Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-08, 18:33
  #1
Medlem
Hej gott folk! Ligger för tillfället på psyk i lund. Och har en liten fundering. Inne på mitt rum, både vid min säng, och inne på toaletten sitter där en vit dosa i väggen. Den har en liten röd lampa, och en liten grön. Men även något jag tycker är misstänkt likt en kameralins. Är det jag som är paranoid, eller blir man kameraövvervakad på psyk?

Kan tillägga att jag inte anses vara en fara för mig själv eller andra om det spelar roll.

Tack för svar! Mvh
Citera
2018-01-08, 18:35
  #2
Medlem
Nej det är man inte.
Citera
2018-01-08, 18:39
  #3
Medlem
Enzymes avatar
Tror det är en regulator för ventilationen.
Citera
2018-01-08, 19:00
  #4
Medlem
Bubbis69s avatar
Låter som det du beskriver är en larmknapp, om du ramlar på toan eller om du behöver tillkalla personalen i sängen. Prova och tryck
Citera
2018-01-08, 19:54
  #5
Medlem
Som-Gjutens avatar
Det är inte en rörelsedetektor då? som slår på lyset när du går in i badrummet tex?

Skulle du nojja så sätt en liten pappersbit för linsen
Citera
2018-01-08, 20:39
  #6
Medlem
Bapelsins avatar
Det är ingen kamera som övriga i tråden skriver. Tror att det antingen handlar om rörelsedetektor eller brandvarnare. Fråga personalen.
Citera
2018-05-24, 18:47
  #7
Medlem
Hahah har nojjat över precis samma sak, i mitt badrum är den övertäckt men den i själva rummet där sängen är är inte övertäckt...
men jag tänker att de är skyldiga att tydligt informera om man blir övervakad, eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback