• 3
  • 4
2018-01-09, 18:08
Medlem
byt jobb och lär dig att slappna av. Jag har själv kronisk värk av spända muskler och spenderar några tusen varje år på massage, avslappningsövningar och meditation har hjälpt mig.
Citera
2018-01-10, 14:40
Medlem
SnobbenLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJumel
Hej det är så att jag har haft kroniska besvär med min rygg sen jag var liten så jag är i starkt behov av smärtstillande läkemedel men även beröring då det brukar släppa ett tag efter massage. Jag har då upptäckt att man kan få massage för en timme för en billigare peng av just thaimassage och det har ju hjälpt mina ryggproblem dock har min ekonomi kraschat pga detta beroende.

Jag jobbar inom byggbranschen så jag får in ganska okej medellön per månad och sambon jobbar inom vården så vi får in ganska skapligt. Jag har dock spenderat större delen av min lön efter att räkningarna är betald på just thaimassage och nu denna månad har jag även börjat spendera från pengar som är tilltänkta att gå till räkningarna plus min sambo har börjat tröttna på mitt beroende..

Vad ska jag göra? Inget sparande för allt gick till thaimassage och det jag får in varje månad håller på och går till just thaimassage. Just nu har jag bokat in en timmes massage innan lunchen är så körd hur kan någon hjälpa mig?

Kan du inte ta ett banklån? Klart du ska ha thaimassage
Citera
2020-09-03, 15:19
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnobbenL
Kan du inte ta ett banklån? Klart du ska ha thaimassage

Det har tydligen löst sig! TS frågar i en annan tråd hur han ska göra med de 15 miljonerna han har på sparkontot!
Citera
2020-09-03, 16:17
Medlem
Aigiss avatar
Ont i ryggen va? Väldigt långt ner och på framsidan? Jag har samma problem men det släpper efter en runk.

Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det har tydligen löst sig! TS frågar i en annan tråd hur han ska göra med de 15 miljonerna han har på sparkontot!

Va skönt, jag var lite orolig men jag misstänker att TS snart kommer drabbas av nya exotiska problem.
Citera
2020-09-03, 16:28
Medlem
Låter ju som att han har vunnit pengar. Du har inte 15 mille på ett sparkonto om du har dragit ihop det själv.
Citera
2020-09-03, 16:53
Medlem
Undercoverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selor
Låter ju som att han har vunnit pengar. Du har inte 15 mille på ett sparkonto om du har dragit ihop det själv.
Inte genom löne/förvärvs-arbete iaf!
Citera
2020-09-03, 18:27
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undercovers
Inte genom löne/förvärvs-arbete iaf!

Köp ett gymkort och hyr en PT för pengarna så går det nog över. Botar dock inte självömkan.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in