Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-06, 18:13
  #1
Medlem
Mx_1337s avatar
http://mmajunkie.com/2018/01/ufc-fig...ickets-on-sale
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie.com
The UFC is back in Texas next month, and tickets for the event are on sale today.

UFC Fight Night 126 takes place Feb. 18 at Frank Erwin Center in the state capital city of Austin. The event airs on FS1 following early prelims on UFC Fight Pass.

In the main event, former lightweight title challenger Donald Cerrone (32-10 MMA, 19-7 UFC) will headline a UFC show for the fifth time when he takes on Yancy Medeiros (15-4 MMA, 6-4 UFC) in a welterweight fight.
Citat:
In the co-feature, Texas-based heavyweight Derrick Lewis (21-7-1 MMA, 9-4 UFC) will meet Poland’s Marcin Tybura (16-3 MMA, 3-2 UFC). The card also will include Texas’ own James Vick (12-1 MMA, 8-1 UFC), who was vocally upset he didn’t get a main event slot, but at least gets to be on the card against fellow lightweight Francisco Trinaldo (22-4 MMA, 12-4 UFC).
Citat:
The UFC Fight Night 126 card currently includes:

Donald Cerrone vs. Yancy Medeiros
Derrick Lewis vs. Marcin Tybura
Sage Northcutt vs. Thibault Gouti
Tonya Evinger vs. Marion Reneau
Brian Camozzi vs. Geoff Neal
Jessica Aguilar vs. Livia Renata Souza
Joby Sanchez vs. Roberto Sanchez
Sarah Moras vs. Lucie Pudilova
Francisco Trinaldo vs. James Vick
Diego Ferreira vs. Jared Gordon
Ray Borg vs. Brandon Moreno
Cowboy tillbaka. Återigen mot väldigt tufft motstånd sett utifrån vart han befinner sig i karriären just nu. Do or die.
Lewis vs Tybura är en bra matchning.
Citera
2018-01-06, 19:14
  #2
Medlem
Kollar alltid Cerrone men här är Sage med också. Han är så skön med sitt face och supertrevliga attityd. "Yes sir" till journalister osv. Han är så jävla olik alla andra och tycker allt är bäst, sånna skrämmer mig irl.
Citera
2018-01-07, 00:45
  #3
Medlem
Ett bra kort faktist, jag ställer mig dock jävligt frågande till hur yancy mediros kan vara godkänd att fightas så fort.. hans krig mot "cowboy" var i mitt tycke en utav de bästa matcherna 2017 utan tvekan men han tog mycket stryk och att vara inne igen efter 3 månader e sjukt. Aja fight of the night e ju klar,båda kommer ut för att knocka !!!
Citera
2018-01-07, 01:14
  #4
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nup
Kollar alltid Cerrone men här är Sage med också. Han är så skön med sitt face och supertrevliga attityd. "Yes sir" till journalister osv. Han är så jävla olik alla andra och tycker allt är bäst, sånna skrämmer mig irl.

Jag ogillade Sage från början men efter att jag sett hans Sage advice video tycker jag fan han är en av de skönaste. En bra vändning när alla försöker imitera McGregor nuförtiden.

https://www.youtube.com/watch?v=m2Ak31W-cxI
Citera
2018-01-07, 08:34
  #5
Medlem
Fler av dessa kort och UFC finns inte kvar om 2 år. Hoppas de hittar lite fler intressanta fighters.
Citera
2018-01-07, 09:58
  #6
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Fler av dessa kort och UFC finns inte kvar om 2 år. Hoppas de hittar lite fler intressanta fighters.

(missuppfattade först)

Så dåligt tycker jag inte det är, och jag har inget emot dessa lite mer "mellow" cards emellan ppv och fox-carden. Ser inte hur det är dåligt för UFC heller. Dom har ett rejält gäng fighters som måste få sina fighter.

Och orkar man inte med att kika på dessa "dåliga" (och gratis) card är det ju bara låta bli och hålla sig till ppv.
Citera
2018-01-07, 17:10
  #7
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
(missuppfattade först)

Så dåligt tycker jag inte det är, och jag har inget emot dessa lite mer "mellow" cards emellan ppv och fox-carden. Ser inte hur det är dåligt för UFC heller. Dom har ett rejält gäng fighters som måste få sina fighter.

Och orkar man inte med att kika på dessa "dåliga" (och gratis) card är det ju bara låta bli och hålla sig till ppv.
Jag ser alla UFC-galor, alla matcher. Tycker man ständigt blir överraskad. Alternativet att banta ner korten tycker jag vore trist.
Citera
2018-01-08, 21:20
  #8
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Jag ser alla UFC-galor, alla matcher. Tycker man ständigt blir överraskad. Alternativet att banta ner korten tycker jag vore trist.

Jag håller med, behöver inte vara dom kändaste namnen som står för dom bästa fighterna, det har visat sig många gånger.
Citera
2018-02-19, 13:54
  #9
Medlem
kastad420s avatar
Denna gala va faktiskt överraskande bra måste jag säga!
Skönt att se Cowboy ta en vinst också!

Men är det bara jag som tyckte domarna va jävligt snabba på att bryta matcherna i denna gala?
Citera
2018-02-19, 16:13
  #10
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastad420

Men är det bara jag som tyckte domarna va jävligt snabba på att bryta matcherna i denna gala?

Fantastisk gala! Jag kunde INTE sitta ner under cowboy-fighten. Hela inramningen av den fighten, respekten, cowboys mormor osv... fantastisk!

Dock tycker jag tex att domarna avbröt rätt fort och ställde upp tjejerna, och efter det så vände fighten. Men tjeckiskan(?) var riktigt jävla bra!

Jag gillar ju black beast i intervjuer och på social media, rolig som fan. Men jag hade hellre sett han förlora, maken till one trick pony finns inte. När han låg på rygg så var han helt bedrövlig.

Curtis Millender! Där har vi en kul fighter att följa i ww, snacka om att kunna utnyttja sin längd. Älskar hans standup.

Vette fan om jag tycker Sage vann sin fight heller.
Citera
2018-02-19, 23:35
  #11
Medlem
Mx_1337s avatar
Kul att se Cerrone tillbaka i W-kolumnen. Såg väl sådär ut de första minuterna dock, jävligt stelt. När han väl kom loss gick det fort dock. Mederios är för vild för sitt eget bästa, höll på att kosta honom matchen mot brazil-Cowboy förra gången också.

Lewis, underhållande i buren och på mikrofonen.

Vick är alltid kul att se. Alves och Burkman är långt efter bäst före.
Northcutt lyckades lira sig till något av ett hemma-domslut, inget rån direkt, men hade nog gett den till Gouti. Northcutt-hypen dalar oavsett. Så fort de inte ger honom totala cans så har han svårt i varenda match. Blir golvad här och även av grappler-rookien Gall för ett tag sen.

Neal och Sanchez satte finna subs. Kul att Lucie Pudilova vann, mot rankat motstånd också.

Bra gala.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback