Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-06, 16:43
  #1
Medlem
Hej

Har sedan ett par dagar haft problem med mitt Xbox one. Spelar jag ett spel och vill byta genom att trycka på Xbox-knappen blir bilden i spelet lite mörkare (som om det öppnas en meny) men jag ser inget nytt, inga val - ingenting. Så ska jag byta spel måste jag starta om hela boxen vilket suger.

När jag är startmenyn efter en omstart så kan jag heller inte navigera till inställningar (dra åt vänster) och samma sak där, trycker jag på xbox-knappen blir skärmen lite mörkare men jag kan fortfarande navigera i menyerna som ligger på startsidan men jag kommer inte inställningar.

Tänkte kolla lite hur systemet mår etc men jag kommer ju inte åt de menyerna. Har boxen inställd på att ta emot och installera uppdateringar själv.

Någon som har ett tips som inte involverar blåsa ur hela skiten? Grabben har ett gäng spel med mååånga timmar och achivements på.
Citera
2018-01-06, 16:59
  #2
Medlem
Löst. Hard reset funkade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback