Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2019-04-07, 12:45
  #97
Medlem
Enmansdemos avatar
"Vad heter graffitikonstnären? han heter Torsk" (Toz) hävdar Junior

Dennis (Bildt) är skitlik flashbacks stolthet Mikael Skillt, han är väldigt korrekt "jag beklagar"
Vi får inte förstöra andra egendom när vi målar graffiti!

(lite senare) Varför ska vi måla graffiti mitt i natten utanför borgmästarens residens?
och ha på oss dom här balacklavorna frågar Birgitta senare Junior nyfiket

Jag gillade när Timmy inte kunde bjuda Kakan på ett genuint leende, utan en grimas

Tant-Jessica som både är snyggast..

(hon visade upp sina ben när hon satt på sängen...en extrem (t liten) makeover vore dock inte att förakta, jag hade gärna tagit poserande lättklädda bilder till tidningen Okay inramat av en
en tydlig asperger-vinklad artikel)

..samt väl är den enda som objektivt har konstfack talang (kanske hon den andre normala som stannade hemma också..Janni, kanske att Ruben Östlund också har det i sig, samt Dennis)
då jag vill rätta den känslostyrda Kakans svepande generalisering

Han Per (Alien limb Copa-ca-bananana) som pratar östgötska han har ungefär lika mycket talang som jag har på att måla & rita med kladdkrita, dvs på en 11 årings nivå
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-07 kl. 13:40.
Citera
2019-04-13, 22:38
  #98
Medlem
Enmansdemos avatar
Man skulle ligga på hela tiden, Junior avslöjar sig som underlig(g)are i förhållandet

Per visar relativa sundhetstecken och visade drag av gentligmamma-het..när han inte gillade att få Benny Hill klappen på hjässan & bli kallad för "mina älsklingar" av Lars, men han höll tillbaka sin avsmak av respekt för mannen ifråga

Vad ska man med julklappsrim till egentligen
"Nu kan jag inte hålla tillbaka...du ska få en present, jag har köpt en solhatt
"Åhhhhh! svarar mamma"

Jösses vad störig den där reflexväst-vaktmästaren är när han öppnar munnen då det spretar
åt random håll utan nån som helst undermening

James Ruben Östlund han har inte tvångstankar, han har tvångshandlingar
...låter ju inte som att hans liv blir alltför begränsat så länge han stannar inomhus, jag har värre erfarenheter av att bli utsatt för värre tvångshandlingar

Timmy är jävligt lik någon perifer kändis...NHL-spelare eller kanske lyxmördare?
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-13 kl. 23:10.
Citera
2019-04-24, 03:28
  #99
Medlem
Enmansdemos avatar
Den sunda relationen mellan fadern? modern & den helige Juinors pose på sängen

Jag börjar gilla Lars en smula eftersom han inte kunde ta Birgittas tro på att det var starköl hon druckit på fredagar på allvar...han satt och fnissade, och han tog det lika bra när (dvs garvade in i kameran)
när det ganska osympatiska talskrivaren Dennis vägrade samtala med Lars så fort
det handlade om Lars och inte om Dennis, jag led med Lars...då han inte visste om han skulle övergå
till å tala till kameran eller om miffo Da Vinci tänkte svara snart.

Jag fnissade däremot åt poesi-stundens tonsättning, dom där gitarackorden var inte
anpassat individuellt för texten...utan samma jävla beat...bit! funkade till precis allt
hade gymnasie-poeten inhyrd från Manpower bestämt

Andreas är väl den mest underhållande att lyssna till, han saknar sin mobiltelefon
som han inte köpt ännu

Jag tyckte att Lets Dance-Per var synnerligen lik sin syster på alla sätt, det framgick inte vad han hade för åkomma, så jag får väl misstänka för tidigt född

I nästa program ska Jessica strippa (valda delar av kroppen) enligt preview, en
värdig avslutning på serien
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-24 kl. 04:02.
Citera
2019-04-29, 12:49
  #100
Medlem
Enmansdemos avatar
Lars Lerin börjar måla av Skyrim, varsågod!

Var det inte lite lowlife att mobba Janni för en lila klänning, det är väl inget som sticker i ögonen? tjejernas stress-code på student-bal är väl att allt är tillåtet, men jag antar att hon var för ocool att få tillåtelse att ha lila
Tänk på oss låtsas-herrar & åsiktskorridoren...vi förväntas enbart ha svart kostym på balen, jag ångrar att jag inte dök upp naken, istället blev det en försiktig protest i att vägra bära slips & allt vad den tår för

"Oboy-Timmy verkar vara en lirare trots allt då han har den goda smaken att gilla 80-talet. Det är ganska lustig den där rösten också, en tung andning som verkar vara självuppfylld av faschinerande förundran

"Målarskolan vill jag fortsätta med så länge Lars lever"

Det går att sympatisera med det budskapet om att dela in livet i eror,
om inte du finns kvar så säger jag inte fortsätta med dittan dattan & duttan

"Snäll och bra på magdans"
Jag tog beskedliga 15 perverterade prints-screen på Jessicas magdans
som jag aldrig mer kommer titta på, nästa vecka tar hon på sig Eyes wide shut masken

Det är inte svenska junior pratar, utan ett par
staplade "svenska ord" som kommer ut i total o-ordning
Hur är det ens möjligt att dom vi ser på TV förstår denna rotvälska??
https://www.youtube.com/watch?v=xGZafl1DfbY
Jag hade måsta svara "förlåt?" på varenda fras
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-29 kl. 12:57.
Citera
2019-05-01, 22:02
  #101
Medlem
Enmansdemos avatar
Lars har fått det hela om lofoten

Är det kanske på sin plats att spela Sandras hit "I never be Maria Magdalena"
under Birgittas gestaltning under freaksh..karnevalen!..hennes jungfru Maria
hade lika gärna kunnat vara en Makode Linde installation

Ganska snygg Gavial-vagnen blev ändå...måste jag säga, det finaste hade varit
om den helt ensam hade framskridit över Karlstads gator en soli dag,
utan Jon på elbas och i frånvaro av Andreas på congas

Det ska bli skönt att slippa Pers Dileva fasoner som hoppar ur munnen på honom.
Nu väntar jag på säsong 3
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-05-01 kl. 22:46.
Citera
2019-08-19, 02:58
  #102
Medlem
Charmigt program. Funderar på om dom deltagare som är mer normalbegåvade borde fått lite mer hantverksmässig undervisning av Lars. Man blir ingen Lerin av att bara "göra som man vill" och "det finns inga regler". Visst. Det är nog en bra approach till dom, rent krasst, mindre intelligenta i gänget men tyckte nästan det blev lite nedlåtande mot dom andra.
Citera
2022-01-13, 23:13
  #103
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför har ingen skapat en ny tråd? sedan Lerins särlingar med den nu aktuella uppföljaren
"Vägen In" (i missbruk) där Lars träffar nya trashankar och utbyter dom färskaste klichéerna
https://www.svtplay.se/video/3375305...ppa-kontrollen
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback