Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-16, 17:12
  #145
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Finns det där i verkligheten, eller hittade du bara på det just nu?
Vad kallas det i så fall.
Nä inte alls. Tror det var någon dokumentär på svt om att färre har sex i Japan tror jag det var. Istället konsumerar man mangaporr. Fanns också någon slags prenumeration av en "virtuell flickvän" att chatta med som styrs av en dator. Ska försöka hitta dokumentären, kommer inte ihåg vad det kallas men borde gå att googla på.

läste att 43% av japaner mellan 18-40 tror jag det var inte har haft sex

hittade en länk: https://www.youtube.com/watch?v=L2vU_N3mNwM

edit: tillägg
__________________
Senast redigerad av Buffymylove 2018-08-16 kl. 17:18.
Citera
2018-08-16, 17:50
  #146
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Nä inte alls. Tror det var någon dokumentär på svt om att färre har sex i Japan tror jag det var. Istället konsumerar man mangaporr. Fanns också någon slags prenumeration av en "virtuell flickvän" att chatta med som styrs av en dator. Ska försöka hitta dokumentären, kommer inte ihåg vad det kallas men borde gå att googla på.

läste att 43% av japaner mellan 18-40 tror jag det var inte har haft sex

hittade en länk: https://www.youtube.com/watch?v=L2vU_N3mNwM

edit: tillägg

Tack, för länken! Det var ju intressant. Väldigt japanskt, men det tycks väl vara en något isolerad företeelse, om jag fattat det rätt.
Citera
2018-08-16, 17:52
  #147
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Tack, för länken! Det var ju intressant. Väldigt japanskt, men det tycks väl vara en något isolerad företeelse, om jag fattat det rätt.
Ja visst är det. De har tydligen alltmer sjunkande födelsetal eftersom folk har allt mindre sex. Undrar hur det känns att liksom ligga bredvid en främling och gosa.
Citera
2018-08-16, 18:13
  #148
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Ja visst är det. De har tydligen alltmer sjunkande födelsetal eftersom folk har allt mindre sex. Undrar hur det känns att liksom ligga bredvid en främling och gosa.

Gissningsvis mindre hotfullt än att ha sex med en främmande prostituerad, skulle jag tro.

Vet inte om geishor alltid förväntas sexa heller. De kan se tjusiga ut, elegant svidade, musicera och föra en spirituell och bildad konversation, har jag för mig.

Man måste nog, förutom betala bra, kunna föra sig som en kultiverad japan också.
Citera
2018-08-16, 18:30
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Tror många snubbar applicerar sin lust på kvinnor och tror vi funkar likadant, tex att de skickar kukbilder och tror det ska mottas positivt.
Det är nog inte så lätt för dem. Män tänder ju typ på allt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback