Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-15, 20:14
  #721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Hmmm Dåså då går ju detta ihop helt plötsligt om nu han tabbat sig så illa...
Man kan inte bara bli pepprad med 8 skott om man inte har tabbat sig på ngt sätt
Citera
2018-01-15, 20:22
  #722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeytanCakal
Man kan inte bara bli pepprad med 8 skott om man inte har tabbat sig på ngt sätt


Om man umgås i båda gängen och de mördar varandra så är det ganska självklart att ens lojalitet ifrågasätts. Och misstanken kan ju gro, sen är det ju inte så långt till att mördas. Säga vad man vill men tror inte man ska förstora upp anledningar till varför och även vad som krävs för att mörda. Det är nog enklare än vad folk tror i många fall.
Citera
2018-01-15, 20:35
  #723
Medlem
I grab the clock 19 if a nigga cant pay me . Har yasin någon med konfliktena att göra? Av mina Västerort langare är han tydligen inte alls ”gata” .. vad det nu innebär haha
Citera
2018-01-15, 20:38
  #724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
I grab the clock 19 if a nigga cant pay me . Har yasin någon med konfliktena att göra? Av mina Västerort langare är han tydligen inte alls ”gata” .. vad det nu innebär haha

Han blev ju smiskad för inte så längesen
Citera
2018-01-15, 20:45
  #725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Han blev ju smiskad för inte så längesen


Av DP då antar jag ? Han flydde ju till Somalia ett tag . Varför började DP helt plötsligt mobba studiobanditerna ?:/

Om kärnan av DP sitter häktade . Och dom blev utkörda ur Rinkeby för några år sen . Ändå kan dom hämnas när hen ur deras gäng blev skjutna . Plus all polis uppmärksamhet dom fått senaste tiden .

Vilket jävla våldskapital dom där 95-96 somalierna ifrån Rinkeby har . Tänk om dom kunde organisera sig och sluta bråka med varandra
__________________
Senast redigerad av kolingen321 2018-01-15 kl. 20:48.
Citera
2018-01-15, 21:30
  #726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Av DP då antar jag ? Han flydde ju till Somalia ett tag . Varför började DP helt plötsligt mobba studiobanditerna ?:/

Om kärnan av DP sitter häktade . Och dom blev utkörda ur Rinkeby för några år sen . Ändå kan dom hämnas när hen ur deras gäng blev skjutna . Plus all polis uppmärksamhet dom fått senaste tiden .

Vilket jävla våldskapital dom där 95-96 somalierna ifrån Rinkeby har . Tänk om dom kunde organisera sig och sluta bråka med varandra
Jaffar byn är inte så oskyldig som alla tror han är.. han gjorde affärer med Dp. Och tydligen så blev han skyldig Dp cash för han rökte visst på mer än vad han kunde beckna..som han nämner i kiss videon . Vart är mina **lax
Citera
2018-01-15, 21:51
  #727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeytanCakal
Jaffar byn är inte så oskyldig som alla tror han är.. han gjorde affärer med Dp. Och tydligen så blev han skyldig Dp cash för han rökte visst på mer än vad han kunde beckna..som han nämner i kiss videon . Vart är mina **lax


Jo fast tror det var coola han snorta upp dom säger i videon han skyldig 32k vilket några bollar coola antar jag ..

Dom verkar syssla med mkt dom där grabbarna . Lagning , mord . Att hålla lågprofil verkar inte vara deras starka sida tho . Att mord begås fortfarande fast kärnan sitter häktade tycker jag är lite konstigt .
Citera
2018-01-15, 21:57
  #728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Jo fast tror det var coola han snorta upp dom säger i videon han skyldig 32k vilket några bollar coola antar jag ..

Dom verkar syssla med mkt dom där grabbarna . Lagning , mord . Att hålla lågprofil verkar inte vara deras starka sida tho . Att mord begås fortfarande fast kärnan sitter häktade tycker jag är lite konstigt .
killarna har nog fått en hemläxa att utföra så allt ska vara klart tills "ledaren" kommer ut.
Citera
2018-01-15, 22:44
  #729
Medlem
Har inte träffat på nån som letar tjack i Rinkeby kanske på 90 talet.
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Har du någon koll på om det finns många tjackisar som åker in till byn o köper ? Tjack känns som en sån död drog bland ung så blev så förvånade när DP torska med det
Citera
2018-01-16, 01:01
  #730
Medlem
Han som blev skjuten var en somalie. Bosatt i Gislaved.
Citera
2018-01-16, 17:53
  #731
Medlem
Ni som är insatta i Rinkeby, ”shifty” hur kommer han ställa sig till detta kriget? Eller är han inget speciellt hot?
Citera
2018-01-16, 18:52
  #732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Ni som är insatta i Rinkeby, ”shifty” hur kommer han ställa sig till detta kriget? Eller är han inget speciellt hot?
Snubben bor inte ens i Rinkeby längre
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback