Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-25, 17:16
  #121
Medlem
Härligt att det gått så bra för dig!
Verkar som du hamnade helt rätt i doseringen.

Nu är det ju lite tid kvar tills denna frågan egentligen är aktuell, men hur tror du att du kommer må efteråt?
Att växa så som du säger att du gjort, rakt framför ögonen på dig, och sen träna utan och inte få samma resultat när du vet att det är möjligt? Du verkar som en sund person, men psyket kan spela spratt på oss alla.
Detta är väl egentligen den enda anledningen till att jag just nu är skeptisk till att gå på själv, även om jag vet själv att min viljestyrka är stark, och har aldrig haft problem med något slags ¨beroende¨ någonsin.

KnivN
Citera
2018-04-27, 12:17
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vassakniven
Härligt att det gått så bra för dig!
Verkar som du hamnade helt rätt i doseringen.

Nu är det ju lite tid kvar tills denna frågan egentligen är aktuell, men hur tror du att du kommer må efteråt?
Att växa så som du säger att du gjort, rakt framför ögonen på dig, och sen träna utan och inte få samma resultat när du vet att det är möjligt? Du verkar som en sund person, men psyket kan spela spratt på oss alla.
Detta är väl egentligen den enda anledningen till att jag just nu är skeptisk till att gå på själv, även om jag vet själv att min viljestyrka är stark, och har aldrig haft problem med något slags ¨beroende¨ någonsin.

KnivN

Mja, alltså. Jag är inte så rädd för måendet efteråt. Nu bör jag befinna mig i de tuffa veckorna: två veckor sedan sista stick idag och en vecka tills jag börjar PCT.
Än så länge har jag inte märkt någon skillnad alls men kan tänka mig att det kommer.
Men vetskapen om att det går över gör mig redo för det i så fall.
Det enda jag oroar mig för lite är väl svikande libido innan PCTn får testonivåerna att stiga igen. Men det hanterar jag om det kommer.

Gällande långsiktigt tränande har min syn inte förändrats ett dugg faktiskt. Visst, det har varit roligt med en boost såklart men jag har nått min målfysik och kommer fortsätta att träna för att jag tycker det är roligt (det är hela anledningen till att jag tränar förutom att se snygg ut naken).
Så jag är inte rädd för att träningen ska bli tråkig - SÅ stor skillnad har det ändå inte varit under träningspassen, åtminstone inte för mig. 300 mg är ju ingen jättedos direkt.
Citera
2018-04-27, 13:38
  #123
Medlem
Vad har du kört för program för träningen? Dagar i veckan, vilka muskelgrupper, tid per pass och set/övning?
Citera
2018-05-15, 09:28
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Vad har du kört för program för träningen? Dagar i veckan, vilka muskelgrupper, tid per pass och set/övning?

Jag har kört en klassisk fyrsplitt med axlar, bröst/triceps, rygg/biceps, ben/mage.
Högvolym, 20 set per muskel åtminstone. Passen tar i alla fall 90 minuter.

PCTn rullar på jättebra. Mår kanon, känner faktiskt ingen skillnad alls mot när jag var ON, bortsett från de sista två-tre dagarna, då jag kanske märkte en minimal skillnad på lättstötthet.
Hade sex två gånger dagen jag klev på PCTn så libidon är intakt till 100%.

Kört PCT i 1 ½ vecka nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback