Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 16:04
  #67213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vi ser fram emot en sammanfattning, kul att du kan tänka dig att ta dig an en sådan utmaning!

Dels så har inte följt tråden tillräckligt noga för att kunna göra det tyvärr, och dels så var det riktat till den/de som tycker det är jobbigt att det ställs frågor om självklara saker.
Jag förstår om du blir besviken, men jag tillhör inte den kategorin. Sorry!
Citera
Igår, 17:05
  #67214
Medlem
Det finns tydligen de som gärna vill lägga locket på här! Tråkigt!
Man vet inte något om barnens vilja?!? Oavsett barnens vilja i detta sä är det mord. Att tycka att det är en förhastade slutsats och att jag därför ska läsa hela tråden, då tycker jag att man ska rannsaka sig själv och ta reda på hur man kommer fram till att detta kan vara något annat ELLER varför man vill att folk ska släppa detta.
Ingen respekt för flickorna.
Man får inte mörda men om det är ens barn så har man rätt till det. Om en förälder överlevt, vägrat prata, tror du att den hade gått fri då?
Citera
Igår, 17:14
  #67215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falleritjohej
Det finns tydligen de som gärna vill lägga locket på här! Tråkigt!
Man vet inte något om barnens vilja?!? Oavsett barnens vilja i detta sä är det mord. Att tycka att det är en förhastade slutsats och att jag därför ska läsa hela tråden, då tycker jag att man ska rannsaka sig själv och ta reda på hur man kommer fram till att detta kan vara något annat ELLER varför man vill att folk ska släppa detta.
Ingen respekt för flickorna.
Man får inte mörda men om det är ens barn så har man rätt till det. Om en förälder överlevt, vägrat prata, tror du att den hade gått fri då?
I ditt inledande inlägg anklagade du milla200 för helt felaktiga saker. Att hen då ber dig att läsa tråden för att fatta hur långt ute du är och cyklar är inte att lägga locket på. Du slänger ur dig anklagelser utan grund och sen tar du på dig offerkofta när du blir tillrättavisad. Innan du börjar predika om att andra ska visa respekt så ska du kanske börja med att visa det själv?
Citera
Idag, 12:04
  #67216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
I ditt inledande inlägg anklagade du milla200 för helt felaktiga saker. Att hen då ber dig att läsa tråden för att fatta hur långt ute du är och cyklar är inte att lägga locket på. Du slänger ur dig anklagelser utan grund och sen tar du på dig offerkofta när du blir tillrättavisad. Innan du börjar predika om att andra ska visa respekt så ska du kanske börja med att visa det själv?
Offerkofta har du nog fått runt bakklövern vad det är men jag fattar vad du menar.
Förlåt milla200, det var inte min mening att anklaga dig helt grundlöst.
Jag ska parkera cykeln och gå istället tills jag lärt mig hantera den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback