Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-06, 13:17
  #13
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morogoth
Sannolika skäl nu.

Sannolika skäl brukar leda till häktning. I så fall går det att få tag i ett häktningsprotokoll om några dagar och därmed namnet på förövaren.

Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Där ser man.

En fågel viskade just om att det troligen rör sig om Burträsk området....

Hoppas fler fåglar kvittrar till. Eftersom det tar ca 3 dagar från det man reggar sig som användare till man kan skriva på forumet, så kan det finnas de som reggat sig för att skriva just här, men måste vänta. I så fall kan man skicka pm med info till någon i tråden.
Citera
2018-01-06, 13:28
  #14
Medlem
Stupido86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Sannolika skäl brukar leda till häktning. I så fall går det att få tag i ett häktningsprotokoll om några dagar och därmed namnet på förövaren.



Hoppas fler fåglar kvittrar till. Eftersom det tar ca 3 dagar från det man reggar sig som användare till man kan skriva på forumet, så kan det finnas de som reggat sig för att skriva just här, men måste vänta. I så fall kan man skicka pm med info till någon i tråden.

Artikeln uppdaterad och nu står det att mordet skedde i Burträsk och två personer i 70-års åldern är skrivna där.

http://norran.se/nyheter/blaljus-nyh...nhallen-955852

Citat:
Uppdatering 13.13:

Det misstänkta mordet har ägt rum i en bostad i Burträsk.

Fastigheten är avspärrad av polisen.

På adressen är två personer i 70-årsåldern skrivna.
Citera
2018-01-06, 13:53
  #15
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stupido86
Artikeln uppdaterad och nu står det att mordet skedde i Burträsk och två personer i 70-års åldern är skrivna där.

http://norran.se/nyheter/blaljus-nyh...nhallen-955852

Tack! Hoppas några lokala FB-detektiver kan leta sig fram till huset, så vi får en adress att sök på.
Citera
2018-01-06, 13:57
  #16
Medlem
Stupido86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Tack! Hoppas några lokala FB-detektiver kan leta sig fram till huset, så vi får en adress att sök på.

Ja. Att söka på ratsit efter ungefärlig ålder gav för många träffar.
Vem kunde tro att Burträsk kryllade av gamlingar?!
Citera
2018-01-06, 14:05
  #17
Medlem
Dörren och fasaden tycker jag verkar stämma. Problemet är att paret som bor där är närmare 80 än 70. Den anhållne ska vara i 70-årsåldern.

https://www.google.se/maps/@64.50556...7i13312!8i6656
Citera
2018-01-06, 14:13
  #18
Medlem
Ja det är Burträsk det hänt, stod och överförde en grannes telefonsamtal med en från Burträsk men om det va gm/BO som skulle varit dansk förstod jag inte. Förmodligen bara missbrukare som tjafsat.
Citera
2018-01-06, 14:15
  #19
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Dörren och fasaden tycker jag verkar stämma. Problemet är att paret som bor där är närmare 80 än 70. Den anhållne ska vara i 70-årsåldern.

https://www.google.se/maps/@64.50556...7i13312!8i6656


Nej, jag tror faktiskt inte att det stämmer. Om Du ser på tidningsbilden så kommer dagsljuset fram mycket bättre och i det gör det inte på den adressen som Du anger.
Självfallet kan jag ha fel.

Vad tror Du om K*yrkogatan ? Plan 2....
Citera
2018-01-06, 14:25
  #20
Medlem
Burträsk stämmer...

Edit: oops redan bekräftat 🤥
__________________
Senast redigerad av Hummerpung 2018-01-06 kl. 14:27.
Citera
2018-01-06, 14:28
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Nej, jag tror faktiskt inte att det stämmer. Om Du ser på tidningsbilden så kommer dagsljuset fram mycket bättre och i det gör det inte på den adressen som Du anger.
Självfallet kan jag ha fel.

Vad tror Du om K*yrkogatan ? Plan 2....

Mmm...men då är det bara 13 som stämmer in någorlunda med tanke på hur dörren öppnas. Brevlådan verkar inte heller ha rätt höjd eller vara av rätt typ men googlevyn är nästan 10 år gammalt så en del saker kan ha byts ut. Där finns bara en man på 41 år skriven som det verkar. Behöver ju inte betyda att det inte funnits andra där.
Citera
2018-01-06, 14:32
  #22
Medlem
Snorbromsens avatar
Kan det vara tjack a*f?
Citera
2018-01-06, 15:00
  #23
Medlem
Gravedigger123s avatar
GM heter st*fan l*rsson
Citera
2018-01-06, 15:03
  #24
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravedigger123
GM heter st*fan l*rsson

Rätt ålder på honom och frugan.

B*rgvägen 19

*=o

Stämmer det med dörren?


Känd för att vara våldsam eller ett fyllo?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback