Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-13, 10:12
  #3721
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Den är ju lite märklig, kan tyckas.....
Vad får dom att bryta just då ??
Kanske mammans cancer ......?

Vilken cancer? Detta är ytterligare en trådsanning hon hade med största sannolikhet inte cancer se intervju med hennes arbetsgivare. Plus 2 sk säkra källor dementerar det mycket tydligt.
Citera
2018-01-13, 10:17
  #3722
Medlem
Caracallass avatar
Jag hörde från säker källa(kan jag dessvärre inte röja) att pappan giftmördat fru och barn och därefter hängt sig själv. Om detta skett i samförstånd med den sjuka frun vet vi inte. Kan inte tro att barnen var med på det . Fruktansvärt brott. Fruktansvärd familjetragedi.
Citera
2018-01-13, 10:20
  #3723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Jag hörde från säker källa(kan jag dessvärre inte röja) att pappan giftmördat fru och barn och därefter hängt sig själv. Om detta skett i samförstånd med den sjuka frun vet vi inte. Kan inte tro att barnen var med på det . Fruktansvärt brott. Fruktansvärd familjetragedi.

Frågan är då - varför väljer pappan att hänga sig istället för att ta giftet själv?
Citera
2018-01-13, 10:20
  #3724
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Vilken cancer? Detta är ytterligare en trådsanning hon hade med största sannolikhet inte cancer se intervju med hennes arbetsgivare. Plus 2 sk säkra källor dementerar det mycket tydligt.
Jag tror hon haft cancer, men hur ofta hälsodeklarerar man sig inför öppen ridå på arbetsplatsen? Har man ingen smittsam sjukdom, som sorterar under Smittskyddslagen, så måste man inte visa journaler för alla och en var. Jag funderar lite på om inte flytten från Göteborg kan ha varit en "geografisk flykt", bort från sjukdom och in i något nytt? Sedan hände något...
Citera
2018-01-13, 10:20
  #3725
Avstängd
Avd.9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randigaladan
Nu vet vi ju inte NÄR detta skedde men de hittades i tisdags den 9:e, cancergalan gick på tv på måndagen den 8:e kan det vara så att det för mamman (om hon hade cancer vilket vi inte vet men jag spekulerar) brast totalt då?

Mycket troligt.
Kan mycket väl vara så, tror jag
Citera
2018-01-13, 10:20
  #3726
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Jag hörde från säker källa(kan jag dessvärre inte röja) att pappan giftmördat fru och barn och därefter hängt sig själv. Om detta skett i samförstånd med den sjuka frun vet vi inte. Kan inte tro att barnen var med på det . Fruktansvärt brott. Fruktansvärd familjetragedi.

Hur vet alla källor detta? Berättar polisen sådant?
Citera
2018-01-13, 10:23
  #3727
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Hur vet alla källor detta? Berättar polisen sådant?
Ja eller andra som var inblandade i röjningen efter detta fruktansvärda. En säger till en och sen är bollen i rullning. Djungeltelegrafen.
Citera
2018-01-13, 10:23
  #3728
Medlem
Nej det är inte hon. Inte svårt att få veta hur hon ser ut med lite forskning. Hon är lätt att hitta på nätet.

Citat:
Ursprungligen postat av Candyman666
Det står att du redigerat ditt inlägg för ett par minuter sedan och ändrat det, men bra försök att inte framstå som en idiot! Dock misslyckades du med det totalt!!


Någon som funderat mer på Gunill* (a) Brento* (n) omsagsbild på facebook ? Även om det är Hann* (a) Brento*s farbrors fru som någon skrev (?) så känns nr 3 från höger på omslagsbilden som en bra kanditat till att vara dels sjuk i cancer och vara mamman Hann*
Citera
2018-01-13, 10:25
  #3729
Avstängd
Avd.9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randigaladan
Ok kanske bara är jag, men om min familj var i djup kris o alla var sjuka ev dödligt sjuka så pass att barnen inte kan gå till skola och frun inte sitta med på möte nån timma om barnens skolgång.. Då skulle iaf inte jag tänka på att fira nyår lite mer festligt och åka iväg bara för nyår.. Men kanske bara är jag..

Troligtvis var dom väll hemma....
Troligtvis pga sjukdom....
Citera
2018-01-13, 10:25
  #3730
Medlem
Beatriceaurores avatar
Jag tänker på mor-och farföräldrarna, om de är i livet. Arma människor.
Jag har svårt att tro att det funnits skäl till att ta livet av en hel familj. Mormor och farfar hade säkert velat ta hand om flickorna, med eller utan narkolepsi eller annan sjukdom, även efter att mamman dött i cancer och fadern dött som följd av depression.
Citera
2018-01-13, 10:25
  #3731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Hur vet alla källor detta? Berättar polisen sådant?
Många s k säkra källor på forumet. Och flera säger emot varandra. Svårt att skilja lögn och sanning åt. Då blir det bara spekulationer och frågetecken.
Citera
2018-01-13, 10:27
  #3732
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imlikenono
Frågan är då - varför väljer pappan att hänga sig istället för att ta giftet själv?
Det kan man undra. Giftet tog slut? Hans eget val?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback