Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-12, 05:39
  #1
Medlem
Helsnurrigs avatar
"Nyheter"24 är ett av journalistikens absoluta bottennapp. Här kan vi dela med oss av deras eminenta artiklar.

Ta bara detta mästerverk.

Citat:
Zainab kunde inget göra. Hon var bara en liten flicka. Ett sju-årigt barn. Zainab mördades ihjäl. Man dumpade sedan hennes kropp i en hög full med sopor.

Se även den lyckade bildplaceringen av GM... förlåt jag menar krönikören.

Vad är det ens som ska göra det till en krönika/debatt? Det är en artikel med lite "vila i frid" insprängt.

Detta var ändå långt ifrån det sämsta de publicerat. Låt oss leta vidare!

OBS! Det är en bra idé att arkivera de allra mest exceptionellt efterblivna artiklarna då dessa ibland tas bort. Använd archive.is t.ex.
Citera
2018-01-12, 05:47
  #2
Medlem
wag1fromDerInits avatar
https://nyheter24.se/debatt/901122-v...-fa-se-varlden

Skrattade gott åt denna härom dagen.
Entitled småungar som tycker det är en mänskligt rättighet att flyga runt hejvilt med jetplan, ett av de mer betydande hoten mot miljön i dagsläget. Som en parodi på dagens svenskar fast på riktigt.

Sedan har vi detta stolpskottet
https://nyheter24.se/nyheter/kroniko...tligen-betyder
Citat:
"Rasism mot vita" – Används när rasister känner sig hotade. Finns inte.
__________________
Senast redigerad av wag1fromDerInit 2018-01-12 kl. 05:52.
Citera
2018-01-12, 05:59
  #3
Medlem
BigFatCones avatar
Men... I stort sett alla artiklar där är ju efterblivna.
Citera
2018-01-12, 06:14
  #4
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsnurrig
"Nyheter"24 är ett av journalistikens absoluta bottennapp. Här kan vi dela med oss av deras eminenta artiklar.

Ta bara detta mästerverk.



Se även den lyckade bildplaceringen av GM... förlåt jag menar krönikören.

Vad är det ens som ska göra det till en krönika/debatt? Det är en artikel med lite "vila i frid" insprängt.

Detta var ändå långt ifrån det sämsta de publicerat. Låt oss leta vidare!

OBS! Det är en bra idé att arkivera de allra mest exceptionellt efterblivna artiklarna då dessa ibland tas bort. Använd archive.is t.ex.


Råkade också komma in på den skitartikeln och störde mig som fan på idiotens språk.
"Mörda ihjäl!?" Jag skulle vilja mörda ihjäl idioten till !"journalist" och hela dennes släkt som satt en så värdelös idiot till livet!

Sen det här då, på slutet: "Älskade Zainab. Dina sista andetag blev ett mänskligt helvete. Dina tårar hann aldrig torka. Lilla vän, fortsätt vila i frid."

Du kände för fan inte ens Zainab! Hade du inte varit värsta sortens "journalist"skulle du inte ens brytt dig om skiten! Du hade inte brytt dig ett dugg om varken henne eller de hundratals andra småflickor som blir behandlade på nästan samma sätt varje dag i såna degenererade skitländer!

Äckliga människa!!
Citera
2018-01-12, 07:21
  #5
Medlem
Nyheter24 är väl ingen seriös journalism ändå? Ett gäng kids som skriver en massa krönikor hemma i sina respektive flick- och pojkrum och som är på tok också extremt politiska av sig.
Citera
2018-01-12, 07:36
  #6
Medlem
olasvenssons avatar
”Mördades ihjäl”. Ha, ha 🤪

Uttrycket är extremt korkat.
Citera
2018-01-12, 07:54
  #7
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
”Mördades ihjäl”. Ha, ha 🤪

Uttrycket är extremt korkat.

Den som skrivit artikeln verkar efterbliven. Eller så är det någon text han hittat och gjort en Google translate på.
Citera
2018-01-12, 10:50
  #8
Avstängd
link71s avatar
Bara massa clickbaits oftast.
Citera
2018-01-26, 13:09
  #9
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Råkade också komma in på den skitartikeln och störde mig som fan på idiotens språk.
"Mörda ihjäl!?" Jag skulle vilja mörda ihjäl idioten till !"journalist" och hela dennes släkt som satt en så värdelös idiot till livet!

Uppenbart att de lyssnat för mycket på Zyklon Boom:
https://www.youtube.com/watch?v=W8Nq8UfwFtA
Citera
2018-01-26, 13:39
  #10
Medlem
Mulla Krekars avatar
Titta! Vem kunde tro att Dumheter24 skulle outa Soran Ismail...
https://nyheter24.se/noje/902114-reb...d-fros-till-is

Annars brukar Blondinbellas tatueringar dominera stort över t.ex. terrorism i Frankrike. Ska se om jag har kvar en bild jag tänker på... Jo, kolla, kolla, de vet verkligen hur man ska placera rubrikerna!
http://i.imgur.com/XPJLAbm.jpg
Citera
2018-02-05, 19:26
  #11
Medlem
Neinzures avatar
Nyheter24 är en reaktionsdriven site. Det ni gör nu, reagerar med bestörtning, är precis vad de eftersöker då de med all sannolikhet är medvetna om hur förbannat korkat deras material är - och de vet även att folk klickar sig in för att se vad hallå:et handlar om.

Nyheter24 är en jävla skamfläck i intranätets oheliga kittel och jag förespråkar att folk ska försöka förstå vad såna här sidor tjänar pengar genom. Upprört folk med muspekare.
Citera
2018-02-05, 23:34
  #12
Moderator
Fear2bes avatar
Humor --> Diskussioner om humor
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback