tänk nu på att en invandrare som är läkare å varit hjälpsam å snäll mot samhället, en invandrare som kan göra mer än vad ni kan göra, i o me att hen kan rädda liv. Kommer trolla med alla vita äckliga som delar era åsikter. tänk om hen trollar på hög nivå. kanske tom hans troll kostar liv.. tänk på att det kan vara en du eller någon du känner hen kommer träffa nästa gång.

Här i livet får man alltid tillbaka nångång, du får tillbaka precis vad du har gett.

Keep it up motherfuckers
För varje importläkare (som det ofta inte går att kommunicera med) går det hundra våldtäktsmän och blocket-brushor.

Om en importläkare skulle börja trolla med oss "vita, äckliga" så kommer vi helt enkelt skicka ut honom och utbilda en "vit, äcklig" läkare istället. En sån som det går att kommunicera med, du vet.

Så det är nog lättast att bara "suck it up". Varför inte testa blocket-grejen på oss "vita, äckliga"?

Citat:
Ursprungligen postat av Europolitan
Hej hen.
Hen bör ta upp det med sina sista pris-kompisar.
Och dina fina läkare behövs i Syrien, inte här. Läkarna kan ta med alla förkylda blattar från akuten samt deras släkt så ska du se att vi svenskar klarar oss utmärkt att rädda våra egna liv.
Touché.
__________________
Senast redigerad av petzor 2018-01-17 kl. 22:46.
Citera
2018-01-18, 01:19
  #315
Medlem
TattooedFuckers avatar
Jag la ut en BMW idag med stor motor och över 100 sms har jag fått hittills har de varit uteslutande araber och turkar som hört av sig och hela 2 svenskar varav en verkar va seriös och har inte prutat alls än

Det handlar om en bil för 30000 och jag har fått bud på hälften det är riktigt drygt att behöva förklara för en idiot som bara kollar bilden och inte läser annonsen alls och frågar just dom sakerna ja faktiskt skrivit

Men till en roligare upplevelse för några år sedan la jag ut en BMW m3 e46 för 45000 kr och hade skrivit klart o tydligt att motorn var rasad och hade tagits ur men att jag skulle behålla den till en annan bil så ringde Mohammed och åkte från Skåne till Linköping en resa på 80 mil tur o retur för att undra varför inte bilen starta så bad han öppna huven och kolla . Killen vart flyförbannad och gapa o skrek så bad han läsa annonsen en gång på plats och han fattade ingenting va som stod så hans kusiner och brorsor börja tjafsa om priset så jag bad dem lämna tomten lugnt o sansat men de fortsätter o hålla på så kom de med ett bud på 5000 kr .... jag bad de fara o flyga käpp rätt åt helvete och massa svordomar så jag hämta hunden o jag har aldrig sett några hoppa in i bilen så fort livrädda för jag som svensk tolererar inte hot särskilt bra ja går till handling istället .

PS . Jag svarar inte ens i telefon när ja ser ett namn som klingar med folk från Mellanöstern !
Citera
2018-01-18, 08:40
  #316
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightSlasher
Jag har dom senaste veckorna trollat sönder invandrare på Blocket. Har aldrig skrattat så mycket.

Sätter in en bilannons i Göteborg, Stockholm samt Malmö. Bilen är en typisk bil som invandrarna inte kan hålla sig ifrån så genast får man SMS och samtal om vad som är mitt sista pris-pris.

Om jag blir kontaktad från någon som bor i Göteborg så säger jag att jag bor i t.ex. Örebro och att jag råkat sätta in annonsen i fel stad. Invandraren blir då besviken men så fort som jag säger att jag kan sänka priset med så mycket som han vill så nappar han direkt och slänger sig i bilen men sin bror eller liknande för att komma och köpa den. Säger att han ska ringa mig när han har 30 min kvar att köra och jag säger då att jag redan sålt bilen till någon annan och lägger på. Får då en massa samtal direkt som jag ignorerar och sedan en hög med sms där han skriver att han ska knulla min mamma och att hon är en hora. Jag sitter bara och skrattar rakt ut efter att ha trollat sönder invandraren som har kört så många mil, förlorat pengar samt slösat sin tid.

Haha!

Använder oregistrerade kontantkort som jag köpt med kontanter och annonserna betalas med VISA spendon-kort som jag fyllt på med kontanter så jag kan inte bli spårad.
Rubriceras som bedrägeri och är det omfattande verksamhet kommer polisen att prioritera ärendet, du kan knappast hoppas på att inte bli upptäckt.

Trolla är dessutom helt fel ord, du luras, mer än så är det inte och att jävlas med folk, varför skulle det vara roligt? Tror du missuppfattat vad som är roligt. Det här skriker omogen pojkspoling lång väg, väx upp och sluta vara rent elak!

Hoppas snuten tar det här på allvar! och att du får betala ersättning till de du lurat!
Citera
2018-01-18, 08:58
  #317
Medlem
Många invandrarmän är mer korkade och aggressiva. Jag förstår att det är roligt att driva med dem...
Citera
2018-01-18, 13:08
  #318
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker
Jag la ut en BMW idag med stor motor och över 100 sms har jag fått hittills har de varit uteslutande araber och turkar som hört av sig och hela 2 svenskar varav en verkar va seriös och har inte prutat alls än

Det handlar om en bil för 30000 och jag har fått bud på hälften det är riktigt drygt att behöva förklara för en idiot som bara kollar bilden och inte läser annonsen alls och frågar just dom sakerna ja faktiskt skrivit

Men till en roligare upplevelse för några år sedan la jag ut en BMW m3 e46 för 45000 kr och hade skrivit klart o tydligt att motorn var rasad och hade tagits ur men att jag skulle behålla den till en annan bil så ringde Mohammed och åkte från Skåne till Linköping en resa på 80 mil tur o retur för att undra varför inte bilen starta så bad han öppna huven och kolla . Killen vart flyförbannad och gapa o skrek så bad han läsa annonsen en gång på plats och han fattade ingenting va som stod så hans kusiner och brorsor börja tjafsa om priset så jag bad dem lämna tomten lugnt o sansat men de fortsätter o hålla på så kom de med ett bud på 5000 kr .... jag bad de fara o flyga käpp rätt åt helvete och massa svordomar så jag hämta hunden o jag har aldrig sett några hoppa in i bilen så fort livrädda för jag som svensk tolererar inte hot särskilt bra ja går till handling istället .

PS . Jag svarar inte ens i telefon när ja ser ett namn som klingar med folk från Mellanöstern !



Haha okej den va rolig faktiskt😂
Citera
2018-01-18, 13:18
  #319
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djurmo
Rubriceras som bedrägeri och är det omfattande verksamhet kommer polisen att prioritera ärendet, du kan knappast hoppas på att inte bli upptäckt.

Trolla är dessutom helt fel ord, du luras, mer än så är det inte och att jävlas med folk, varför skulle det vara roligt? Tror du missuppfattat vad som är roligt. Det här skriker omogen pojkspoling lång väg, väx upp och sluta vara rent elak!

Hoppas snuten tar det här på allvar! och att du får betala ersättning till de du lurat!

Polisen har aldrig haft så mycket att göra på grund av invandrarbrottslighet, så att det här ska prioriteras kan du glömma. Du får gråta dig till sömns över att en person KANSKE gör så här. Dessutom har det nämnts VPN och annat i tråden så dream on baby...
Det ska även styrkas att de som drabbats har haft kostnader och även bevisas att samma person ligger bakom alla dessa "bedrägerier". In your dreams!
Citera
2018-01-18, 14:58
  #320
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
skitkul när du inte ens kan dokumentera det...
Värkligen!

Skaffa en app där du kan spela in samtal!

Citat:
Ursprungligen postat av fibbe123
HHAHAHHAHA Roligaste jag läst på länge. Filma allt och lägg upp det någonstans snälla

Citat:
Ursprungligen postat av Eatkebabwithbread
Hahaha klockrent. Kunde du lägga upp några skärmdumpar på arga köpare så skulle det vara ännu roligare.
Ja gör någonting!

Du kan eller borde lägga upp en bild på en bil som du hittat på internet som ser "skit fin ut"
Lackad med guld, sen skriver du att den kan bytas mot ett kilo H eller C då jävlar lär dom lacka för, förstår du hur mycket dom lär ringa runt för att fixa drogerna innan ELLER när de kommer står du där med polisen efter att du spelat in samtalet, det borde ge massa massa tittningar!
Citera
2018-01-19, 07:51
  #321
Medlem
Spud-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
... när de kommer står du där med polisen..

Jo, fast han ska nog inte stå DÄR, in person, med polisen.. Så dom får se hur han ser ut..
Citera
2018-01-19, 09:54
  #322
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotrug
Det är just sån här som gör att klyftorna mellan invandrare och svenskar blir större och större. Tänk om du åker på samma sak fast en invandrare gör det mot dig. idiot.

Nej, det är invandrarnas beteende i samhället som gör att klyftorna växer. Anledningen till at TS kommit på idén till det här är pga hur alla dessa invandrare beter sig när de ska köpa något på blocket. Har själv råkat ut för detta flera gånger. De ska alltid pruta "halva pris" eller försöka byta mot nå't skit.
Citera
2018-01-19, 10:28
  #323
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boobacar
Haha! Brukade göra ett likadant trick, kanske inte lika mycket skadeglädje som i ditt prank men ändå kul. Man ringer en pizzeria och beställer mat för flera hundra kronor, och samtidigt som maten blir klar så ringer man upp igen och säger att dom ska kasta allt pga det är roligare att klappa sin katt eller något annat idiotiskt

Ja, pizza- och restauangblattarna förtjänar att luras, så mycket pengar som de blåser det svenska samhället på med svart arbetskraft och odeklarerad försäljning. Men varför ringa upp dem igen och säga något? Beställ pizzor till hela familjen och bara skit i att dyka upp, och helst specialpizzor med någon extra ingrediens på typ curry, tabasco eller tonfisk, så att de inte kan pytsa ut dina gamla pizzor till andra kunder när de inser att du inte dyker upp.
Citera
2018-01-19, 10:40
  #324
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB12P
Det är väl inte en Arab som kommer för att titta på bilen utan,,just det 5-6 st..Då blir bilen billig.

Tänk temperaturen och stanken i bilen när 5-6 araber inser att de är lurade och blir överhettade vildar och börjar vråla hora och knolla för full hals. Det blir nog så immigt på rutorna i inne bilen att de måste stanna och vädra ur.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback