Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-11, 18:01
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Skjutne mannen tros nu vara identifierad.

https://www.expressen.se/kvallsposte...-identifierad/


Tydligen inte från Halland, vad tror ni kring detta?

Kan betyda vilken plats som helst mellan Hallandsåsen och Bagdad...
Citera
2018-01-11, 23:03
  #50
Medlem
jaha vem fan är det då ? och varifrån kom personen den BO döde ?. om han nu är identifierad varför skriver de inte vem det är . jag menar att man kan ha bekanta utan att vara nära anhörig och kan vara så att fol undrar . egentligen borde såna fall med bild namn då de identifierat skulle säkert ge fler tips om GM i alla mordfall kan vara ytliga bekanta som vet sista tiden han umgåtts med . ifall man hemlighåller tecken på ovilja att lösa fall tror jag . jag har ibland märkt det att vissa saker vill inte polisen utreda eller hitta svar på . börjar bli korrumperat ordentligt Sverige .
Vissa personer ska sättas dit de som förtrycker med att låta brott pågå .
Citera
2018-01-12, 17:25
  #51
Medlem
Det undrar jag också. Vore bra att få en förklaring; från myndigheter menar jag. Får vi detta så vet vi ju..
Citera
2018-01-13, 03:35
  #52
Medlem
GenesisPs avatar
Vet ni vilken ålder mannen var i?
Citera
2018-01-13, 09:36
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vet ni vilken ålder mannen var i?

30-årsåldern.
Citera
2018-01-13, 16:23
  #54
Medlem
varfrån var den BO , Någon i nått pågående krig gänguppgörelse eller . det brukar ofta vara så ungefär som rinkeby , fast denne person blev kanske iväglurad . kan vara vårdnadstvist om det inte är nått brödraskap eller annat gäng . gissar på blatte hög procent på de i undre världen .(blatte = invandrare ).
Citera
2018-01-13, 21:26
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
varfrån var den BO , Någon i nått pågående krig gänguppgörelse eller . det brukar ofta vara så ungefär som rinkeby , fast denne person blev kanske iväglurad . kan vara vårdnadstvist om det inte är nått brödraskap eller annat gäng . gissar på blatte hög procent på de i undre världen .(blatte = invandrare ).

Det inte klart om det hände "på plats". Fyndplatsen kan vara en dumpningsplats. Det brann en del bilar runt om i Halmstad ungefär vid tidpunkten för denna händelse. Kan vara så att ngn av dessa bilar användes för transport och nu är spåren utplånade...
Citera
2018-01-13, 21:45
  #56
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Det inte klart om det hände "på plats". Fyndplatsen kan vara en dumpningsplats. Det brann en del bilar runt om i Halmstad ungefär vid tidpunkten för denna händelse. Kan vara så att ngn av dessa bilar användes för transport och nu är spåren utplånade...

Enligt SVT så antyder polisen att fyndplatsen är mordplatsen. Har för mig att jag läste det i Hallandskomposten också.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ha...e-fran-halland
Citera
2018-01-13, 22:27
  #57
Medlem
Skjut-Mejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Enligt SVT så antyder polisen att fyndplatsen är mordplatsen. Har för mig att jag läste det i Hallandskomposten också.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ha...e-fran-halland
Haha, sorry för OT, men det lät bara så kul. Och sant. Sämre tidning får man leta efter!
Citera
2018-01-14, 03:00
  #58
Medlem
Vem är mannen?!
Citera
2018-01-14, 03:37
  #59
Medlem
Fråga Polisen.
Citera
2018-01-14, 12:35
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Vem är mannen?!

Det lär vi nog aldrig få veta. Inte vem/vilka GM är heller. Tänk för 30 år sedan, då kunde tidningarna skriva om ett mord i flera månader. Nu verkar det vara så många mord att det snarare verkar som det mörkas för att hålla allmänheten lugn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback