Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-13, 20:47
  #33229
Medlem
Reimers avatar
Och så börjar ältandet om O om igen för tusende gången, så djävla tröttsamt att en manisk användare aldrig tröttnar, besked har kommit från polis och utredare att beslutet var gemensamt, dvs. båda två var eniga om det som skedde, personer som påstår sig ha information säger samma sak men hjälper det, icke.

Mantrat rabblas oavbrutet, O är ond, pedofil, troligen massmördare med en oändlig rad av brott bakom sig innan han fullbordade verket med att ta livet av sin familj, så oändligt tröttsamt att läsa.

Fan helt otroligt.
Citera
2018-06-13, 20:49
  #33230
Medlem
Varsågod rappytt, är du nöjd nu??? Men det är väl för mycket begärt förstås.
Tack för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av hockeytroll
Sista sjukhusbesöket Hanna var på var i slutet av augusti på Bröst-och Melanommottagningen i Lund. Sen ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Hur vet du det? Källa?
Citera
2018-06-13, 20:51
  #33231
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Och så börjar ältandet om O om igen för tusende gången, så djävla tröttsamt att en manisk användare aldrig tröttnar, besked har kommit från polis och utredare att beslutet var gemensamt, dvs. båda två var eniga om det som skedde, personer som påstår sig ha information säger samma sak men hjälper det, icke.

Mantrat rabblas oavbrutet, O är ond, pedofil, troligen massmördare med en oändlig rad av brott bakom sig innan han fullbordade verket med att ta livet av sin familj, så oändligt tröttsamt att läsa.

Fan helt otroligt.
Mitt fetade.
Det stämmer inte. Polisen har bara sagt vad som stod i brevet, de har inte knystat ett dugg om det som stod där är sant eller ej.
Det är du som är patetisk - eller bara ond, om din agenda är att locket ska ligga på till varje pris, vilket man kan tro.
Citera
2018-06-13, 20:52
  #33232
Medlem
[quote=rappytt|64329300]
Citat:
Ursprungligen postat av CountMyshkin

Hennes barn var i varje fall hemma från skolan i många år, så mycket vet man... och båda tjejerna var från början helt normala. Det som var avvikande var att O följde dem överallt, jag står fast vid det. Om det skulle ha varit en omsorgsfull far, på riktigt, hade han inte medverkat till att barnen dog. Aldrig! Därför tolkar jag hans närvaro överallt som att han var en kontrollfreak och det var han ända till slutet, där han regisserade familjens frånfälle. Han var nog jättestörd, bakom den perfekta ytan.

Hypokondrisk och deprimerad eller hjärntvättad och förgiftad? Trött in i märgen.

Nej, jag har svårt att tro att H skulle letat söka på nätet i mars 2016 när A var sjuk om hon visste vad A led av. Tror aldrig den typen av mamma dödar sina barn.

Det är synbart hur O:s utseende förändrat sig det sista två åren. Ser båda bilderna bredvid varandra och ser att ögonen inte ler på den sista bilden. Så visst måste det varit kaos inne i huvudet. Märkligt att inte hans chef eller kollegor följt honom till doktorn.
Citera
2018-06-13, 20:53
  #33233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Tänk att du ska misstro precis varenda inlägg jag gör!!!
Jag brukar så gott som alltid länka inlägg, men just
i det här fallet gjorde jag inte det, men lugn, bara lugn,
det kommer.

Hur ofta anger du källor till dina påståenden???
Är innerligt trött på dig, nu lämnar jag tråden för gott.
Nej, du ska inte lämna tråden. På FB får man liv att skriva att någon är helt jävla blåst i huvudet så det tycker jag du ska göra. Det är din rätt när du får sådana påhopp. Ja här är några blåbär som mest troligt inte är helt friska.
Citera
2018-06-13, 20:54
  #33234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Och så börjar ältandet om O om igen för tusende gången, så djävla tröttsamt att en manisk användare aldrig tröttnar, besked har kommit från polis och utredare att beslutet var gemensamt, dvs. båda två var eniga om det som skedde, personer som påstår sig ha information säger samma sak men hjälper det, icke.

Mantrat rabblas oavbrutet, O är ond, pedofil, troligen massmördare med en oändlig rad av brott bakom sig innan han fullbordade verket med att ta livet av sin familj, så oändligt tröttsamt att läsa.

Fan helt otroligt.

Men bara för att beslutet var gemensamt kan väl vägen och händelseförloppet på väg till den överenskommelsen ha sett ut på massa olika sätt. Det mest osannolika är väl att två fullt friska och sansade juristföräldrar en kväll plötsligt samtidigt får samma idé och bestämmer sig för att döda barnen som varit sjuka en tid och sen gör det. Alla som är här i tråden undrar ju hur de kunde komma fram till den överenskommelsen. Eller jag gör det i alla fall. Det är väl den största gåtan?
Citera
2018-06-13, 20:55
  #33235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Mitt fetade.
Det stämmer inte. Polisen har bara sagt vad som stod i brevet, de har inte knystat ett dugg om det som stod där är sant eller ej.
Det är du som är patetisk - eller bara ond, om din agenda är att locket ska ligga på till varje pris, vilket man kan tro.
Fel! Polisen sa att de kände sig säkra med att gå ut med den informationen när de gjorde det.
Citera
2018-06-13, 20:55
  #33236
Medlem
McMays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elli09
Inte för att detta var planerat utan just för att göra barnen sjuka.Läs tidigare inlägg.
Ja något har ju gått riktigt snett.De ska ha uppfört sig precis som vanligt hos Han****n den kvällen då de var där för att få underskrifterna.Druckit kaffe och småpratat precis som vanligt.
Kan bara föreställa mig hur de känner sig.
Fruktansvärt svårt att tänka mig att de kan vara så beräknande.Hade väl varit bättre då att strunta i testamentet en att dra med sig ännu fler till att må dåligt.Både ofattbart och overkligt.
Osannolikt, men nu lutar jag åter åt MbProxy OCH FáDeux, OCH ”Folie á Scient”. Otäckt! Vad kan det vara för preparat? Och framför allt varför? Fast det sista vet väl bara den riktigt sjuke...
Citera
2018-06-13, 20:57
  #33237
Medlem
[quote=CountMyshkin|64329462]
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt

Hypokondrisk och deprimerad eller hjärntvättad och förgiftad? Trött in i märgen.

Nej, jag har svårt att tro att H skulle letat söka på nätet i mars 2016 när A var sjuk om hon visste vad A led av. Tror aldrig den typen av mamma dödar sina barn.

Det är synbart hur O:s utseende förändrat sig det sista två åren. Ser båda bilderna bredvid varandra och ser att ögonen inte ler på den sista bilden. Så visst måste det varit kaos inne i huvudet. Märkligt att inte hans chef eller kollegor följt honom till doktorn.
Vad menar du?
Citera
2018-06-13, 20:58
  #33238
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Fel! Polisen sa att de kände sig säkra med att gå ut med den informationen när de gjorde det.
Vilket de senare backade ifrån...
Citera
2018-06-13, 21:00
  #33239
Medlem
[quote=Tey44|64329506]
Citat:
Ursprungligen postat av CountMyshkin
Vad menar du?

Hon gick med i ME:s databas (chat) den 31/3 2016). Stöttade Gottfries-kliniken också.
Citera
2018-06-13, 21:07
  #33240
Medlem
[quote=Tey44|64329506]
Citat:
Ursprungligen postat av CountMyshkin
Vad menar du?

Du ville citera Count M, men det blev fel. Ser ut som att du citerar mig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback