Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-07, 16:40
  #1
Medlem
Nästa vecka kan man anmäla sig till open, jag tycker det ska bli kul att se vilka workouts de kommer släppa! Ska någon vara med? Tänker någon mer än mig ge sig på att testa wod:arna? RX:d eller skalat? Och vem tror ni vinner?
Citera
2018-01-07, 16:56
  #2
Medlem
Matt Fraser vinner väl som vanligt
Citera
2018-01-07, 17:32
  #3
Medlem
ktorums avatar
Lycka till! Du kommer säkert få roligt.
Jag var med för ett par år sedan och hade ” a blast” under wodarna. Dom är alltid grymma och på alla sätt, utmanande.

Tyvärr är det för mycket rutten politik och pengar bakom kulisserna inom CrossFit för att det längre är intressant..

Men kör hårt! För den som gillar det är det helt underbart! Träningen är super!
Citera
2018-01-07, 17:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cobi
Matt Fraser vinner väl som vanligt
Spänningen är olidlig! Vem på damsidan ska vi heja på?
Citera
2018-01-10, 07:40
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cobi
Matt Fraser vinner väl som vanligt

Det tror jag också.

Tror att det blir jämnare på damsidan.
Citera
2018-01-12, 20:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Det tror jag också.

Tror att det blir jämnare på damsidan.
Ja, där finns flera som är galet bra!
Citera
2018-01-13, 07:49
  #7
Medlem
ktorums avatar
Kommer bli fler svenskar till Games i år då EuropaMeridian uppdelats i grupper mer likt de i USA.
Sen har jag för mig att även team delen ändrats från 6 till 4 medlemmar för att göra det lite mindre rörigt.
Citera
2018-01-13, 09:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Kommer bli fler svenskar till Games i år då EuropaMeridian uppdelats i grupper mer likt de i USA.
Sen har jag för mig att även team delen ändrats från 6 till 4 medlemmar för att göra det lite mindre rörigt.

Vilka svenskar har vi som är bra då?
Frågar eftersom jag inte har någon aning vilka svenskar som tränar och är tillräckligt bra för att kvala in?
Citera
2018-01-13, 10:25
  #9
Medlem
ktorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Vilka svenskar har vi som är bra då?
Frågar eftersom jag inte har någon aning vilka svenskar som tränar och är tillräckligt bra för att kvala in?
Sverige håller ganska hög nivå inom CrossFit. Förutom Lukas Högberg som varit där redan i några år, så finns Viktor Långsved, Alexander Elebro, Mantyla...
Damsidan har förmodligen fler möjliga kandidater som Amanda Fränden, Angelica Bengtsson, Sara Armanis, Filippa Ferm...
Sverige är bra!
Citera
2018-01-13, 18:41
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Sverige håller ganska hög nivå inom CrossFit. Förutom Lukas Högberg som varit där redan i några år, så finns Viktor Långsved, Alexander Elebro, Mantyla...
Damsidan har förmodligen fler möjliga kandidater som Amanda Fränden, Angelica Bengtsson, Sara Armanis, Filippa Ferm...
Sverige är bra!
Helena Falk
Citera
2018-01-13, 18:44
  #11
Medlem
Kipps avatar
Det blir Open för mig i år också. Och varje år så tappar man hakan över vilka galningar det finns när man jämför sina resultat med de bästa.
Citera
2018-01-13, 18:56
  #12
Medlem
ktorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Helena Falk
Självklart henne med!
Karin Dike är också en supertalang...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback