2023-01-03, 16:48
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det kommer inte att rdda dig.

Haha din lgbegvade underklassmnniska som tror att din rst betyder apskit. Haha. Du r riktigt komisk.

JAG tar hand om mig sjlv. Det r bara ni vnsterpack och muppar som kommer behva kolla er ver axeln medans ni sover hahahaaaaaaaaaa. Hehe. Lycka till. Hoppas vi kommer dit. Lngtar. Ses d.
Citera
2023-01-03, 16:50
Svenska "mannen". Ja han r en sorglig historia. Skulle inte kunna frsvara ett blbrssnr mot ngon fiende.

DESSUTOM VILL HAN INTE DET.

S ja han r totalt kuvad. Precis som feministkvigorna vill ha det.

NJUT AV ER PRODUKT ERA OTACKSAMMA FAAN.
Senast redigerad av ossianassar 2023-01-03 kl. 17:02.
Citera
2023-01-03, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Haha din lgbegvade underklassmnniska som tror att din rst betyder apskit. Haha. Du r riktigt komisk.

JAG tar hand om mig sjlv. Det r bara ni vnsterpack och muppar som kommer behva kolla er ver axeln medans ni sover hahahaaaaaaaaaa. Hehe. Lycka till. Hoppas vi kommer dit. Lngtar. Ses d.
Ja, du det r ju bra att du kan ta hand om dig sjlv nr du fr klara dig utan ditt svenska medborgarskap.
Citera
2023-01-03, 17:58
Medlem
Synitizes avatar
Sjlvfrvllat.

Stter man sitt eget vrde efter det hr samhllet och alla hjon i det kommer man aldrig tillfreds.

Du mste frst att fr en majoritet mn i Sverige r meningen med livet att hitta en svensk kvinna som dom kan f tjna likt en drrmatta.

Dom ser det som den hgsta bedriften de kan stadkomma i sitt liv.

Det br besvara din frga.
Citera
2023-01-03, 18:04
Medlem
Zhkards avatar
Reflekterade ver Mnnen som var med sina familjer p ett hotell hr om veckan.

NOLL kroppshllning, flackande blick, pratar mesigt, klr som som tonringar, taniga med putmage. Frgglada strumpor. Och s vidare.

Usch. Mn.
Citera
2023-01-04, 21:11
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhkard
Reflekterade ver Mnnen som var med sina familjer p ett hotell hr om veckan.

NOLL kroppshllning, flackande blick, pratar mesigt, klr som som tonringar, taniga med putmage. Frgglada strumpor. Och s vidare.

Usch. Mn.
Usch ja, men mn r de inte.
Citera
2023-01-05, 14:46
Citat:
Ja, du det r ju bra att du kan ta hand om dig sjlv nr du fr klara dig utan ditt svenska medborgarskap.

Idiot. Drm vidare ditt fantasifoster. Din lgbegvade feminsitkviga inte en enda svensk man hade lyft lillfingret fr att frsvara.
Citera
2023-01-05, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Idiot. Drm vidare ditt fantasifoster. Din lgbegvade feminsitkviga inte en enda svensk man hade lyft lillfingret fr att frsvara.
Jod det finns gott om svenska mn som arbetar inom skyddsjobb, exempelvis vktare, poliser, militrer med mera.
Citera
2023-01-07, 08:03
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Jod det finns gott om svenska mn som arbetar inom skyddsjobb, exempelvis vktare, poliser, militrer med mera.
Ser du vart de tar vgen nr det hettar till lite?
Knbjer och svr grtandes evig trohet till BLM och springer s fort kaosblattar brjar joddla och kasta sten mot poliser i stllet fr att skjuta verkanseld.
Citera
2023-01-07, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Ser du vart de tar vgen nr det hettar till lite?
Knbjer och svr grtandes evig trohet till BLM och springer s fort kaosblattar brjar joddla och kasta sten mot poliser i stllet fr att skjuta verkanseld.
Haha, vad jag vet s jobbar de p precis som vanligt.
Citera
2023-01-10, 12:06
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Haha, vad jag vet s jobbar de p precis som vanligt.
Gr det bra tycker du?

Eller kostar de bara en massa pengar och byter flickvn med varann, medan hon hvar in det ena toppjobbet efter det andra, kvalificerad med "bra avsugningsteknik"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in