Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-12, 12:18
  #1
Medlem
NightSlashers avatar
Jag har dom senaste veckorna trollat sönder invandrare på Blocket. Har aldrig skrattat så mycket.

Sätter in en bilannons i Göteborg, Stockholm samt Malmö. Bilen är en typisk bil som invandrarna inte kan hålla sig ifrån så genast får man SMS och samtal om vad som är mitt sista pris-pris.

Om jag blir kontaktad från någon som bor i Göteborg så säger jag att jag bor i t.ex. Örebro och att jag råkat sätta in annonsen i fel stad. Invandraren blir då besviken men så fort som jag säger att jag kan sänka priset med så mycket som han vill så nappar han direkt och slänger sig i bilen men sin bror eller liknande för att komma och köpa den. Säger att han ska ringa mig när han har 30 min kvar att köra och jag säger då att jag redan sålt bilen till någon annan och lägger på. Får då en massa samtal direkt som jag ignorerar och sedan en hög med sms där han skriver att han ska knulla min mamma och att hon är en hora. Jag sitter bara och skrattar rakt ut efter att ha trollat sönder invandraren som har kört så många mil, förlorat pengar samt slösat sin tid.

Haha!

Använder oregistrerade kontantkort som jag köpt med kontanter och annonserna betalas med VISA spendon-kort som jag fyllt på med kontanter så jag kan inte bli spårad.
Citera
2018-01-12, 12:22
  #2
Avstängd
skitkul när du inte ens kan dokumentera det...
Citera
2018-01-12, 12:24
  #3
Medlem
fibbe123s avatar
HHAHAHHAHA Roligaste jag läst på länge. Filma allt och lägg upp det någonstans snälla
Citera
2018-01-12, 12:29
  #4
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Hahaha klockrent. Kunde du lägga upp några skärmdumpar på arga köpare så skulle det vara ännu roligare.
Citera
2018-01-12, 12:42
  #5
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Pic or didnt happend

If happend = magsårsframkallande humor
Citera
2018-01-12, 12:44
  #6
Medlem
CommonSenses avatar
Låter extremt taskigt men samtidigt extremt roligt.

Finns det nån tanke bakom om att det är just blattar du trollar? varför inte bara trolla alla som vill köpa bil?
Citera
2018-01-12, 12:47
  #7
Medlem
Sturmgeweihts avatar
Spela gärna in samtalen och skärmdumpa smsen så vi andra också kan få oss ett gott skratt!
Citera
2018-01-12, 12:50
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Låter extremt taskigt men samtidigt extremt roligt.

Finns det nån tanke bakom om att det är just blattar du trollar? varför inte bara trolla alla som vill köpa bil?
Alla beter sig inte så lättlurat och påträngande. Prova själv så fattar du. Sälja bil till araber är pest och pina. Kom igen ts, bilder!
Citera
2018-01-12, 12:54
  #9
Medlem
vargvids avatar
Det här är fan det bästa jag har läst på länge. Börja spela in samtal och dumpa smsen!
Citera
2018-01-12, 12:59
  #10
Avstängd
Du trollar ju svenskar också eftersom du måste ljuga. Eller vad är det för bil som enbart invandrare ringer på? Vit Mazda?
Citera
2018-01-12, 13:02
  #11
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightSlasher
Jag har dom senaste veckorna trollat sönder invandrare på Blocket. Har aldrig skrattat så mycket.

Sätter in en bilannons i Göteborg, Stockholm samt Malmö. Bilen är en typisk bil som invandrarna inte kan hålla sig ifrån så genast får man SMS och samtal om vad som är mitt sista pris-pris.

Om jag blir kontaktad från någon som bor i Göteborg så säger jag att jag bor i t.ex. Örebro och att jag råkat sätta in annonsen i fel stad. Invandraren blir då besviken men så fort som jag säger att jag kan sänka priset med så mycket som han vill så nappar han direkt och slänger sig i bilen men sin bror eller liknande för att komma och köpa den. Säger att han ska ringa mig när han har 30 min kvar att köra och jag säger då att jag redan sålt bilen till någon annan och lägger på. Får då en massa samtal direkt som jag ignorerar och sedan en hög med sms där han skriver att han ska knulla min mamma och att hon är en hora. Jag sitter bara och skrattar rakt ut efter att ha trollat sönder invandraren som har kört så många mil, förlorat pengar samt slösat sin tid.

Haha!

Använder oregistrerade kontantkort som jag köpt med kontanter och annonserna betalas med VISA spendon-kort som jag fyllt på med kontanter så jag kan inte bli spårad.
Skoj jippi men hoppas du inte sätter in en hel drös med annonser,
För bilannonserna kostar typ över 100:- så ditt spex kan kosta dig en del.
Men va faan har du skoj så kör på
Citera
2018-01-12, 13:04
  #12
Medlem
Haha allt annat än efterblivet. Riktigt kul både humormässigt samt att dessa människor äntligen får smaka på sin egna efterblivna stil.

Detta skulle kunna utvecklas till dagens Hassan busringare om du samtalade med de och spelade in allt. Samt givetvis tog sista samtalet efter du meddelat att saken nu är såld redan. Den vill man ju höra när de är förbannade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback